1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In maart 2007 gaat mijn 360 al naar de 1,5 jaar!! Dat vind ik dus echt te lang om zonder next-gen te doen. Alleen daarmee is mijn aankoop van de 360 al gerechtvaardigd en dan volgend jaar maar weer verder zien :)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Laat die PS3 maar komen als hij af is. Geen gerush graag. Liever wat langer wachten op een goed werkende console, dan snel kunnen gamen op een console waar het een en ander aan mankeert (lees: X360)

    Ik zal de PS3 wel bij de launch kopen, want ik heb zo'n sterk vermoeden dat F12006 een launchgame gaat zijn. Anders ga ik wel voor MotorStorm.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, in Europa zullen wel genoeg launchgames zijn voor ps3(lees: F12006,motorstorm, killzone, lair, warhawk, I-8,devil may cry, unreal tournament, genji 2(misschien),Fatal Inertia, Ni-Oh, killing day(misschien), gundam world, heavenly sword,... Deze games zullen er in Japan nog niet allemaal zijn met de launch(is ook logisch), maar voor Europa(omdat het een hele tijd later is), zijn deze games al zo goed als zeker met de launch(er zijn zelfs geruchten dat lair,...al af zijn, maar men gewoon aan de afwerking werkt,...maar dat zijn geruchten he). En er zijn nog geheime project, plus nog games die niet als launchgames aangekondigd zijn,maar wel mogelijk launchgames zijn(lees: ondertussen zijn er trouwens al dik in de 100 games in ontwikkeling, plus de geheime projecten...).
    Voor mij is het ook helemaal niet erg dat de ps3 pas in 2007 in Europa is, echt niet:). Ik was er overlaatst nog met mijn broer over bezig. Ik bedoel, ik moet voor die tijd nog zoveel games uitspelen op mijn ps2(beetje afscheid nemen he:cool: ) en op xbox 360 komen ook nog games als too human,... dus laat Sony maar rustig hun gang gaan, zij weten als de beste wat goed voor hen is...:)
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En wat is de bron |:- |:- ???

    die Nederlandse site die geen BRON vermelding heeft.............|:- |:- ??
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    heb jij het nou weer over...
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    over de BRON waar dit vandaan komt..... Geen officieel persbericht van Sony.....
    .
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  7. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want ik geloof dit nu niet echt. Want sony weet wel wat die doet. Maar als sony later komt hebben we misschien 50 launchgames :D


    Groot nieuws

    Blu Ray wordt gelanceerd in de USA op 23 Mei.

    Dat wil zeggen dat Blu Ray spelers dan verkrijgbaar zullen zijn en dat Sony gelijk een aantal Blu Ray films op de markt gaat zetten, voor te beginnen 8 maar dit aantal zal iedere maand gestaag worden aangevuld. Dit zijn alleen de titles die Sony uitbrengt de andere filmmaatschapijen volgen nog met hun aankondigingen.

    De Blu Ray speler die te koop zal zijn is de Samsung BD-P1000.Iets later zullen ook players van Sony en Pioneer volgen.

    Sony heeft ook bekend gemaakt dat zij het meerendeel in handen hebben van de aandelen van NEC in de optical driver business. Sony heeft nu 55% van de belangen van NEC in handen.

    Het wordt gezien als een slimme move in de bis omdat NEC een key supporter is van HD-DVD. Gaat dit een ommezwaai voor NEC betekenen, en komen die ook in het Blu Ray kamp? Als Sony 55% van de belangen in handen heeft lijkt dit waarschijnlijk.


    Feit is nu echter dat de horde waarvan sommige sites melding van maakte dat er voorlopig nog geen beslissing is genomen over welke specificaties Blu Ray mee moet gaat krijgen wat een vertraging zou opleveren voor de PS3 een gerucht blijft, nu is dit "gerucht" door dit bericht naar het rijk der fabelen verwezen.

    De weg is vrij voor de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ook al gaat BR tov HD DVD winnen dan nog zie ik het niet gebeuren dat BR de komende jaren goed gaat lopen.....
    Er zitten zoveel DRM verhalen aan vast dat het lange tijd zal duren voordat óf BR óf HD DVD de boventoon gaan voeren tov DVD....

    Lees dit artikel maar eens op IGN: http://gear.ign.com/articles/691/691408p1.html

    Hier lees je dat de heren en dames film maatschappijen (dus ook Sony) het lang niet zo goed voor hebben met ons braaf betalende consumenten....
    Lees het goed voordat je hoopt dat één van de twee formaten gaat "winnen" }:]
     
  9. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb dat bedoelde ik niet nu kunnen ze weer een deeltje van de ps3 maken :p En het is natuurlijk wel vet dat de beste hardware bedrijven de BR ondersteunen.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En je denkt ook dat de beste hardware (BR speler) in de PS3 gestopt gaat worden...??
    Ze zullen de meest goedkope speler in de PS3 stoppen om de kosten zo laag mogelijk te houden...


    (en wat bedoelde je eigenlijk met je eerste zin??)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ps3 gaat één van de beste blu-ray spelers zijn als we de grote sites mogen geloven...(vanwege de cell technologie erbij).
     
  12. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ze nu een onderdeel van de ps3 erbij hebben.
     
  13. Dat probeert SOny natuurlijk te beweren ja.

    Ik las een tijdje geleden dat ze de PS3 met een single-layer blu-ray spelertje uit wouden rusten om de kosten te drukken. De filmmaatschappijen waren het daar echter niet mee eens omdat ze minimaal dual layer willen gaan gebruiken voor films.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ja... en dan.... Dan zit er nu toch een DL BRD in?
     

  15. Nee, waarschijnlijk zijn ze nog steeds ruzie aan het maken over wat het wordt.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk... waarom waarschijnlijk? Omdat jij hoopt dat het niet goedkomt met de PS3? Zoals je zelf al aangaf is dat bericht al van een tijdje geleden. Dat besluit zal echt wel genomen zijn.

    Ik heb zelf liever niet dat ze de kosten gaan drukken. Dan maar iets meer er voor betalen. Kijk maar eens wat voor een goedkope DVD speler er in de 360 zit, en hoe die films afspeeld :confused:
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben je wel goed in he, voorspellingen maken. "Waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat". "Als ps3 nu eens nooit uitkomt", "als Sony nu eens failliet gaat gaan". "De spelletjes op ps3 zijn bijlange niet zo cool als op xbox 360",blablablabla Damn dude, Ik vind het wel altijd fijn om te lezen omdat je zo hilarisch grappig bent8) . echt Plasticman, you are the man!O-)
     
  18. Sony zei laatst dat de PS3 misschien uitgesteld ging worden omdat ze zogenaamd nog steeds op specificaties van andere bedrijven moesten wachten.

    Reken maar dat dit een van die specificaties was waar ze het over hadden..
    Als nu al zeker was dat er een dual layer in zou komen hadden ze dat allang trots gemeld..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2006
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Niets misschien, ps3 wordt echt uitgesteld:),tja, raar dat ik zo een smile daar bij zet he:D. Nee, ik vind het gewoon niet erg, heb ondertussen(en tegen eind van jaar,...) genoeg games om te spelen. En de reden waarom hij uitgesteld is, is omdat hij te duur is om te produceren. Als ze nog even wachten, tot de aandelen en stuff gedaald zijn in prijs(blu-ray aan het komen is,...) dan kunnen ze in plaats van 900 euro 700 euro maken per betaling voor ps3(zoals Microsoft met hun xbox 360). Je denkt toch niet dat Sony echt 900 euro per ps3 gaat neerleggen, zo zot is niemand! Trouwens, er zijn volgens grote sites al bepaalde ps3 games bijna volledig af, en dat is goed nieuws! Ook is er al gezegd geweest dat ps3 nu in productie kan gaan,maar zoals al zei, 900 euro per console is teveel. Pak dat de ps3 in september, oktober in Japan is, en met Kerst in Amerika, dan zullen ze een pak launchgames hebben,maar wij Europeanen, hebben nog meer launchgames omdat de ps3 hier nog later is, beeld je in, motorstorm, killzone, I-8, devil may cry,...als launchgames, allemaal games waar ik naar uitkijk. Dus het zit bij mijn weten wel goed met ps3. Maarja, we kunnen pas echt weten dat het goed zit met ps3 na E3. Als ze daar enorm veel speelbare demo's,...laten zien, dan zit het goed, valt het tegen, tja, dan ga ik een hele andere kijk op Sony hebben,maar geloof me, het zal niet gaan tegenvallen!:cool:

    Greetz
     

  20. Jaja, allemaal weer mooie verhaaltjes van SOny. Dat ding is nog lang niet af en ze hebben nog een hele hoop andere problemen erbij.

    En hadden ze dat niet een beetje beter van tevoren in kunnen calculeren??
    Mooi stelletje kneuzen bij Sony als je het mij vraagt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina