1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil deze of volgende maand mijn PS3 aanschaffen. Nu zie ik verschillende de paketten in de winkel en vroeg me af of er een verschil is tussen de 120 GB en de 250 GB versie.

    Weet ook iemand of de 250 GB versie ook los te koop is? Zie alleen paketten incl. game voor €350 maar dat zijn allemaal games die me niet aanspreken.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verschil tussen de 120GB versie en 250GB is de hardeschijf grootte. Verder zit er totaal geen verschil in. Je hebt alleen losse PS3 in 120GB formaat. De 250GB is altijd i.c.m. een game. Ik heb ook bewust voor een losse PS3 120GB gekozen zodat ik zelf de games kon kiezen. Heb direct FIFA 10 en COD:MW2 erbij gekocht omdat ik die persé wilde hebben. Nu ben ik langzaam aan m'n collectie aan het uitbreiden.

    Maar er zit verder geen hardware-matige verschillen tussen de twee types. Puur de hardeschijfgrootte.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat de 250 GB versie met MAG me aanspreekt. Waar is de HDD eigenlijk voor nodig? Games installeren kun je niet toch?
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jawel, bijna iedere game op de PS3 heeft zelfs een verplichte installatie.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar dat zijn toch niet zo'n grote installaties als op de X360 toch? Mijn vraag dus: is het de moeite om de 250GB versie te nemen?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    De laatste tijd hebben juist bijna geen games meer een installatie nodig (of ik koop juist de games die dat niet nodig hebben :+)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Reken maar op zo'n 4GB per geïnstalleerde game. Dus als je veel games laat staan en ook nog eens veel andere dingen op je HDD zet kan 250GB wel handig zijn.

    Zoals? Weet enkel Uncharted 2 als recente game die geen install nodig heeft. Denk eigenlijk dat het enkel first-party titels zijn die geen install nodig hebben (en sommige zelfs wel).
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat verschilt, soms een paar honderd MB maar over het algemeen tussen de 2 en 4,5 GB. Tegenwoordig hebben steeds minder games een verplichte installatie nodig.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    MW2, Fifa 10, Brutal Legend en de God of War Collection sowieso niet. Dat zijn de laatste games die ik gekocht heb. Heb volgens mij ook ergens gelezen dat Heavy Rain ook geen installatie heeft

    edit/NfS: Shift moest ik wel installeren bedenk ik me net
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Welke games spelen jullie? :+ Al mijn PS3 games hebben een install nodig en zijn toch enkele GB's groot. Dat gezegd hebbende, mijn meest recente PS3 game is Batman: AA dus loop wel wat achter :+.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    NFS: Shift, GT5: Prologue en Little Big Planet moest ik installeren.
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb ook verschillende films en series op 1080p kwaliteit op de hdd staan, dat neemt ook een hoop ruimte in, ongeveer 8 tot 15 gig per film.
    Ik heb de 250 gig met wipeout gekocht. Hier zitten 2 controllers bij. En aangezien een controller bijna net zo duur als een game leek mij deze combo de beste keuze.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb een extra controller in Engeland gehaald via www.game.co.uk voor €35. :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    sommige nemen ook gewoon erg weinig ruimte in, maar een paar mb oid

    resistance 2, rainbow six, cod mw etc

    Ik heb al een paar jaar een ps3 en heb nog steeds mijn 40 gig er in zitten
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus bij de 250GB zitten 2 controllers en bij de 120GB maar 1?
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zitten alleen 2 controlers bij het wipeout pakket, alle andere combo deals hebben maar 1 controller.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand interesse in mijn XCM Cross Battle Adapter 2.0?
    Eventueel met bedrade Xbox 360 controller erbij?

    Stuur maar een pm :)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kun je bij de PS3 ook demo's van internet downloaden -> op cdtje zetten en dan gewoon spelen? Want op de X360 kan dat namelijk wel als ik me niet vergis.

    Want ik zou graag a.s zondag/maandag de GT5 demo willen spelen maar aangezien deze maar te downloaden viel t/m 25 januari ben ik dus fucked up. :9
    Of zou het mogelijk zijn dat iemand de demo op de pc als download beschikbaar stelt?

    Dat ik dan bijvoorbeeld geen ronde tijde meer kan uploaden boeit niks.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Voor zo ver ik weet is dat niet mogelijk. Misschien kun je de demo als nog downloaden door met iemands account in te loggen en dan via de download history de demo te kiezen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina