[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    :F: Hoe leg ik dit nou uit. Je kan inderdaad op een nieuwe PS3 hetzelfde account gebruiken. Dan heb heb je wel 2 PS3's denkt Sony.
    De nieuwe eigenaar zal er geen last mee hebben en jij zal er ook geen echte problemen mee krijgen. Denk aan een fiets die je verkoopt maar daar staat nog wel je postcode in gegraveerd. Die haal je weg.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begrijp het principe, maar ik begrijp het voordeel er niet echt van :+ Maar ik ga het doen voordat ik m'n PS3 verkoop.

Dank voor de tip :)

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat je PS3 bricked wanneer je 3.55 CFW van GeoHotz erop zet is nihil gok ik als je niks raars doet?

Verder, als ik een spel via de PC op de PS3 wil zetten via Blackb0x en ik zou het bewijze van spreke in een verkeerd mapje gooien, kan er dan iets "kapot" gaan in mijn PS3...? Lijkt me niet?

Zit erg te twijfelen om hem te jailbreaken. Homebrew is wel tof.
    + het feit dat er dikke kans is dat er ban komt voor PSN binnekort voor mensen met homebrew.

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox(360) Hacks en Mods mogen op dit forum niet worden besproken dus ik neem aan dat dit ook voor de Custom Firmware voor de PS3 & PSP geld.

Verder is het risico dat je een console of handheld brickt met een custom firmware altijd aanwezig.
    Kun je met filetransfers(het overzetten van bestanden) weinig verkeerd doen en zeker geen schade veroorzaken. (Geld voor alle systemen, Van windows tot aan de psp)
    Raad ik je het je af om hem te jailbreaken maar is de keuze aan jouw, Dus als je niets wilt betalen voor je games moet je het vooral zelf weten.

Om dan ook nog de vraag te beantwoorden die je al weg ge'edit hebt:
    Je zult niet van PSN worden verbannen, Jouw PS3 Colsole zal permanent van PSN worden verbannen.

Even snel wat antwoorden voor je die volgens mij nog net mogen conform de forum regels.

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat van toepassing is voor de Xbox360 geldt ook voor de PS3.

- Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.
    Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Jailbreaken = niet illegaal. Custom firmware ook niet.
    Games downloaden is illegaal. Mocht ik de games geback-up'd hebben (zelf gedaan) en ze dan via Blackb0x over willen zetten, dan is het wél legaal.

Ik snap dat jailbreaken altijd eigen risico is. Bij de iPhone is het dat ook maar is dat kans dat je brickt in feite onmogelijk mits je niks raars doet.

Waarom raad je het af om niet te jailbreaken?

Emulators, mkv support en misschien X360 controller support is al genoeg reden puur qua legale redenen.

Bedankt verder. :)

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je mag in nederland geen kopiëerbeveiliging omzeilen, en volgens mij doe je dat wel. Daarnaast geldt de thuiskopieregeling niet voor games en software.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja je ript ze simpelweg naar je PC toe, volgens mij is dat niet illegaal, maar dat weet ik niet zeker. Mensen posten iig overal er mee waar anders bans worden gegooit.

9. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ombouwen mag, en je mag ook n copie van je game maken zolang je m maar niet aan andere geeft

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Boys, ik heb een vraagje.

Twee weken geleden kwam ik erachter dat mijn Playstation 3 vol met lichte krasjes zat toen ik een lamp erop scheen. Mijn vader stoft em altijd af en ben hier ook goed pissig over geworden. Hij maakt soms ook met Glasex schoon zei die.

Nu is mijn vraag: hebben jullie ook lichte krassen die je ziet als je een lamp op de ps3 schijn + van die witte ronde puntjes. Daarnaast vraag ik me af of Glasex goed is om een ps3 schoon te maken.

Alvast thnx!

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb nu een Slim, maar toen ik m'n 'Fat' nog had, was daar niets mis mee.
    Ipv glassex zou ik gewoon alleen een doekje erover halen.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tenzij je echt als een varken met je PS3 omgaat, lijkt mij glassex (of een andere vochtige poetsdoek) helemaal niet nodig.

Een droog stofdoekje is toch genoeg?:confused:

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een kabel vraag van mijn kant,

Ik heb een mooie HP monitor en hier wil ik graag mijn PS3 op aansluiten. Deze monitor heeft DVI. Welke kabel moet ik hebben voor de hoogste beeldkwaliteit haalbaar op dit scherm? Heb ik verder dan nog een aparte geluidskabel hiervoor nodig en zo ja, welke? :+

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om de dvd drive playstation 2 zelf repareren.

De disc draait niet meer dat motortje is kapot.

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit "probleem" inmiddels zelf opgelost. Ik heb een HDMI naar DVI kabel gekocht en ik heb van m'n PS3 component kabel alleen de geluid stekkers in gebruik. Works like a charm! \o/

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk voor onderdelen eens hier , Console4fun

Als je er niet uitkomt dan is er altijd nog Youtube.

17. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Zo, die 320 GB is wel snel vol joh. Heb een paar spellekes erop staan, krijg net een melding dat ik shit moet verwijderen :-/

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wut? Dat heb je dan verdomd snel gedaan. Ik heb al een aardige stapel spellen maar heb mn 250Gb nog lang niet vol volgens mij.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    o_O je hebt de PS3 net. 8) Mijn 250 GB is nog lang niet vol.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan volgens mij nooit kloppen, ik heb volgens mij zo'n 25 spellen , ik download zowat alles wat ik bij PS+ krijg en heb nog een paar dikke beta's op de HDD staan en heb m nog lang niet vol..

Heb je er 300GB aan muziek op gezet ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina