1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in Noord- of Zuid-Holland zit het hoofdkantoor van Samsung homeservice, misschien dat je je TV daar kan langsbrengen als je uitlegt dat de verzendkosten veels te hoog zijn.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is helemaal niet nodig.
    Via de site van Samsung kan je de dichtstbijzijnde servicepunt opzoeken !!

http://www.samsung.com/nl/support/ServiceLocationsMain.do

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dit vind ik maar een vreemde opmerking, je blijft liever met een kapotte tv zitten waar je flink voor hebt betaald dan dat je gebruik maakt van de garantie? Omdat het moeilijk is om op te sturen?
    Hoe is die tv bij jou thuis gekomen? ik neem aan ook via de post, want anders rij je met de tv naar de winkel waar je het hebt gekocht en mogen zij het verder oplossen voor je.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En wellicht komen ze hem ophalen, was bij me Xbox en me laptop ook zo.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hij zegt elke keer dat ik moet bellen naar Samsung maar dat heb ik allang gedaan en die zeiden tegen mij dat ik 'm per post moest gaan opsturen. Daar heb ik gewoon geen zin in.

TV heb ik gekocht bij de MediaMarkt en opgehaald met de auto. Misschien dat ik ik daar inderdaad maar eens contact mee zoek.

@ Nitram:
    Mijn Xbox 360 en Laptop zijn ook al eens weg geweest voor garantie, beide werden opgehaald. Maar volgens de dame van Samsung moest ik de TV zelf verzenden 8)

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben een paar jaar geleden een defecte tv gewoon naar de servicepunt in Enschede gebracht.
    Zij hebben toe alles geregeld met Samsung en konden bij de MediaMarkt toen een andere tv ophalen.
    Blijkbaar regelt Samsung nu alles liever vanuit 1 adres :mad:

Je gaat toch geen tv opsturen via de post dat is vragen om nog geen meer problemen.

Het beste kan je de tv naar de Mediamarkt brengen.
    Je bent de tv wel minimaal 4 weken kwijt !!

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet met de tv terug naar de mediamarkt en niet naar Samsung. Je hebt de Tv gekocht bij de media markt en zijn zij ook verantwoordelijk voor de garantie afwerking. Als de tv nog er nieuw is (8 dagen of jonger) is het gen garantie, maar heb je recht op een nieuwe.
    Anders ben het idd 4 weken kwijt, maar kun je in de meeste gevallen een leentv krijgen.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM heb je een omruilgarantie van 2 weken ;)
    Had bij mijn R71B een rare groene vlekje achter het glas zitten , heb deze zonder problemen kunnen omruilen.
    Volgens de service-medewerker konden ze de lcd niet terug sturen naar Samsung , dus is de lcd weer in de winkel gezet.

Waarschijnlijk zou het gaan om een schoonmaakmiddel dat tijdens de productie is achter gebleven.
    De vlek zal na verloop van tijd vanzelf weg gaan , maar daar wilde ik niet op wachten !!!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wil mijn systeem back-uppen, vraag ie om 28 gig.....eeeh wtf, wil die gamedata ook back-uppen oid?

edit: ja dus. Suf dat ie dat niet even aangeeft.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik lees net op een ander forum dat de PS3 blijkbaar een ingebouwde screenshots functie heeft. (via de XMB) Waarom heeft niemand me dit ooit eerder verteld? :+

Weet iemand welke games dit ondersteunen? Zal wel niet allemaal zijn?

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wipeout HD, dat is al dat ik weet :+.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    upgrade naar de 320 gig is gelukt, was zo gefixt *blij*

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat heb je nu allemaal overgezet van je oude naar je nieuwe hdd? Alleen de save games of nog meer?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is een begin. :+

Deze lijst net gevonden, en is volgens mij bijgewerkt tot 25 december vorig jaar. (zal inmiddels dus wel meer zijn, maar het is een begin)

Oeh, hier kan ik me lang mee bezig gaan houden. :D

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alles wat op een 16gig usb-stick paste. Hij zet dus ook de spellen zelf over (gamedata, maar ook volledige spellen zoals Wipeout en Tekken).

Ben maar gewoon wat gaan deleten totdat het paste. Zelfs demo's enzo zet ie over.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En wat wil je daarmee gaan doen? :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een romantisch diner bij kaarslicht gaan houden natuurlijk. 8)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He, verdorie. Ik kwam op de PSN Store Vidzone tegen. Ik hoopte dat het een Netflix-achtige store zou zijn, viel dat even tegen. :mad:

Ach ja, best leuk speelgoed eigenlijk. (nu nog) Beter dan die lamme clipjes op XBL waar je voor moet betalen. :thumbs:

Heeft het nut om verder te zoeken naar een 'Video Marketplace' of heeft NL die niet?
    En dat Uitzending gemist, is dat er eigenlijk op de PS3? Dacht dat ooit gehoord te hebben.

(best knap trouwens dat de PS3 een uur over 1 update van 12 MB kan doen, en daarna nog 3 kwartier voor het refreshen van de Vidzone store)

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863

Dan is er toch iets mis met je internet connectie denk ik, want die van mij doet er 10/20 seconde over zo'n update. Maar uitzending gemist is er nog niet, enkel NOS.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewone PSN downloads heb ik in no-time binnen, die update duurde een eeuwigheid. Niks mis met mijn verbinding dus. (anders waren de PSN dl's ook traag)

Gebruiken ze verschillende servers voor PSN downloads en updates? 8)

En jullie dachten dat ik geen enkel fotootje zou plaatsen? :+
    Zo gevarieerd mogelijk. :cool: Ben een hoop artiesten aan het opzoeken. Jammer alleen dat ik geen inspiratie heb. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina