Niets misschien, ps3 wordt echt uitgesteld
,tja, raar dat ik zo een smile daar bij zet he
. Nee, ik vind het gewoon niet erg, heb ondertussen(en tegen eind van jaar,...) genoeg games om te spelen. En de reden waarom hij uitgesteld is, is omdat hij te duur is om te produceren. Als ze nog even wachten, tot de aandelen en stuff gedaald zijn in prijs(blu-ray aan het komen is,...) dan kunnen ze in plaats van 900 euro 700 euro maken per betaling voor ps3(zoals Microsoft met hun xbox 360). Je denkt toch niet dat Sony echt 900 euro per ps3 gaat neerleggen, zo zot is niemand! Trouwens, er zijn volgens grote sites al bepaalde ps3 games bijna volledig af, en dat is goed nieuws! Ook is er al gezegd geweest dat ps3 nu in productie kan gaan,maar zoals al zei, 900 euro per console is teveel. Pak dat de ps3 in september, oktober in Japan is, en met Kerst in Amerika, dan zullen ze een pak launchgames hebben,maar wij Europeanen, hebben nog meer launchgames omdat de ps3 hier nog later is, beeld je in, motorstorm, killzone, I-8, devil may cry,...als launchgames, allemaal games waar ik naar uitkijk. Dus het zit bij mijn weten wel goed met ps3. Maarja, we kunnen pas echt weten dat het goed zit met ps3 na E3. Als ze daar enorm veel speelbare demo's,...laten zien, dan zit het goed, valt het tegen, tja, dan ga ik een hele andere kijk op Sony hebben,maar geloof me, het zal niet gaan tegenvallen!
Greetz
Klik om te vergroten...