1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Kerel dit topic gaat over de ps3. Boss heeft zelf ook een xbox360 dus snap je probleem niet helemaal. Als je de ps3 om de een of andere reden niet uit kunt staan is dat jouw zaak. Hoef je hier niet een beetje de zwakzinnige uit gaan lopen hangen. En over wat jij zegt over ps games.......wat de boer niet kent vreet hij niet zal ik maar zeggen. Als je hier niks zinnigs te melden hebt dan heb ik liever dat je weer lekker zand taartjes gaat bakken buiten.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gozer wat loop je nou te bitchen ?! Post iets zinnigs en kom uberhaupt eens met goede argumenten oftewel flikker gewoon op. Dit is de PS3 sector en als ik telkens crap loop te posten in xbox sector dan is het precies hetzelfde en dan zou jij ook flippen.
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Nou ben benieuw wat ze gaan laten zien. Vooral die demonstraties die tonen wat de nieuwe feutures zijn van de ps3 games.
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ben eigenlijk vooral benieuwd naar het uiteindelijke design, als ze die vandaag gaan tonen. Wat ik eigenlijk wil weten is of ze zich vasthouden aan de chiquita schock 3 of een fatsoenlijke controller maken.
     
  6. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijke launchgames PS3.

    Ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan welke games nou weleens bij de launch kunnen uitkomen. En die er vlak na kunnen uitkomen, daar staan zeker wat aardige titels tussen. Ik heb deze lijst gemaakt op basis van geruchten, aankondigingen die in trailers stonden. Dit zijn dus de games waarvan ik denk dat het best weleens launchgames kunnen zijn:

    Alan Wake
    Armored Core 4
    Battlefield 2142
    Brothers in Arms 3
    Devil May Cry 4
    Formula 1 2006
    Fatal Inertia
    FIFA 2007
    Fight Night Round 3
    Full Auto
    Gundam World
    Grand Raid Offroad
    Genji 2
    Heavenly Sword
    Resistance: Fall of man ( eerst was de naam I-8 )
    Killing Day
    Lair
    Medal of Honor: Airborne
    Motorstorm
    Ni-Oh
    King Kong
    Possesion
    Stranglehold
    Splinter Cell: Double Agent
    Tekken (6)
    Rainbow Six Vegas
    Untold Legends: Dark Kingdom
    Unreal Tournament 2007
    Warhawk

    Toch 28 titels, niet zo heel weinig en misschien zijn deze ook te verwachten:

    Pro Evolution Soccer 6
    Assasin
    Killzone
    Sonic

    Met dank aan alle wel bekende Amerikaanse gamingsites.
     
  7. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijke launchgames PS3.

    Ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan welke games nou weleens bij de launch kunnen uitkomen. En die er vlak na kunnen uitkomen, daar staan zeker wat aardige titels tussen. Ik heb deze lijst gemaakt op basis van geruchten, aankondigingen die in trailers stonden. Dit zijn dus de games waarvan ik denk dat het best weleens launchgames kunnen zijn:

    Alan Wake
    Armored Core 4
    Battlefield 2142
    Brothers in Arms 3
    Devil May Cry 4
    Formula 1 2006
    Fatal Inertia
    FIFA 2007
    Fight Night Round 3
    Full Auto
    Gundam World
    Grand Raid Offroad
    Genji 2
    Heavenly Sword
    Resistance: Fall of man ( eerst was de naam I-8 )
    Killing Day
    Lair
    Medal of Honor: Airborne
    Motorstorm
    Ni-Oh
    King Kong
    Possesion
    Stranglehold
    Splinter Cell: Double Agent
    Tekken (6)
    Rainbow Six Vegas
    Untold Legends: Dark Kingdom
    Unreal Tournament 2007
    Warhawk

    Toch 28 titels, niet zo heel weinig en misschien zijn deze ook te verwachten:

    Pro Evolution Soccer 6
    Assasin
    Killzone
    Sonic

    Met dank aan alle wel bekende Amerikaanse gamingsites.

    Srry voor dubbel post me computer deed raar
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het zou best kunnen,dan ga ik de ps3 wel gelijk halen :)

    Maar goed het zal lang duren voordat de kraker MGS 4 komt :'-( :cool:
     
  9. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan is het ook wel echt een super game!
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ps3: Game Developers Conference!!!!! Is bezig!!!!!!

    Nu is het bezig, en het wordt live gevolgd!!!!_O_ _O_ Er zijn nog geen beelden,maar alles is ingame wat ze laten zien, ze laten network zien(online), ze laten software,...zien: hier de lijst wat ze allemaal al hebben laten zien(straks of morgen beelden!!!!):
    (ps: ook ps2 komt aan het bod, superveel ps2 games zijn vervoerd,...alles gaat goed met Sony, wees maar verzekerd, lees gewoon:)
    [​IMG]

    GDC is begonnen:

    Quote:
    Now he's onto the PS3. And he's apologised for all that LOD/Loads of Ducks stuff from last year. To make up for it, he has a new demo from the team that did the ducks one - thousands of fish moving around underwater in shoals, with accurately modelled water, sunrays penetrating the surface, and so on. Moving on, he says PS3 production will ramp up faster than either PSone or PS2, and that the November launch includes Australia and Asia-outside-Japan, as expected.

    Quote:
    "Continuing to intersperse the info we all want with demos and things, Harrison's now introducing a video of soldiers getting blown up and ragdolled around. There's also a demo from the SCEE London team of a highly detailed car model, which then gets mercilessly shot to pieces with all the bits modelled accurately. Apparently the bullet holes have realistically flaking paint, windows shatter, parts fall off as their bolts are shot out - and all this is from an unannounced game, he says."
    :9
    Quote:
    This ought to be a good acid test for crowd reaction - apparently a real-time MotorStorm demo is on display. MotorStorm was one of the most controversial of the E3 videos last year, but early reports from our man (yes, it is a man) suggest that there's plenty of mud flying around and dust going everywhere, HDR effects and highly detailed visuals. Hmm, mud-slinging... Wheels leave wet mud trails which are persistent, says Harrison; as they dry out, they change the contours of the ground and mess with your suspension realistically. Vehicles get dirty from the mud, with wet spray that dries over time (it's all very hair-drier-fun-time, isn't it?), and, naturally, we're to expect more at E3.


    Quote:
    Then it's onto a new Insomniac Games FPS, Resistance: Fall of Man, featuring lots of aliens, clever weapons (our man says), although not a lot of environmental physics apparently. We'll see. At E3. Whee. "One thing that's interesting," says our man as we FOOLISHLY start to quote him directly, "is having some weapons which use physics stuff on the SPUs." What?



    Quote:
    Another Insomniac demo, non-interactive. A fantasy world - "very like the city in Fifth Element" says our man despite our pleas for him not to editorialise. "Flying cars, huge baroque skyscrapers." Baroque eh? Ooh I read a book once la-di-dah! And then a ship floats past with the Ratchet & Clank logo on it, apparently.

    Digital distribution is a major change for our industry, says Harrison, and talking about it will be a big deal at GDCs for years to come.


    Holy fuck zeg ik daar op Hahahahah, wat is Sony toch allemaal aan het doen, voor E3 zoveel laten zien, zoveel bekend maken, dat moet toch zeggen dat ze veel in petto hebben. Waarschijnlijk straks of morgen beelden! Stay in touch!
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Boss wat ben je toch lekker op dreef, maar waar haal je die live nieuws vandaan ? :)

    Nieuws!

    bron: www.gamer.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal het van andere fora:). Ik heb zonet ook van iemand gehoord(mag mijn bronnen niet verklappen:D), dat motorstorm er niet zooo super uitzag. Dat er nog werk aan is,... Maarja, ze hebben tijd zat om aan te werken. I-8, of anders gezegd Resistance ziet er naar het schijnt enorm cool uit. Warhawk ziet er ook zeer spectaculair uit, en de nieuwe ratchet and clank op de ps3 zag er het mooiste uit! Dat is wat ik heb gehoord. Hopelijk hebben we straks of morgen filmpjes!!! Waarschijnlijk wel:). Ook wordt de ps3 regiovrij en de de ps3 zal VOLLEDIG backward compatible zijn. Nu ga ik terug wat informatie zoeken, en laat die filmpjes komen!!!
     
  13. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel enthousiast over de nieuwe ratchet and clank, dat had ik niet zien aankomen. Ik had verwacht dat ze de licentie zouden verkopen zoals ze met Spyro the dragon deden.

    Ik ben benieuwd naar hoe ratchet er op de PS3 uitziet. Met echte haartjes ofzo? :confused:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Regiovrij jah ? Weet je dit zeker boss ? *)
    Zou ik ontzettend goed nieuws vinden, aangezien ik nogal een grote fan van games importeren ben :cool:
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Samenvatting van de conferentie

    @ Zero paradox,ja ik ben vrijwel zeker:).
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony komt met nieuw ontwerp PlayStation 3 controller

    www.insidegamer.nl
    Mmm, mij leek het nogtans een coole controller. Maarja, kreeg idd wel veel negatief kritiek. Op E3 zullen we waarschijnlijk de definitieve controller zien he:).

    ps: Ik zei op voorhand dat de ps3 regiovrij gaat worden he, dat is ook zo,maar niet op gebied van films. Maarja, dat is niet erg he. En belangrijk voor Zero Paradox: Ontwikkelaars kunnen nog wel steeds een regio-lock op hun spellen zetten, dus voor je een game importeert, wees er zeker van dat er geen regio lock op zit...
     
  17. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist gewoon dat het goed ging!
     
  18. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste filmpjes vanaf de GDC

    De eerste (gefilmde) footage van de beursvloer is hier te zien;
    buiten de al bekende duck demo is er een Unreal demo die met een PS2 controller vanaf PS3 hardware wordt gespeeld. Deze demo is gemaakt om te laten zien hoe de bewegingen op de PS3 gaan het wisselen van een gun en wat voorbeelden van Physiscs effecten. Zo krijg je een indruk hoe het op de PS3 gaat uitzien.

    Unreal/duck
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is wel slechte kwaliteit he. Is ook logisch natuurlijk, is stilletjes gefilmd,maar waar blijven de sneaky beelden van motorstorm en resistance? Dat moet toch ook stilletjes gefilmd zijn, niet?
    En ja, tuurlijk gaat het goed met Sony. Maarja, elk bedrijf heeft ups en downs he... Maar komt zeker allemaal goed met ps3, geen paniek...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina