[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn nu een aantal games die het ondersteunen en de toekomstige games kunnen het ondersteunen. Volgens mij is het (nog) niet zo dat games het moeten ondersteunen. Voorlopig loopt het dus nog niet ;)
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een Philips breedbeeld tv van 82 cm, als ik tijdens het spelen van bijvoorbeeld cod4 of mgs4 de tv op breedbeeld instel valt een gedeelte van het beeld niet binnen het scherm. Moet ik hiervoor iets instellen ofzo, of ondersteunen deze spellen geen breedbeeld?

    En is het de moeite om een rgb kabel aan te schaffen of wordt het beeld hier niet veel beter van? Is dit eventueel een goede kabel?: http://www.consoleshop.nl/product/41288/logic3-rgb-scart-cable-ps3.html
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft de Philips geen auto-functie voor het beeld ??
    Deze functie zorgt ervoor dat het beeld perfect beeldvullend wordt !

    Het probleem dat je nu hebt kan veroorzaakt worden door de composiet (gele stekker) die je nu gebruikt.
    Je zult met een verschil merken tussen composiet en RGB.
    De kleuren zijn bij RGB veel helderder dan bij Composiet.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hallo,
    Ik heb 2 vraagjes;
    Als ik een spel of dvd opstart schakelt mijn receiver ( marantz 4002 ) niet automatisch op dolby 5.1 ik heb de geluidsinstelingen op automatisch staan maar toch schakelt de receiver naar bv. 7.1 of niet naar dolby. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

    Bij het kijken van een blu ray heb ik het idee dat het je blokjes/pixels ziet heeft dit iets met de ps3/tv ( sony kdl40w2000 ) instellingen te maken? Het lijkt bij de ene film meer op te vallen dan bij de ander maar je blijft het zien en is niet fijn kijken , je verwacht toch haarscherp beeld.

    Alvast bedankt! :thumbs:
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er 1 gehad van logitech voor de ps3...alleen dan zonder rumble...vond het echt helemaal niks.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hebt het antwoord al in je vraag verwerkt. Je zegt namelijk dat je je geluidsinstelling op automatisch hebt staan. Dan betekent dit ook als je een NIET 5.1 geluidspoor hebt dan zul je die ook niet horen. Heb je dan dat je geluid verspringt van dolby 2.0 naar 5.1 enzovoorts ?

    Instellingen kun je gewoon bij de xmb veranderen onder soundsettings. Met wat voor een aansluiting heb jij je ps3 aangesloten op je marantz receiver ?

    Wat betreft die blokjes en pixels . tsja ook bij blu-ray heb je kwaliteitsverschil, noem is een voorbeeld dan ........
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een vraag over blu ray.. bijv pirates of the carribian ( en meer blu ray titels) waarom word die shit in een letterbox ( zwarte balken onder en boven) getoond? ik vind het schijtirritant ik wil een full screen beeld met giga hd kwaliteit! of is dat zo in te stellen dat hij hem volledig toont?

    alvast bedankt!
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan via xmb naar bluray playback instellingen en daar eens kijken hoe je instellingen staan en je kan in de film zelf via driehoekje naar je aspectratio.
     
  10. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit ratio ook in de bios gebruikt wordt, als je daarvan een fullscreen image wilt, moet je dingen gaan oprekken of afsnijden.
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb alles via hdmi aangesloten, ps3 naar de reiver en dan weer met hdmi naar tv. Heb weer een film gekeken en een spel gespeeld en nu was alles weer gewoon dolby zoals het hoort :confused:

    Heb me even verdiept in het blu-ray gebeuren en er schijnen grote kwaliteits verschillen te zitten in de beeldkwaliteit. Earth ziet er bv super uit maar oceans 13 ziet er echt niet uit. Er zijn site's te vinden waar de beste blu-rays op staan qua beeldkwaliteit. Het heeft te maken met de manier waarop ze hem decoderen en of het met hd camera's word gefilmt ( Earth) of word "geupscaled" ( Oceans 13 ).
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hier de Blu-ray van Robocop dat is gewoon bagger :mad:
    Op een HDready tv is het beeld nog redelijk maar op mijn Sony FullHD is het beeld op de janken.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb vandaag mijn ps3 toegevoegd aan mijn netwerk zodat ik via wmp11 muziek en films kan streamen van mijn pc naar de ps3.
    Alles werkt maar ik kan geen muziek afspelen ( wel films ).
    Ik kan wel door de albums bladeren en zie ook de namen ed. maar zodra ik een album selecteer zegt hij geen titels :confused:
    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Is het ook mogelijk album art te zien?

    Alvast bedankt!
     
  14. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zit je niet in het muziek tabje, maar nogsteeds in film
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Nee, ik zit gewoon in muziek. Ik zie wel de albumtitel maar als ik hem open is hij leeg.
     
  16. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje.

    Ik wil vandaag een PS3 gaan halen en wil er ook een headset bij. Mijn vraag is of ik mijn headset kan gebruiken op de PS3 die ik nu ook voor mijn PC gebruik. Dit is een logitech USB headset van een 2 maanden oud. Is het dus mogelijk om deze op de PS3 te gebruiken. Anders moet ik gewoon een PS3 headset erbij kopen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weet het niet 100% zeker maar de meesten doen het geloof ik wel.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik weet het niet hoor, maar de PS3 gebruikt wel heel vaak mijn harde schijf voor allerhande updates en andere installs. Net zoals met MGS4. :x

    In dit tempo ben je in no time door je ruimte heen door allerhande verplichte updates en installs. =(
     
  19. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    MOET ik n grotere laptop hd kopen om meer op te slaan of kan ik dat ook op n grote externe hd via usb doen????
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een externe HDD kan je alleen gebruiken voor backup.
    Wil je games opslaan en werkt alleen een grotere interne HDD.

    Koop wel een interne S-ATA HDD met een toerental van 5200rpm.
    Een 7200rpm HDD geeft teveel warmte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina