1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wie weet, wie weet, wie weet...

Bron: CVG

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe hebben jullie je audio settings ingesteld?

Ik merk bij mn slim dat als ik DD 5.1 of DTS gebruik het geluid soms out of sync raakt en gaat storen (zit via een optical switch in mn versterker) bij Linear PCM heb ik daar geen last van. Zal wel komen door de minieme vertraging die optreedt door de compressie die op DTS en DD toegepast moet worden?

Dus laat hem nu maar op PCM staan, is niet erg dat dat maar stereo is want hij is nu aangesloten op deze:

Maar ik vraag me vooral af wat nou het beste is om te kiezen voor games. Ik weet niet of het aan mijn setje ligt of aan de games maar ik merk bijvoorbeeld bij GoWIII dat ik geen geluid heb als ik alleen DTS output (setje ondersteunt t wel)

3. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 voor beneden in de huiskamer( Fat PS3 ), waar mijn vrouw nu fanatiek Red Dead Redemtion speelt, terwijl ze verder helemaal niet van gamen houdt. Geweldig!!!!

Andere (Slim PS3 ) staat in mijn eigen gamekamer

4. Robben

Robben Guest

Misschien hoort het hier niet, maar ik zoek een goedkope ps3, waar te vinden? :)

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat meer informatie over de aankomende Move bundels (US):

Bron

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Move Bundle dus, nunchuckding erbij. Oplader... mogelijk een 2e move controller. Geen idee hoeveel games zoiets gaan gebruiken.

Meh... lijkt me wel vet maar zo duur... en die zooi zal ook niet snel goedkoper worden lijkt me.

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eruit.
    Dat lelijke witte ding gaat zo snel mogelijk verkocht worden en er komt een zwarte strakke model voor in de plaats.
    Gratis online, geen Atari-joystick, geen ferrari-motor-geluid dat eruit komt, ik verheug me erop.
    Dat 30 euro betalen voor online is gewoon roverij, maarja wat verwacht je van een bedrijf als Microsoft.

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens aan:thumbs:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Atari joystick? Je kan veel zeggen over de oude modellen van de 360, dat ze lawaaiig zijn en onbetrouwbaar e.d maar ik vind de controller toch echt superieur aan de DS3

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Gratis online - Ja, en een veel mindere online service dan XBL.
    Atari Joystick - Dat is raar, want velen vinden over het algemeen de 360 controller beter
    Ferrari motor - Zo erg klinkt hij ook weer niet, maar de PS3 is idd een stuk stiller.

Anyway, veel plezier ermee. ;)

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wou dat er een Ferrari-geluid uit mijn Xbox360 (Arcade 2008 ) kwam , maar dat ding produceert een geluid dat je kan vergelijken tussen een kettingzaag en een vuvuzela :+

Als de ventilator (PS3 60GB) hier op maximale snelheid draait dan is het behoorlijk irritant.
    Gelukkig komt dat maar zeer zelden voor.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    IK heb een zwak voor mijn PS3, ik vind het een superieure machine t.o.v. de Xbox 360. De controller van de 360 is inderdaad over het algemeen beter, alleen fighters en voetbalgames vind ik lekkerder spelen met de PS3 controller. Maar dat komt omdat ik dat soort games liever speel met de D-pad en die is op de PS3 gewoon een heel stuk beter dan op de 360.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar ben ik het dan wel weer mee eens (wat de fighters betreft, voetbalspellen speel ik met de sticks), de D-pad van de standaard 360 pad is echt naatje, heb speciaal voor SF IV daarom maar zo'n speciale pad met floating D-pad gekocht voor de 360.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet als je (op je 360 dus) de games op de HDD installeert. Ik hoor dan echt nauwelijks verschil.
    Oh, en de nieuwe Slim is fluisterstil. :cool:

Waarom met het altijd óf PS3 óf de 360 zijn. :+ Gewoon beide is the way to go. :D

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm beetje in dubio of ik alleen de move controller haal, het lijkt me eerlijk gezegd voor geen meter spelen met de ds3 in de andere hand

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, maar de meeste mensen zijn te lui om games te installeren. Dan moeten ze weer 5 minuten wachten. :+

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ach,

Ik heb beide consoles al vanaf de release en ik ben er uitermate happy mee. Voor multiplatform titels kan ik mooi kiezen en ik kan alle exclusives spelen. Best of both worlds toch. Mijn 360 is wel al reeds 10x kapot gegaan en mijn PS3 tot op heden nog nooit, daarom vind ik de PS3 superieur. Leuk dat Microsoft nu betere consoles op de markt brengt hoor, maar daar heb ik niet zoveel aan gehad in het begin natuurlijk. De release 360 is natuurlijk gewoon een flutapparaat. Ik ken werkelijk niemand die nu nog op zijn release 360 speelt.

Ook gaan de exclusives van de PS3 nu ver voorbij die van de 360. Maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Uncharted 2, GoW 3, Modnation Racers, Little Big Planet, MGS Guns of Patriots zijn games waar ik wel warm van kan worden. Ik noem express Gran Turismonooit niet op, ik betwijfel of dat wel een game zal worden ooit. Daar staat wat mij betreft niet zoveel tegenover de laatste tijd op mijn 360 afgezien van Alan Wake dan.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind alleen shooters niet lekker werken met de PS controller, dat gaat gewoon echt niet voor mij. Killzone 2 is een toffe game, maar zit nog maar in het tweede level omdat de controls gewoon kut zijn.

Voor de rest is de PS3 wel een slick ding hoor, PS button op je controller aandrukken, piep, en hij is aan haha geniaal is dat 8). Toch voel ik me op een of andere manier alleen op de PS3, en dat is dan toch wel een pluspunt van de 360. Zodra ik mijn 360 aandoe check ik altijd gewoon even MP, gewoon omdat het kan en snel is. Kijk ik even naar mijn friends ondanks dat het me geen reet boeit. En dan toch wel de achievements, ondanks dat ik vaak zeg dat het me geen reet boeit. Is altijd leuk om het geluidje toch wel te horen, en te vergelijken met friends. Op de PS3 heb ik geen idee wat voor trophies ik heb gehaald, check ik nooit PS Store en check ik nooit mijn friends. Op de 360 voelt het toch gewoon meer aan dat je in connectie staat met internet en mensen.

Maar goed, beide zijn ze awesome.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet dat online gamen op de PS3 gratis is maar dat je minder ondersteuning hebt dan bij Xbox Live? Maar wat houd het nou allemaal precies in? Ik speel eigenlijk niet zoveel spellen en wil alleen maar online spelen. Dat zie ik me vrienden ook doen en die hebben ook de grootste lol via een headset. Wat is er dan zo anders dat je moet betalen voor Xbox Live en niet voor de online service van PS?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina