1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit film grain in de film zelf:

    Transformers: Revenge of the Fallen transforms home theaters into the local multiplex with a dazzling 1080p, 2.39:1-framed transfer that perfectly reproduces a flawless and film-like image for home viewing. The video quality seems almost transparent to that found on the Blu-ray release of Transformers; flesh tones take on a decidedly red tint, but otherwise, there's nothing to complain about. Fine detail is exceptional, particularly when the camera slows down long enough to allow viewers to take it all in. Many such scenes occur in or around the Witwicky house or Sam's dorm room: small lines in leather furniture; scuffs and scratches in hardwood floors; the grass, shrubs, and flowers of Sam's father's prized landscaping; or creases in posters on the wall; all feature fabulous texture and crystal-clear clarity that allows viewers to absorb every square inch of information that zooms across the display. Even some of the darker locales -- the inside of an abandoned warehouse as seen in chapter nine, for instance -- reveal small dents, rust, grime, and other signs of desertion wonderfully. Even so, the Transformers themselves are the true stars of the show. Megatron's body appears appropriately beaten and rusted; Prime's windshield shows grime smeared across the glass; and each scrape, dent, and chip on Bumblebee's body is beautifully rendered and plainly visible, again though only when the camera slows down enough to catch a glimpse. Colors are rich and natural; bright green foliage, the red of a fire engine, Bumblee's yellow paint job, or any other number of hues are exceptionally translated to Blu-ray. Black levels are superb, and the Blu-ray retains a fine layer of film grain that completes a breathtaking visual experience.

    Bron: http://www.blu-ray.com/movies/Transf...-Blu-ray/6216/
    Lees ik net
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke voordelen hebben een US/Azië-account? Zijn er nog leuke gratis downloads ofzo??

    Hoe maak ik die overigens?
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De stores verschillen van elkaar. Zo zijn er dingen te vinden die in Europa nog niet uit zijn.

    Je moet gewoon een nieuwe subaccount aanmaken met de nationaliteit : Amerikaan en Japans. Amerikaanse is niet zo moeilijk te maken omdat het in het Engels is. Japans is wat lastiger tenzij je Japans kan. Maar daar zijn genoeg tutorials over te vinden op internet.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem aan dat je die ook moet linken aan een mailadres enzo?
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag mijn PS3 aangesloten en tering wat kix!

    Mijn naam: Davey666_NL

    PS: als ik via PS3 media server MP3's wil luisteren vind ie ze niet :confused:
    PPS: waarom start LittleBigPlanet op met 720p terwijl ik hem op 1080p heb staan?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het maar een 720P signaal geeft, staat ook op de achterkant van de hoes ;).
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Pf, weet ik niet meer uit me hoofd. Je moet wel een email aanmaken geloof ik. Maar op internet zijn enorm veel tutorials te vinden over zowat elke store.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt! Kijk wel even of ik dat ga doen!
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Huh?

    De Heavenly Sword demo opent in 576p en dat is ontzettend lelijk....

    Hoe kan dat?
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Had mijn PS3 trouwens sowieso al op Engelse taal staan... Stemmen van Ratchet & Clank zijn in het Nederlands echt stom namelijk :9

    Sync van Trophy doet het trouwens niet... 'An error has occurred. (80022A07)'
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer even het volgende.
    Kopieer 1 MP3 naar het bureaublad en voeg deze vervolgens toe aan de lijst.
    Start PS3 Media Server opnieuw op.
    Kijk nu of je deze kan afspelen met de PS3.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kan het dat mijn demo's steeds op 576p worden gestart?

    Dat ziet er niet uit! Echt irritant....
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe dit komt?
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft te maken met drukte op het netwerk van Sony. Het schijnt dat je 's nachts of 's ochtends vroeg wel probleemloos kan synchroniseren. Meestal doet ie het bij mij later op de dag ook wel na een stuk of tien keer proberen. :)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ligt dus niet aan mij zelf gelukkig :)

    Ben wel blij met m'n PS3tje zeg :D
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de demo's in 576p zijn gemaakt. Niet elk spel ondersteund 1080p.
     
  17. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook xD
    Ik heb mijn ps3 80 gb aan mijn vader verkocht :p en een 250gb slim en ratchet gekocht xD
    Media markt prijs rocks :D
    En trouwens, wel raar dat uncharted 2 + 250 gb 30 euro duurder is dan ratchet, slaat nergens op...
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    [​IMG]
    [​IMG]

    2 goede toevoegingen imo al zou ik ook graag zien dat je een backup kunt maken op een externe hdd
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    FW 3.15 is online

     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die LAN data transfer is idd wel makkelijk. Alleen jammer dat je ook daarmee geen beveiligde saves over kan zetten. M'n PS3 is een maand weggeweest voor vervanging, en ik heb AC2 op een 'leen' PS3 gespeeld. Nu heb ik alles over kunnen zetten behalve de save van AC2 omdat ie is beveiligd. :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina