PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja dat heeft MS ook gedaan bij de eye toy met hun camera dus ik snap je probleem niet zo goed. Dat jatten is zowat de normaalste zaak van de wereld aan het worden en wat betreft de wereldwijde launch van de 360, dat is wel leuk hoor maar dan moet je het ook goed doen dus niet dat er een flinke schaarste is(die nu pas afneemt). En dat Sony pas in Nov komt met de ps3 zie ik niet zo zeer als een probleem, want 1: Sony zal nu heel goed gekeken naar de fouten die MS is overkomen waar Sony alleen maar profijt van zal hebben en de ps2 heerst nog steeds op dit moment(komen nog steeds toppers voor)... Sony heerst op dit moment en ze zullen de lijn alleen maar door blijven trekken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2006
  2. Ik ben ook nog steeds niet onder de indruk van SOny.
    Laat ze maareens met een prijs komen en een PS3 die het doet.
    Ik geloof der ook geen flikker van dat ze in November wereldwijd gaan launchen. Het zijn alleen maar weer mooie praatjes om die Sonyfanboy's nog langer aan het lijntje te houden.
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal waarschijnlijk wel zo zijn ja. Maar dat is denk ik een goed ding! Want zo blijft MS zijn best doen, qua games die op de xbox(360) gaan verschijnen enz.
    En jatten van bepaalde dingen doen Nintendo, Sony en Microsoft allemaal aan mee. Dat vind ik ook een goed ding! Dat zorgt dat ze iig hun best doen, en zoveel mogelijk naar de gamer luisteren!
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Een quote van mij uit het 360 vs Revo vs PS3 topic gaat hier wel op denk ik.

    "De WW launch van Sony kan MS wel eens heel veel extra verkopen opleveren volgens mij....

    De vraag naar een PS3 zal hoger zijn dan naar de 360 toen die uitkwam.
    MS is het niet gelukt om een goed lopende WW launch te hebben want ze hebben nu nog steeds moeite om wereldwijd aan de vraag te voldoen....
    MS heeft ook aangegeven dat ze nu snappen waarom nog nooit iemand een WW lauch heeft gedaan en toch gaat Sony het ook doen (zoals ze zeggen).

    Mocht nu de vraag veel hoger zijn dan het aanbod en mensen willen nu eindelijk "Next Gen" maar krijgen geen PS3 dan is de stap naar de 360 heel snel gemaakt. (of zelfs de Revo...)
    MS zal zowieso de prijs omlaag gooien, de games zullen er mooier uitzien dan de release games van de PS3 (er van uitgaande dat de ontwikkelaars in het 360 kamp veel meer tijd hebben gehad om de machine te leren kennen...)

    De hardcore gamers zullen wel een PS3 kunnen bemachtigen maar de vaders en moeders die rond sinterklaas en kerst de stad induiken voor de kids lopen de nieuwe console mis...."
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    OMG de holbewoner laat weer van zich horen hoor.... |:-
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik ga mijn tijd niet meer steken in die discussie over ps3 vs xbox 360 en dat afgekraakt gedoe. Heb eindelijk door(:D) dat het pure tijdverspilling is, en dat het totaal geen nut heeft. Pas na E3 kan daar echt over gediscusieerd worden. Ik kijk uit naar de ps3 en daar kan niemand verandering in brengen, net zoals ik naar halo3, too human, ninja gaiden 2, gears of war, ... op xbox 360 uitkijk...
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan :cool:
     
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :D
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay dan O-)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Harde schijf zal standaard zijn in ps3!!!

    Wooohooooow!!! ZEG IK HIER OP!

    link: www.ownage.nl (en andere sites, is al behoorlijk verspreid over het internet:))
    Dit vind ik dus echt supergoed, een dikke HDD waar de makers gebruik van kunnen maken!
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Alweer een grote pluspunt ten opzichte van de 360 :cool:

    bron: www.ownage.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2006
  12. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    ja 400 euro rechtstreeks omgerekend vanuit dollars ja. Hou er maar rekening mee dat hij 500 euro gaat kosten hier. Sony Nederland kennende. De prijs van de ps2 hebben ze ook kunstmatig hoog gehouden terwijl hij in andere europese landen al een stuk goedkoper was.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik wil als mgs4 uit is, gerust voor alleen de ps3 600 euro zelfs geven! Ik bedoel, wat krijg je er wel niet voor!? Blu-ray, een HDD van 60 Gig!!!(een HDD van xbox 360 van 20 Gig kost al 100 euro he!), en de ps3 zelf, wat volgens de geruchten echt een multimedia toestel gaat worden. Maar wat dat inhoud is afwachten(na E:cool:, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is, dat als de prijs hier(naar mijn schatting) 549.99 euro is, toch wel de moeite is:).
     
  14. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik wil hem voor 400 en niet meer:'-(
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had gij ten tijde van de PS2 launch ook nogal op uw kin moeten kloppen. :p
     
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen ps2
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel maar, PS2 kostte in het begin ook een €500. Dus als je "slechts" €400 wilt geven voor een PS3 met al die nieuwe technologie dan zal je nog een hele poos moeten wachten denk ik.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik denk het ook.
     
  19. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet en anders koop ik hem in amerika ofzo over internet.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ps2 koste bij de launch zelf 1300 gulden. Dat is €590 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina