1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is waar, maar het blijft zeker wel slordig. Maar ik begreep ook dat je dan gewoon een nieuwe krijgt, al dan niet slim.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De HDD staat er, maar inderdaad...driehoekje was genoeg, dan laat ie echt alles zien.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik eindelijk m'n PS3 binnen, zit er geen controller bij :x

    Edit: controller wordt deze week nageleverd. Bij de klantenservice vinden ze het ook niet normaal dat je die controller binnen één dag wilt :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach man je moet ook je fantasie gebruiken om dat ding aan te sturen... of zo...
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne vandaag binnen gekregen, Inhoud van de doos even kunnen bekijken (Buiten en binnedoos opengeweest, Inhoud nog gloednieuw.)

    Daarna moest ik naar de kaakchirurg om naar mijn dwarsliggende verstandkies te laten kijken, Aldus mijn tantarts.
    Kaakchirurg dacht er anders over en heeft hem er gelijk uitgehaald. :emo:

    Naja bij terugkomst eerst even beneden gezeten en daarna maar de ps3 aangesloten om gelijk tegen de eerste ergernis aan te lopen,

    Gran Turismo 5 Prologue erin:
    Game instaleren (Hulf uur wachten.) Game updaten (Uur moeten wachten.)
    Eindelijk game spelen.

    En dan besluiten om Little Big Planet ook even te bekijken:
    Game erin: Updaten (ging redelijk vlot.

    Vervolgens spelen (Dit spel is verdomme nog best leuk ook.)
    Maar nu zegt hij steeds dat hij niet kan connecten met de littlebigplanet servers, Mijn internet connectie is wired en werkt prima dus daar ligt het niet aan.

    Iemand een idee?
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    PSN is even 'under maintenance'. Heb hetzelfde probleem.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad.. die installatie van games is een beetje jammer. GT5P. ken ik dan niet, maar bij Bioshock hetzelfde verhaal. Gelukkig duurde MGS4 maar iets van 6 minuten, ook al gaf ie 8 aan.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is eigenlijk behoorlijk triest dat ze je bij veel games gewoon dwingen te installeren. Vooral omdat je er niks van merkt..je merkt gewoon weinig tot niks van snellere laadtijden. Ik blijf genoeg laadtijden zien, dus het is gewoon echt dom. Maar ja.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar dat mag je tussen ELKE act gaan herhalen :+
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hier word je inderdaad helemaal gek van. Aangezien ik bijna alleen maar game op de xbox moet ik haast iedere x als ik de ps3 aanzet updaten( altans zo voelt het) wat vervolgens weer een minuut of 10 duurt.
    Doe gewoon net als M$ 2 x per jaar ofzo een grote update.
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg kan de ps3 ook DVD's Upscalen als de PS3 op 720p of 1080i/p staat ingesteld?

    Had er gisteren toevallig even een DVD inzitten en die werd op 576p afgespeeld.

    Mijn HD-DVD speler doet wel aan upscaling en ik had verwacht dat de PS3 dat dan ook wel zou doen,
    Maar blijkbaar niet of doe ik iets fout?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Even mijn PS3 (60GB) voor jouw opgestart met de dvd Date Movie.

    De OSD van mijn Bravia laat zien dat er een 1080p signaal aanwezig is.

    DB/DVD-upscalen = Volledige beeld.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren dus 3 keer over de upscale optie in het menu heen gekeken.
    Zojuist wel kunnen vinden en ingesteld.

    Prima scaling voor zover ik kan zien, Hoewel het hoe dan ook door 2 apparaten word gedaan (TV moet het ook doen wegens vage hd-ready plasma resolutie)

    Bedankt voor je hulp Melbuuln.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. inderdaad :+. Maar ik kan het bij Metal Gear wel hebben eigenlijk. Die game is gewoon kei vet. Dat die cutscenes space op de harddisk vereisen (compressed of net wat) geloof ik graag, echt het ziet dr fantastisch uit.. niet te zuinig!! En ook de effecten vind ik cool. Je hebt echt het idee dat je midden in die oorlog zit. Ook inslagen van kogels kunnen je ook echt raken, terwijl ik bij Call of Duty (de oude iig) altijd overal schoten hoorde maar ze nooit zag, laat staan dat deze je konden raken.

    Mja dat is het dus niet he.. Het gaat er om (correct me if i'm wrong) dat de blu-ray leessnelheid te langzaam is om constant te kunnen blijven streamen, en dat daardoor bij bepaalde spellen het vereist is om het spel 'te installeren'. Terwijl andere spellen het gewoon gebruiken om "gewoon" de hele spelervaring sneller of wellicht mooier te laten verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er zit echt wel een reden achter. Of dacht je dat Sony het doet om ons te pesten?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Volgens mij is het ook de bedoeling dat spellen alleen moeten worden geïnstalleerd als het echt niet anders kan. Bij de meeste nieuwe spellen is het volgens mij ook al niet meer nodig
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het instaleren van games begrijp ik, lijkt mij ook dat dat een reden heeft en bevorderlijk is voor de game ervaring.
    Maar ze brengen ook zo vaak een systeemupdate uit en update's voor games...
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Iemand trouwens dat vanaf 3.0 de games niet meer vanzelf starten als je de PS3 aan zet (auto play disc oid staat in de option gewoon aan bij mij)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan sinds kort niet meer op dat Sony HOME gebeuren online? Sinds dat de 3.01 update gekomen is ... vage shit.
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Is dat een nadeel? :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina