1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb niet echt een voorkeur als hij het maar goed doet, dus de beste keuze is toch een 60Gb Lauch? (bedankt voor je snelle reactie)

Iemand toevallig deze versie te koop? :D

Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat ie PS2 games kan afspelen, zijn die nogal zeldzaam en/of heel erg duur.

PS1 games speelt elke PS3 trouwens af.
    Ik heb ook mijn PS2 nog (launch, doe ik nooit weg) dus ik heb mijn 60GB toendertijd verkocht:+.
    Mocht je nog vaak PS2 games spelen, gewoon je oude PS2 niet weg doen.

Beter koop je gewoon een andere versie; maakt eigenlijk niet uit.

Als je een FAT koopt, is het heel eenvoudig om er zelf een grotere harddisc in te zetten (heb ik zelf ook gedaan: ipv 40GB heb ik nu 320 GB) maar met de huidige Slim 250 GB versies is een slim natuurlijk ook prima te doen en misschien wel voordeliger (een 320 GB bv kost natuurlijk ook weer geld).

Mijn gouden tip: zorg ervoor dat je er 1tje pakt met veel GBtjes (of het dus zelf doet) want bij de PS3 gaat het erg snel, echt véél sneller op dan bij de 360.

Voor de rest hoef je eigenlijk nergens op te letten.

3. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6

Bedankt voor je informatie, ik heb voor de Xbox 360 een PS2 gehad deze heb ik verkocht dus het hoeft alleen ps3 games op af te kunnen spelen, en natuurlijk blu-ray. Trouwens dat kunnen alle versies toch afspelen?8)

4. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit er nu ook aan te denken om een ps3 slim te gaan kopen.
    Enkel twijfel ik of ik een tweedehands moet nemen of gewoon een nieuwe in de winkel wil gaan kopen.Koop de ps3 namelijk gewoon voor erbij want me 360 is natuurlijk me vaste console.

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja, Blu Ray heeft elke PS3.

Persoonlijk zou ik zeggen koop een nieuwe; voor die paar centen meer heb je dan echt iets nieuws, en nog garantie ook.

6. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga inderdaad liever voor een nieuwe.
    Die paar extra centen zijn het dan wel waard.
    Dus dat word nu even hard sparen haha.:cool:

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu vanavond een PS3 gekocht maar ik kan geen verbinding met internet maken door een DNS fout.. IP adres vind hij wel gewoon. Heb al aantal dingen geprobeerd die ik via google had gevonden maar vooralsnog is het probleem niet opgelost. Iemand hier bekend met dit probleem? Heb draadloos internet btw.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is er geen MAC-adress beveiliging actief op de router ??

Het kan ook gebeuren dat de PS3 niet goed overweg kan met de encryptie die op de router gebruikt wordt.

Ik kon € 700 krijgen voor mijn PS3 (60GB) en als de optie (Other OS) nog aanwezig was zelfs €1000
    Kan de PS3 wel verkopen maar dan zit ik zonder SACD-speler en een console die PS2 games kan upscalen.
    1 PS3 vervangen door een PS3 Slim + SACD speler + PS2 Console zie ik niet zitten.

Daarbij komt ook nog eens dat losse SACD-spelers behoorlijk duur en zeldzaam zijn.

9. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb het al opgelost door nog even goed te goochelen met al mijn DNS cijfers gevonden met ipconfig. Secondary niet ingevuld gewoon op 0.0.0.0. laten staan en nu werkt het eindelijk :)

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, paar vrienden van mij hebben een PS3 gekocht. Erg aantrekkelijk om er nu ook een te kopen, alleen heb ik al een xbox 360+blu-ray speler. Dus beetje jammer om dan een PS3 voor €300,- te kopen:'-(

Heb er het geld opzich wel voor, maar vind het zo zonde haha. En een 2ehands PS3 ben ik niet zo'n voorstander van.

Ben eigenlijk ook helemaal niet thuis op de ps3-markt qua games.

Lastig, lastig....:mad:

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hebben meer mensen last van dat als ik film wil kijken op de ps3 dat hij na een paar seconden op zwart beeld gaat? Weet iemand ook de oplossing?:+

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoezo lastig?
    Verkoop je bluray speler; opgelost!:thumbs:

Als je dat niet wilt; de speler voor op de kamer, PS3 in de woonkamer (of game kamer whatever).
    En met de games kunnen we je hier vast wel helpen. Er zijn best wat must haves voor de PS3!:)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik sta op het punt om een ps3 (fat) te kopen. Nu zie ik hier dat een hdmi high end kabel (met 3d) 30 euro kost. Het lijkt me dat je bij allekabels een hdmi kabel kunt kopen die het ook gewoon doet voor een veel voordeliger prijs. Ik wil dus voor de zekerheid weten of dat inderdaad kan of dat ik toch beter die dure kan kopen (mediamarkt is altijd duur met kabels...).

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik weet niet wat er 3D aan die kabel is maar voor de rest maakt een HDMI kabel geen reet uit. Bespaar je geld en koop er een bij allekabels.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar koop niet de aller-aller goedkoopste. Zoek een mooie 1.4 kabel (als je tv dat ondersteund) uit voor rond de 15 euro. Dan weet je zeker dat het geen rommel is en betaal je niet te veel

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dacht ik al. En ik bedenk me net dat ik al een hdmi kabel had gekocht (pc - tv).
    Ps3 + heavy rain + gow 3 + uncharted 2 - lijk wel gestoord geworden zo vlak voor kerst. :emo:

Bedankt voor de snelle reacties btw.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Waarom niet aan U1 beginnen? Ook nog zeker de moeite waard.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat hij hier niet in de winkel ligt. ;)
    Uncharted 2 is trouwens 15 euro goedkoper bij 12game. Ik ga 1 en 2 dus online bestellen.

Hmm, avatar, inception en watchmen br zijn ook wel erg cool om te hebben. :+

Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds een paar dagen heb ik ook weer een PS3 en ben gelijk begonnen aan Uncharted 2. Deel 1 vond ik op een bepaald moment frustrerend worden maar deel 2 voelt fantastisch aan en ziet er goed uit. Moet wel bekennen dat ik hem met Nederlandse stemmen speel maar de humor vind ik heel erg goed (ik vond de Nederlandse stemmen bij het eerste deel nu eenmaal een stuk beter klinken dan de Engelse versie al zal ik waarschijnlijk wel een van de weinigen zijn).

Maar ik moet zeggen dat ik de PS3 wel fijn vind om weer op te gamen al moet ik wel wennen aan de controller. Heb hem wel vooral gekocht voor de exclusives, de rest blijf ik op mijn Xbox spelen.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Mediamarkt verkoopt ook HDMI-kabels van € 14,95 ;)
    Alleen liggen deze kabels niet op de tv-afdeling maar hangen tussen de goedkope audio/video-kabels.
    Heb daar namelijk een 2m HDMI-kabel gekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina