1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een uurtje aan de lijn gezeten en weer niks wijzer geworden.

2e account aangemaakt in de hoop dat het probleem opgelost zou worden. Niet dus. Nog steeds blijft hij op 14% hangen. Verschrikkelijk!

Met iemand gesproken die wel een "leuke" oplossing had. Toen ik het 2e account aan moest maken was deze man al naar huis. Daarna dus een vrouw aan de lijn gehad ( die echt ongesteld was volgens mij ) ... die mij adviseerde om hem op te sturen. Dat ga ik dus ECHT niet weer doen want dat verhelpt helemaal niks. Zou terug gebeld worden van de week met wat ik moet doen.

Morgen dus gewoon WEER bellen naar Jos en kijken wat hij als alternatieven had ... want dit is echt belachelijk.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb mijn PS3 al een tijdje niet meer aangehad, maar wil 'm zo maar weer eens opstarten. Is 't inmiddels veilig om te updaten? :p

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De FAT updaten is nog steeds voor eigen risico :mad:

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lekker dan. Bij het aanzetten begint ie toch niet gelijk te updaten? :p

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is gelukkig nog steeds handmatig :p

6. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil graag ook een PS3 erbij aanschaffen, maar waar moet ik opletten bij de aanschaf?

- Geheugen?
    - De Slim Lite of ?
    - ETC

Weet er direct iemand waar die in de aanbieding is ofzo?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het enige type PS3 wat nog verkocht wordt is de Slim die met 120 of 250gig hdd te krijgen is. Bij de PS3 zit geen HDMI kabel dus die zal je er los bij moeten kopen

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En Gazoom verkoopt ze voor mooie prijzen.

Zelf ook aan te denken om hem daar te bestellen, maar dan wel via rembours betalen. Ondanks dat er wel goede ervaringen zijn met die winkel durf ik het toch niet aan om het geld over te maken voordat ik de PS3 heb. Al wacht ik toch nog even, geen haast.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wacht het nog wel even af. Zie nu niet een aanbieding waarvan ik denk `NU moet ik hem kopen`.

Heb een woning gekocht en krijg de 15e de sleutel. Nu wil ik straks naast elkaar de X360 en de PS3!! Heb dus nog geen haast, maar tussen nu en 4 weken wil ik er 1 hebben.

Mensen mocht je een mooie aanbieding tegen komen, meld het even hier!! Mijn dank is groot.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is er iemand die ervaring heeft met de PS3 en een SD TV?

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ps3 en SD TV gaan gewoon niet samen, het ziet er niet echt zo slecht uit.

Maar als je een ps3 haalt wil je gewoon een HD TV hebben.

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Als in, niet-HD tv?
    Zo ja, ik heb daar ervaring mee:+

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar zijn de games er wel goed op te spelen? Met RDR voor de 360 op een SD TV mis je een aantal zaken op het beeld omdat je TV te klein is. Is dit het geval bij PS3 games? Moet je echt een grote TV hebben voor een PS3 of...? Ik ga misschien een PS3 halen met spellen zoals inFamous, ModNation Racer, LBP en Demon's souls, maar ik wil weten hoe het eruit ziet op een SD TV. Ik wil niet dat ik de helft van het spel mis omdat mijn televisie te klein is. Ik ben wel van plan om een HD TV te kopen na mijn mogelijke PS3 aankoop (ééntje van 300-400 euro is toch goed te doen?).

En? Hoe spelen de spelen en hoe ziet het eruit? Vertel is wat over je ervaring, als je wilt :eek:.

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De beeldkwaliteit is er wel stukken beter uit met een Scart RGB kabel.

Het blijft toch idioot dat fabrikanten (Microsoft en Sony) Composiet-kabels meeleveren bij hun consoles.

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Uhm ja, beeldkwaliteit is echt niet slecht ofzo, je zal je er niet aan storen als je niet anders gewend bent. Ik kan me echter wel voorstellen dat als je eerst op een HD-tv gespeeld hebt het wel zal tegenvallen, maar het is absoluut speelbaar op een SD-tv. Zal er ook wel van af hangen wat voor tv je dan gebruikt maar zo ver in de techniek ga ik niet :+
    Ik heb regelmatig met games als bijvoorbeeld Devil May Cry 4 en Uncharted 2 momenten gehad waarbij mn mond haast openviel van de beeldkwaliteit.
    HD-tv is natuurlijk beter, maar SD kan goed :)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Missen er bij sommige spellen een aantal zaken op het beeld (zoals bij RDR waar je de stamina bar niet kan zien bijvoorbeeld)?

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Uhm, ja het zou kunnen dat bepaalde HUD dingetjes voor de gedeeltelijk buiten beeld vallen, maar ik kan me zo niet herinneren dat ik me heel erg stoorde aan zoiets, anders zou ik nu wel een voorbeeld hebben.
    Maar ja, het kan voorkomen(heb (nog) geen RDR dus zou het niet weten van de stamina bar)

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Op wat voor een kleine TV speel je eigenlijk? Klein of groot?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je speelt toch ook de pc? Sluit hem dan op de monitor aan :)

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee of dat bij mijn beeldscherm kan (Aceer Al1916). Daarnaast houd ik van MSN/muziek/XBW naast mijn game sessie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina