1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij willen ze de amerikaanse en europese ps3 op hetzelfde moment laten launchen, dus denk eerder dat er games en final hardware specs laten tonen, tevens meer specificaties over de blu ray speler
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Heb je gezien wat het top model van Philips kost als je die van 107 cm wil hebben. 6000 euro. niet iedereen heeft daar het geld voor over. En het is leuk als je er een aparte muur voor hebt maar anders ziet het er ook niet uit. En je moet ook een bepaalde afstand van je tv afzitten omdat je anders allemaal lijnen door het beeld ziet lopen.
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar weet iemand wanneer deze nieuwe 1080p ( Sony of Philips) tv's uit gaan komen in Nederland?? Nog voor het WK?? of komen ze pas over een half jaar. Want mijn ouders wilde graag een nieuwe tv voordat het WK begint.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat duurt nog even schat ik. Maarja, de Sony Bravia's zijn heel goed, je kan ook een 720 p tv kopen. Maar samsung had ook een heel goede tv van 2000 euro(is ook al een hoop geld natuurlijk,maar nog geen 6000 he) maar welke was dat nu ook alweer...
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Dit was de tv van 6000 euro

    http://www.electronicpartner.nl/liv...hase=artikel&epid=419959&haupt_artikel=419959

    Dit is zo'n beetje de beste lcd tv die er te krijgen is op het moment.


    We hebben een aantal tv's bij ons thuis op proef gehad, maar ik was niet erg te spreken over de Sony Bravia. Smaken verschillen natuurlijk. Maar ik vond de tv tuner minder, de scherpte van het beeld en viel me ook op dat de tv last had van ghosting. Als je bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd aan het kijken bent dan zag je de bal gewoon strepen over het beeld trekken. Dat zijn mijn ervaringen met deze tv.

    En ja over de grote van tv, dat is niet aan mij, het is niet mijn geld :+ . Het zal waarschijnlijk wel een 32 of een 37 inch worden. Groter vinden mijn ouders niet mooi ( wordt ook te duur als je een goede kwaliteit tv wilt hebben) tv springt bij ons dan teveel in het oog.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat is wel een dikke tv!!! 1080p ondersteuning ook,... maarja, 6000 euro, dat is voor zotten! En ja, en wat je daar zegt van ghosting bij een Sony bravia. Dan bedoel je toch als je er gewoon tv mee kijkt he? Want ja, dan heeft die dat, maar dat is bij de meeste tv onder de 2000 euro. Ik bedoel, die tv moet die lage resolutie kunnen behouden van de uitgezende programma's,... binnekort als alles high definition is, dan is dat gedaan. Want als ik met met mij bravia dvd's kijk, fuck man ,dat beeld is super dope, en natuurlijk voor 720p games(xbox 360) is het ook super. Maarja, voor gewoon tv, is het wel minder ja. Maar een kameraad van me heeft een samsung van 1300 euro, en die heeft dat met gewone tv nog veel feller. Dus dan moet je al een dure tv kopen(met een hele goede omvormer in). Maarja, toekomst is toch alles HD...
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    De 32 inch is 3000. Is idd een dijk van een tv. Echt enorm scherp en mooi beeld heeft deze tv. Ook dat ambilight is erg vet. Maakt het scherm als het ware groter (lijkt zo) en creert meer sfeer in een film en alles. Muur achter je tv neemt dezelfde kleur aan als de achtergrond in een film. loopt allemaal vloeiend in elkaar over.


    voor een demo hiervan als je het nog nooit gezien hebt:

    http://www.philips.nl/about/news/section-13669/article-14437.html

    scroll naar de helft van de pagina daar staat in het blauw: Active Ambilight movie (wmv)
    die even selecteren

    Staat onder het kopje: De Philips FlatTV collectie
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hy kan dit niet in een andere topic want dit gaat de tv kant op en niet meer ps3.
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Er doen geruchten de ronde dat Sony dit morgen zal bekend maken (ze hebben dan een conference):

    new slimmer PSP with built in 4GB flash memory and 2.0 MP cam
    date of PS3 Japan launch
    date of public Playstation 3 Festival
    videos of PS3 games on final kits which will set forth a new wave of realtime or not?
    final designs of PS3 and DS3
    new PS2 price which will kill off any relaunch plans
    continued support for PS2 - GT4, GOW2, FF12
    Sony Connect integrated with the Playstation Family

    Laten we hopen hè. :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, als ze na E3 launchen,waarom zouden ze dan nu al beelden van games laten zien? Maarja, ik zou het natuurlijk ook wel cool vinden,maar toch, zou raar zijn als ze het doen...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bah :mad:

    waarom doen ze zoiets nou iedere keer...zo benadelen ze toch iedereen die hem al in het begin heeft gekocht... :{
    ben blij dat M$ nooit zoiets met de xbox heeft gedaan
     
  12. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de beelden, en met E3 die beelden speelbaar mss?
    Ik ben nu ook eens benieuwd naar de launchdate in Japan, dat zal wss niet meer voor de lente zijn.

    Maar ja, dit blijven geruchten hè, wie weet zeggen ze weer niets bijzonders. ;)
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik snap jou probleem niet zo zeer, kijk anders naar Nintendo die komen haast om de halve jaar met een nieuwe handheld maar wat zij daarmee neerzetten is wekelijkse schaarste puur omdat de handheld van Nintendo zo ontzettend goed verkopen. Zolang het verkoopt heb ik er niks op aan te merken dus ik geef Sony dit keer ook wel een kans en btw om nou een handheld te vergelijken met een console is wel erg brak he :{
     
  14. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is ds3?
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual Shock 3
     
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is? nieuwe controller?
     
  17. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ben benieuwd wanneer nou de officiële release datum is en of ze eventueel ook de prijs bekend maken. Verder ben ik benieuwd of ze nog dingen aan het design van de console/controller hebben gedaan. We zullenhet morgen weten.


    @killer: Dual Shock 3 is de nieuwe controller voor de ps3 ja.
     
  18. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ow fet !
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Release PlayStation 3 niet eerder dan november 2006

    Tja, dit was eigelijk al bekend he. Dit is gisteren gepost op insidegamer, nu maar wachten op nieuw info(hopelijk)

    Maar dit kwam ik wel tegen op ign juist!!!:
    PS3 Worldwide Release in November

    Wooow, kunnen wij ps3 nog verwachten in 2007, er is hoop voor degene die het echt wilt!
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    PlayStation Conferentie: PlayStation 3!!!!!!!!!!!

    Alles op een rijtje voor jullie:

    Ken Kutaragi heeft op het PlayStation conferentie in Tokyo (Japan) het volgende aangekondigd:

    * De Sony PlayStation 3 wordt in november 2006 wereldwijd (Japan, Amerika en Europa) gelanceerd.
    _O_
    * Sony wilt elke maand een miljoen spelcomputers per continent naar de winkels verslepen. Dit komt neer op zes miljoens PlayStation 3 spelcomputers in 2006. Deze productiegetallen liggen hoger dan bij de lancering van de PlayStation en PlayStation 2.

    * De PlayStation 3 ondersteunt het Linux besturingssysteem. Of Linux het besturingssysteem van de PlayStation 3 wordt is nog onduidelijk.

    * De PlayStation 3 krijgt een 2,5 inch, 60 GB harde schijf. Deze is in de toekomst te vervangen voor een groter exemplaar. Wooooohoooow, holy crap, dat is cool!_O_
    * De PlayStation 3 is volledig 'backwards-compatible'. Dit wil zeggen, je kan al je PlayStation en PlayStation 2 spellen op de PlayStation 3 spelen. Voor alle grote titels kondigt Sony aan dat deze HD ondersteuning krijgen.

    * De PlayStation 3 krijgt bij de lancering een online service. De "basis" online service zal gratis zijn.
    _O_ _O_ Dus de gewone service blijft er ,maar er komt nog een speciale online service(a la live?), yeah!

    * De PlayStation 3 ondersteunt bij de lancering van het systeem "next-generation" HDMI.
    Was natuurlijk al bekend,maar what the hell, HDMI rocks!

    bron: ign
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina