1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nah houdt rekening met een marketing kantje aan de berichten die zijn verschenen.

    Ik denk dat de prijs van een ps3 in europa 450 euro zal zijn, europa is nou eenmaal altijd de duurste van de drie.

    Verder denk ik dat er GEEN wereldwijde release komt, dat is volstrekt onmogelijk, de playstation is een naam, de vraag zal groter zijn dan die van de xbox360, de x360 launch was al een ramp, als ze een wereldwijde release zouden proppen voor de ps3 zou ze dat de das om doen, het is voor hun slimmer om regio na regio in te komen. Japan haalt de feestdagen, de Amerikaanse launch wordt geprobeerd om december te halen en de Europese launch wordt in de eerste maanden van het nieuwe jaar geplaatst.

    Door dit truukje kopen de Jappe hun console voor de feestdagen, evenals een groot deel van de Amerikanen en als hij uitgesteld wordt in Europa en Amerika wacht het gros toch wel totdat hij uit is waardoor de verliezen in de feestmaanden minimaal zijn, het is gewoon niet fijn als je als groot bedrijf zegt dat je de feestmaanden niet haalt met je nieuwe console voor twee regio's, dan doe je jezelf de das om, ze passen hetzelfde toe als met de eerdere vertraging, doordat een groot deel dacht dat de ps3 dicht bij de paunch van de x360 zou zijn heeft een deel gewacht, terwijl sony zelf wel wist dat hij niet in productie kon worden genomen voor juni en een spring release dus bij voorbaat onmogelijk was.

    Harde schijf wordt er ingebouwd, tenzij het de kosten niet te hoog brengt, en een 2 console versie ala de x360 zou niet verwonderlijk zijn.

    Verder is het sony netwerk eindelijk fatsoenlijk en komt het met 2 versies, een waarbij je online mogelijkheden hebt maar in primitieve fase, en de ander, betaald, waarbij je ook tegen elkaar kunt gamen (xbox live silver/gold idee)

    You can bet with me that I am right ;)
     
  2. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    feeetttt!!! ik kan niet wachten PS3 RULES!! :D :D
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat dacht ik dus ook, maar kwou het gewoon ff zeker weten....zou een beetje achterlijk zijn dat ik net een nieuwe TV heb met HDMI aansluiting en dat die dalijk al niet meer goed genoeg zou zijn :p
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat die HDMI 1.3 wil zeggen, dat er meer pinnetjes in de kop zit. Zodat je echt optimaal HD zicht hebt... Dus op éénder welke HDMI input kan dat he:)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je hier zegt snap ik niet helemaal maar goed :p

    Mijn TV kan sowieso geen 1080i/p aan zonder te downscalen, maar "slechts" 720p. Dus de volledige HD ervaring heb ik straks toch niet met de PS3, want ik was niet van plan om weer een nieuwe TV te kopen alleen daarvoor ;)

    Maar ik mag aannemen dat mijn TV gewoon geschikt is om straks een PS3 via HDMI op aan te sluiten....
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat hier gezegd wordt is voor mij acacadabra :+
    Mijn TV kan 60 Hz, dat snap ik nog wel maar dat HD gedoe snap ik niet.
    Ik ga toch geen PS3 halen, dus dat maakt niet uit. Ik hoop wel dat ik ook in de toekomst met mijn 360 kan blijven spelen op mn TV en dat er geen spellen uitkomen die geeneens 60 Hz ondersteunen. Maar jah, ik heb geen verstand van techniek, dus ik houd erover op ;)
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    700 euro vind ik een beetje aan de hoge kant. ik vermoed dat hij na invoerrechten en al die vertaalshit in die handleidingen dat de prijs tussen de 500 en de 600 euro komt te liggen in Europa. DENK IK :d
     
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Oficieel persbericht van Sony ()
    Geplaatst door DooM

    Wat een dag vandaag. Wat ik toch al een beetje voorspelt heb de Tsunami begint. Eerst al dit nieuws over de PS3, op de E3 krijgen we natuurlijk de uiteindelijke hardware de controller en niet te vergeten games te zien, natuurlijk ook ingame beelden Developers heeb de tijd om hun games goed af te werken en vanaf de zomer zal het nieuws blijven stromen over games de PS3 en alles eromheen. Er is al zovaak gezegd jaja de eerste games zullen wel op dvd zijn nou niet dus, de gmes komen gelijk op Blu Ray. Sony kan er 50 000 000 per maand makenhet produceren kost niet meer als DVD( dvd's.

    Mensen kunnen allemaal zeggen wat ze willen. Natuurlijk had Sony al eerder kunnen zeggen we halen de lente niet. Maar daar hadden ze wel wat tegenover moeten zetten. Dat hebben ze nu gedaan. Eerlijk gezegd heb ik er geen moeite mee dat ze niet eerst een Japan launchen in het voorjaar zomer. Ik ben allang blij dat Sony het ook doet een WW launch. Eindelijk zijn wij niet meer het weeskindje. Al met al een dag die mij goed heeft gedaan, en het vertrouwen in Son bij velen toch weer een boost in de goede richting heeft gegeven na al die negatieve publiciteit afgelopen tijd.

    Maar nu het persbericht

    Het officieel bericht wat naar de pers gaat

    Je vind het hier:

    klik hier

    Je hebt Adobe nodig.....
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    mooi , dat word flink sparen :) zijn er al launchtitels bekend ?
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nee nog niet, verwacht meer info op de E3 in Mei
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil gewoon zeggen dat HDMI signaal beter is dan component...Nog scherper(720p) en voor de gelukkigen die een 1080p tv hebbe, en een ps3 game dan die 1080p ondersteunt, tja, dat is dan een waar spektakel he...
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    lol mss is het handig in de titel te vermelden dat het ook een hd-tv subforum is :D
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Was ik net van plan}:] :p .
    Maarja:eek:ntopic dus maar:)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke we houden erover op, we begrijpen mekaar ;)
     
  15. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat een dikke schijtsite is dat zeg, alleen maar hun console de hemel in prijzen(extreem) en de concurrentie de grond in boren door zonder goede argumenten te komen. Stelletje kleuters zijn het....
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ps3focus kan je nu niet echt vertrouwen ook niet. Ze plaatsen soms zaken zonder bron te vermelden,...tja, zo kan iedereen beginnen. Maar ik moet wel zeggen dat ze mooie filmpjes kunnen maken enzo...
     
  18. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles leuk en aardig. Maar op deze manier wordt een spelletje spelen wel een errug dure aangelegenheid. Ben wel erg benieuwd wat nou eigenlijk de definitieve prijs (in Euros) wordt hier in Nederland en dan met name van de games.
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben niet echt onder de indruk. Sony komt nu met wat standaard dingen die ze niet konden maken om niet te hebben en iedereen is weer blij.. beetje vaag. Ok ze zeggen wereldwijde launch nu, dat moeten we ook nog maar zien.. Het is in ieder geval duidelijk dat ze naar Microsoft hebben gekeken :)
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet echt onder de indruk van Sony, vaak mooie praatjes. Van bijvoorbeeld dat ps3 in de lente zou komen, nu staat het op november.
    Volgens mij heeft Sony de laatste tijd alleen maar tijd gestoken in het verbeteren van het online gedeelte, omdat dat van MS zo goed is. En daar kunnen ze natuurlijk niet op achterblijven(, wel goed van Sony dat het waarschijnlijk gratis wordt.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina