Ik zit er zelf aan te denken een PS3 te kopen (zit nog eerst te kijken of het 't waard is).
ANYWAYZ Ik zou dus graag een paar meningen willen van mensen die een PS3
en X360 bezitten.
De reden om een PS3 te kopen zou toch echt zijn een aantal goede exclusives, de Blue-Ray speler, een alternatief voor als de xdoos kapot is / verveelt.
(Aan de andere kant is en blijft het toch nog best duur, en is de controller simpelweg über kut)
De reden dat ik er aan zit te denken is toch echt vanwege een aantal exclusives. God of War, Uncharted 2 enzo lijken me best tof. Maar iig ik had dus wat vragen
1. Wat zijn nou exclusives die het echt waard zijn? (Ik ben iemand die vooral van Shooters en RPGs houdt, maar God of War lijkt me bvb ook erg tof). Aankomende titles mogen ook genoemt worden. Titles die ik al heb gezien die me wel wat leken God of War trilogy, Uncharted 1 en 2, Ratchet and Clank, Demon Soul's, Little Big Planet, MAG.
2. Is de de PS3 het ook een beetje waard voor de Blue-Ray speler? Een Blue-Ray speler lijkt me best tof alhoewel ik niet weet of ik hem überhaupt wel ga gebruiken (DVDs zijn op Blue-Ray ontzettend duur zag ik). Of werkt streamen ook prima (hint: Nieuwsgroepen
)
3. Vinden julie de PS3 het simpelweg waard voor als je al een X360 hebt?
4. Kan de PS3 ook films streamen
MET ondertiteling?
5. Kent iemand toevallig een goedkope aanbieding?
Ik wil namelijk het liefst zo goedkoop mogelijk (mits ik hem koop) een PS3 met een redelijke hardeschijf.
Klik om te vergroten...