PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja joh,als iedereen maar gelukkig is zeg ik altijd:D...
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Wacht ff..... Dus jij denkt dat Sony wacht ........... omdat ze later de PS3 goedkoper kunnen produceren.....???

    Kom op Boss.... |:-

    Ik denk dat ze op dit moment gewoon nog helemaal niks klaar hebben en ook niet "expres" wachten... Ik snap niet dat jullie vol blijven houden dat Sony met iets "geweldigs" gaat komen op E3..... Volgens mij is dit gewoon een tactiek om de fans te laten denken dat er snel iets komt om ze geen 360 te laten kopen.... Gisteren en vandaag was er toch hét grote Sony Playstation Event in Miami....
    http://www.joystiq.com/2006/03/02/ps3-is-a-no-show-at-sonys-playstation-event/

    Alwéér niks laten zien (net zoals vorige maand in Tokyo of weet ik veel waar er weer zo'n "belangrijk" Sony Event zou zijn).

    Vorig jaar heeft Sony out of the Blue ( ;) ) een paar specs de wereld ingeholpen en een Tupper Ware bakje omgebouwd tot "PS3" om maar iets te laten zien op E3....

    En na de komende E3...?? Gaan we dan wachten op de zoveelste "kluitje in het riet dood doener...? "
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Dus die cell zorgt ook voor de hoogwaardige componenten die nodig zijn om een goed pro0duct te garanderen...?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik ben naïef volgens jou?:'-( :D Hahaha, grapje grapje. Maar ik zeg toch, als Sony mij teleursteld op E3 dan ga ik een andere kijk hebben op Sony. Maar ik heb er vertrouwen in dat Sony echt mooie speelbare games gaat laten zien op E3, IK heb daar vertrouwen in(iemand anders heeft recht om anders te denken he). Stelt het teleur, tja, dan is het maar zo, maar mijn kijk op bijvoorbeeld mgs4 zal wel altijd supergeweldig overdreven blijven:D . Maarja, jij kan toch ook niet weten dat Sony het niet goed gaat doen op E3, ik zeg het(heb het altijd gezegd), Sony gaat als een bom uit de hoek komen op E3 met ingame demo's,... Veel games! Maar dat is wat ik denk he...
    Maarja, we zullen zien wat de toekomst ons zegt he:)
    ps: Die cell chip maakt veel berekeningen die een gewone blu-ray speler nog helemaal zelf moet doen(aangezien daar geen cell chip in steekt). En dat is gene zever...Trouwens de cell is niet alleen gemaakt voor de ps3 hoor...De cell chip moet toch niet onderschat worden denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006

  5. Ik denk ook dat ze de specs van de PS3 uit hun duim hebben gezogen nadat MS die van de 360 bekend had gemaakt. Toen MS een paar maanden later de prijs bekend maakte begonnen ongetwijfeld de traantjes over de wangetjes van het ps3 team te rollen:'-( Tokyo , we have got a problem!!:'-(
    Ze probeerden toen ook te suggereren dat het apparaat al af was.8)
    Maar we zijn nu al 3/4 jaar later hebben ze nog steeds geen ene fuck laten zien.:confused:

    Op deze E3 zal er ook ongetwijfeld weer niks van de ps3 te zien zijn (op een paar filmpjes na misschien)
    De Tokyo game Show zal dan weer het nieuwste 'kluitje' worden waar de fanboy's mee aan zullen komen.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt helemaal gelijk over dat ik niet kan weten of Sony het goed gaat doen op de aankomende E3 maar de velen geruchten en voorspellingen van ook weer grote sites (zie mijn link in vorige post, en lees hem ook met de reacties van de kerels daar....) voorspellen een magere E3 voor Sony (en ik heb het niet over de "dit verwachten we dat de PS3 kan doen" filmpjes....

    (ik probeer hier ook niet te stoken maar krijg de laatste weken toch weinig vertrouwen in Sony)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, ik begrijp je reactie en respecteer die ook. Maar ik denk(ben natuurlijk niet zeker, maar heb er wel vertrouwen in) dat Sony superveel achterhoud. Ook hebben de third party ontwikkelaars zwijgplicht. Dus veel sites(zelfs grote) mogen van mij vanalles zeggen wat mijn vertrouwen omlaag zou kunnen brengen,maar niemand kan mijn vertrouwen omlaag brengen. Alleen Sony zelfs als ps3 op E3 echt niet is wat het moet zijn. Dan ga ik wel even slikken!8) . Maar voorlopig blijf ik er vertrouwen in hebben en daarom zeg ik ook overtuigend. Sony gaat als een bom uit de hoek komen op E3:cool: . Maarja, ik ben natuurlijk ook niet helderziend he, dit zijn mijn gedachtes, vertrouwen,...:)

    Maar we zullen zien wie er gelijk heeft, ik of de grote sites:cool: :D ...
     
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het is duidelijk dat Sony alle info over de PS3 spaart tot de E3 en de developers een jaar door heeft laten knutselen aan hun games om op de E3 eindelijk uit te pakken met wat ze hebben.

    In een heel jaar tijd hebben ze zo goed als niets vrijgegeven en nu wordt de tijd dus stilaan rijp (Lees: op de E:cool: omdat Nintendo op de E3 ook groots zal uitpakken met de revolution en de Xbox 360 nu ook qua games op stoom begint te raken en er eindelijk meer units naar de winkels verscheept worden.

    Wat ik op de E3 verwacht is:

    - De eerste speelbare games
    - Hun games line-up voor het grootste deel bekend
    - De launchdatum voor japan, maar de prijs (voor alle regionen) en datum voor de US en Europa nog niet bekend.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zo denk ik er ook over:).
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan me niet schelen wanneer de PS3 hier uitkomt, en hoe duur ie gaat worden....en wel om de volgende redenen :

    A) Des te langer heb ik de tijd om alvast flink wat poen opzij te leggen, zodat ik op de launchdag flink kan uitpakken :cool:
    B) Ze moeten het apparaat launchen als het helemaal af en klaar is, als dat betekent dat we nog een x aantal maanden langer moeten wachten het zij zo....
    C) Ik heb 400 euro voor m'n X360 neergeteld, en ik ben bereid minstens de helft meer (voor de rekenklunzen, dat is dus 600 euro) neer te tellen voor een PS3. Niet omdat ik de PS3 meer waard vind als de X360, maar omdat het in mijn ogen logisch is dat het ding duurder wordt gezien wat er allemaal in zit.
    D) Hoef ik me te vervelen totdat de PS3 hier in de winkels ligt ? Nee hoor, games en consoles zat om uit te kiezen in de tussentijd :+

    Trouwens, ik wacht sowieso met de aanschaf van een externe HD-DVD speler voor de X360 totdat de PS3 hier uit is. Ik kijk ff wat me het meest aanstaat, en mocht Blu-Ray toch niet gaan werken heb ik natuurlijk altijd een alternatief achter de hand wat betreft het kijken van films in HD.
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Dit was natuurlijk te verwachten en had er ook al rekening mee gehouden. Ik heb liever dat ze zorgen dat het product goed werkt dan dat ze het na een paar maanden moeten terug roepen omdat ze merken dat er allerlei complicaties optreden. Dus wordt uiteindelijk halverwege, lees lente/zomer, 2007 voordat wij kunnen spelen met de ps3. Hoop dat het het wachten waard is maar zal vast wel. Intussentijd is dit wel gunstig voor de Xbox 360, zo kunnen ontwikkelaars beter de hardware van de xbox360 leren kennen om zo de games beter te maken. Want vondt de launchgames nou niet van een bijster hoog niveau. En ik weet zeker dat de xbox 360 veel meer kan.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nee, noem mij eens een console waarvan de launchgames wel goed waren dan :cool:
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  14. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Ben benieuwd wanneer de nieuwe tv's van Philips en Sony komen. Mijn ouders staan op het punt te om een nieuwe tv te kopen. Maar dit is nu nog bijna allemaal 720p. Of je moet een heel groot scherm willen. Mijn ouders willen niet groter dan 32 of misschien 37 inch. Dus ben beniewd of ze ook bijvoorbeeld een 32 inch scherm uitrusten met 1080p want dan mogen ze van mij nog even wachten. :)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat ze maar even wachten, maarja, waarom geen grote tv? Mijn ouders gaan ook binnekort één kopen:)
     
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nog heel effe wachten

    Sony komt met aankondiging PS3

    Volgens Next-gen biz zal Sony in de komende 2 weken aankondigingen gaan doen betreffende de PS3. Sony zal volgens hun deze aankondigen doen voor het einde van het fiscale jaar wat eindigt op 31 Maart. Dientengevolge zou voor Sony 15 maart de datum zijn waarop zij een aantal zaken bekend gaan maken volgens deze site.
    De toespraak van Phil Harrison op de GDC (Game Developer Conference) zou hier niet voor gebruikt worden.
    Sony zal deze aankondiging maken in de week erna volgens de bronnen van Next-gen biz.
    Sony heeft in Japan voor de Third party developers een conferentie aangekondigt en Koei´s President Kiyoshi Komatsu verwacht al aankondigingen betreffende de PS3 op deze meeting.

    Een andere site: GamesIndustry.biz, heeft een bevestiging van Sony Europe dat een belangrijke aankondiging wordt gemaakt de komende weken, maar wat precies mocht niet vermeld worden wegens het NDA. Het zou ook kunnen gaan over het hele PS3 online gebeuren (HUB) dat daar meer zekerheid over wordt gegeven.

    Sony houd nog altijd een voorjaarsrelease van de PS3 als peildatum maar heeft nog geen exacte datum genoemt.



    Of de door Komatsu genoemde meeting achter gesloten deuren plaats vind is nog niet bekend. Sony heeft daar nog geen aankondiging over gedaan.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien dat ze de prijs en datum bekend maken?
     
  18. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoop het ze houden de lente vast :D
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is al bijna zo goed als officieel dat de ps3 uitgesteld gaat worden...(ik schat september japan, november-begin december Amerika, wij 1ste kwartaal 2007)...
     
  20. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet want ik heb een oude pc en een ps1 :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina