1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff contact opgenomen met Activision.

De gitaarhals moet ik terugsturen, voor waarschijnlijk een nieuwe hals.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb weer een andere "probleem" met de 60GB.
    Als ik mijn router opnieuw opstart dan gaat de PS3 ook aan :confused:

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan iemand mij een goede betaalbare headset voor de PS3 aanraden? Ik schaf deze puur met wat vrienden aan voor Red Dead Redemption, dus hij hoeft echt niet meer dan 50 Euro te kosten.

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou gewoon de officiele van Sony nemen. Werkt voor mij goed. Goed geluid en je kan 'm makkelijk instellen. EN hij komt met lader/station.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat dacht ik eigenlijk al. Thanks! \o/

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik gebruik de headset die bij mijn telefoon zit, van samsung. Werkt perfect, regelmatig met vrienden little big planet spelen....

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: VG24/7

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag me af hoe groot de kans is dat
    1. Dit naar NL komt.
    2. Dit net als Vidzone gratis is. :+ (ik mag toch hopen)

PS3 + MUBI + YOU

Who? What?

Ok, lets make this simple… Do you know who Kubrick is? What about Antonioni? David Lynch? Ring any bells?

It’s ok, don’t bother if you don’t…

But if you are still reading you are going to like this a lot.
    Well, we are MUBI and we are basically transforming your PS3 console into your own online cinema. (You can still play games and all that, don’t worry!) We couldn’t resist the idea of everyone having their own exquisite film library—And that’s it in a nutshell.

But lets get this straight, we are not just an online cinema and we are not just some tech and film geeks in California—well, some of us are, yes—but we are 300,000 friends talking, discovering, and sharing films with one another every day. In fact, every 2 minutes there’s someone joining us. Yes. 2 minutes. Sorry to get a bit geeky (we warned you!), but that’s 700 people joining each day. Not bad… but joining what?

The truth is, we can’t even start explaining. But let’s try this: At the moment, some of us are at the Cannes Film Festival announcing a major collaboration with SCEE for PS3. So, soon, you will find a new application on your console, which will let you stream the best of international cinema from the comforts of your couch. This is not a simple virtual videostore; we emphasize quality over quantity. You’ll find undistributed festival gems ripe for your discovery, your favorite recent independent and art-house releases. Names like the Coen brothers, Godard, Kitano, Almodóvar, Tarantino, and Van Sant are some we’ll bring home to you. Palm d’Or winners and simply films we think should have won awards. But that’s not all. We’ll bring you exclusive online premieres, collaborations with international film festivals, and retrospectives of some of the best cinema the world has ever seen.

And as we said, we love talking and sharing wonderful cinema too. Which makes MUBI like a small coffee shop, a place where you can gather and chat about alternative endings, directors’ cuts, or whatever those frogs in Magnolia meant. You can follow members and interact with them: This is Martin Scorsese’s profile for instance (he happens to be a member!). Anyway, you get the point. We’ve spent some time tying together an online cinema with a simple, engaging social network to help film lovers spread around the world connect over the movies they love best. And that is that. Welcome to MUBI.

[viddler]http://www.viddler.com/simple_on_site/35dd5a39[/viddler]

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Komt dus naar de Benelux, maar niet geheel gratis als VidZone.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denken jullie dat er binnenkort nog een prijsverlaging komt voor de PS3? Heb op dit moment het geld al klaar liggen voor een PS3 maar omdat RDR deze week komt en ik daar wel even zoet mee ben koop ik nog geen PS3. Hopelijk zal er iets bekend worden gemaakt op de E3, dan komt er eindelijk eentje in huis rond Juli. :)

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice, prijsverlaging is moeilijk te zeggen. De ps3 zit nu in goeie vaarwater. Denk eerlijk gezegd niet, De natal en de motion van ps3 komen pas rond de feestdagen.

Misschien dat iemand anders het weet ?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De release van Move wordt hoogstwaarschijnlijk September.
    Sony zal er alles aan doen om de Move voor Natal op de markt te brengen.

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou er maar niet van uitgaan van die prijsverlaging. In mijn geheugen is de laatste prijsverlaging niet heel lang geleden. Daarnaast is 300 (of 350 met spel) een goede prijs voor zo'n dunne PS3 met harde schijf van 250GB. Ik zou 'm gewoon nu halen!

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, €350 is al een mooie prijs voor zo'n console met game. Maar omdat ik hem pas in Juli/Augustus koop heb ik bijvoorbeeld kans dat ie misschien een prijsverlaging krijgt in September/Oktober. Ach, ik leg het geld gewoon opzij en zie wel. Misschien komt er ooit nog ergens een aanbieding met die Uncharted 2 pack, daar gaat mijn interesse naar uit of de GoW3 pack.

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zou gewoon de console kopen, welke pack zou er rond juli/augustus moeten uikomen dan die de moeite waard is ?

Uncharted 2 of GoW3 kun je beter los erbij kopen, anders betaal je naar verhouding aardig wat voor die extra spel.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar je kan de 250GB niet los kopen toch? Alleen de 120GB dacht ik. Ik kan Uncharted 2 ook gewoon lenen van een maat, maar wil alles zelf kopen. 8)

Oh, jawel gevonden bij Dixons. Bij Dixons €330. Kan ik net zo goed een pack kopen voor €350. God Of War 3 pack is maar €330, het is dat RDR deze week uitkomt anders had ik hem morgen gekocht. :+

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    http://www.nu.nl/games/2252409/ps3-moet-net-zo-open-worden-als-mac-.html
    Ik wist niet dat Mac een open platform was.:+

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Exclusive DLC :mad: Niet dat ik uberhaupt veel online speel op mn ps3 (Om eerlijk te zijn staat hij sinds ik UC2 heb uitgespeeld weer bij m'n zus) maar als ze bijv de COD mappacks exclusief gaan maken voor PSN+ gebruikers zou dat een mooie naaistreek zijn.

EN cross-game voice chat moet gewoon standaard zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina