1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja tuurlijk, ps3 wordt echt regiovrij, games ook. Maar als de uitgever(wegens bepaalde redenen) niet wilt dat de game ergens anders uitkomt, kan hij er een regiolock op zetten,maar dat zal wel niet veel voorvallen:).
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zien dan geloven. Sony praat veel, maar ik zie tot nu toe weinig daden. Ik wil de PS3 eerst met eigen ogen zien en erop spelen voordat ik een conclusie trek over de console. Sony belooft namelijk al vanaf de eerste PS van alles maar heeft dit nooit helemaal waar kunnen maken. Bij de PS 3 is dit ook weer het geval. Van pre-rendered stuff dat wordt voorgeschoteld als ingame materiaal, tot aan de belofte dat ze X-Live wel even zullen beaten. En dan heb ik het nog niet eens over een mogelijke wereldwijde release inc. regiovrije games.

    Het klinkt dus allemaal heel mooi tot nu toe, maar hoeveel is er van waar?

    Ik hoop dat het een fantastisch apparaat wordt, Echt. Met zoveel exclusieve games hoop ik echt op een grafisch spektakel stuk. Een console die alles wegblaast en de concurentie scherp houd.

    We will see! :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik kan me toch niet herinneren wie wel al zijn belooftes heeft waargemaakt...:{ . Is er wel zo iemand, zeg het mij dan maar.En trouwens met ps1 en ps2 heeft Sony toch echt wel veel waargemaakt, natuurlijk niet alles(getaway bijvoorbeeld, eerste beelden zagen er gewoon veel mooier uit...) maar toch, ik denk niet dat velen te klagen hadden(behalve op online gebied misschien,maar ook met ps2 had je al een friendslist hoor,maar toch was xbox live beter, en xbox live op xbox 360 is geweldig,maar we kennen de online service van ps3 nog niet, dus vergelijken is onmogelijk). Maarja, als je echt wilt van , eerst zien dan geloven,tja, dan moet je gewoon afwachten tot hij in de winkel ligt he. Maarja na E3 en TGS(deze gaat het spectaculairste zijn denk ik) ben je al een heel stuk wijzer natuurlijk:). Maarja, ik heb een vraagje voor jou, als de games regiovrij worden, als er een dikke wereldrelease komt, als de games er heel goed gaan uitzien(niet zoals op vorige E3 he,maar je kan toch duidelijk zien wanneer het heel goed is he), als... dit allemaal waargemaakt wordt. Dan ben je toch zwaar verrast door Sony he? Dus ik hoop dat Sony iedereen gaat verrassen, en deze beloftes gaat nakomen(ik hoop).
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat we 2D blijven zien, ondanks de nieuwe generatie games._O_
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! _O_

    Ik hoop dat we ooit een nieuwe 2D Streetfighter (deel 4) van Capcom te zien zullen krijgen die volledig is geoptimaliseerd voor de PS3/XBOX 360 op 720 P inclusief een behoorlijke online ondersteuning.

    Ook hoop ik dat SNK Playmore de PS3/360 optimaal gaat benutten. Ik weet dat er een 3D versie van King of Fighters in ontwikkeling is voor de PS3/360, maar ik zie liever een 2D versie. Het speelt simpelweg beter. Als SNK er nou ook nog voor zorgt dat de graphics up to date zijn, dan kijken de huidige shooter/race fans misschien ook eens naar dit genre om.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, met jouw kan ik praten,msn? ;)

    Ik zie ook liever een 2D versie. Maar niet zoals NGBC, dat was gewoon zo slecht.
    Ik wil KOF: Neowave eens spelen en KOF X1 ook. Metal Slug 6 ben ik benieuwd naar.
    En die 3D metal slug, is daar al iets over bekend?
     
  8. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    bron: www.insidegamer.nl



    Dus helaas voor de mensen die hoopte dat Sony het beter aanpakt dan Microsoft. Was wel te verwachten natuurlijk. Hoop dat ze de tekorten zoveel mogelijk weten te beperken.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mensen, ik ben voorlopig niet online he, binnekort update ik de beginpost:)...
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mark Rein van Epic over de Ps3 physics:

    http://www.shacknews.com/extras/2006/032906_markrein_2.x
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook KOFXl, komt 22 juni in Japan uit voor de PS2. En MS6 wil ik ook graag spelen^^.

    Mocht je een PSP bezitten, dan raad ik je dit aan.

    Heb je trouwens als Samurai Spirits Tenkaichi gespeeld? Hij is beter dan SS5 vind ik. Iedereen is speelbaar, Tam Tam is er weer ^^. Ook Earthquake is terug.

    NGBC vond ik zwaar tegenvallen, SNK Playmore heeft dit spel echt verneukt! Het lijkt wel alsof alle poppetjes direct zijn gepoort en samengegooid, het komt niet als een geheel over. Robert hebben ze ook heel raar getekend en hij heeft ook rare moves ineens.
     
  12. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    KOFXI voeg ik zeker toe aan mijn collectie! :) Dit is toch een game waar ik al een tijdje op zit te wachten, en tevens één van de betere King of Fighters als ik diverse mensen op forums mag geloven. Het spel lijkt ook wat vloeiender te spelen in tegenstelling tot diverse voorgangers, wat aleen maar als een pluspunt gezien mag worden!

    Ik bezit momenteel geen PSP, maar met de komst van deze Metal Slug collectie (samen met Tekken 5, Darkstalkers en Streetfighter Alpha 3 ) wordt het straks wel erg leuk om er eentje te bemachtigen.

    Ik bezit een Japanse PS2 speciaal voor import fighting games, en hoewel ik de nieuwe Samurai Spirits momenteel nog niet bezit of heb gespeeld komt hij binnenkort zeker weten in mijn collectie (samen met KOF Neowave)!

    Persoonlijk vond ik Neo Geo Battle Colliseum voor zover ik dat kan beoordelen een heel aardige game. Het is ontwikkeld op de Atomiswave. Ik heb het spel overigens nog niet erg intensief gespeeld om te weten hoe de balans tussen de characters is. Het eerste dat me opviel was dat het net als KOF 2003 (en de te verschijnen KOFXI) erg vloeiend speelde. De controls waren erg direct, en dit vind ik toch een hele verbetering ten opzichte van eerdere KOF's. Het is inderdaad wel jammer dat SNK Playmore de meeste sprites opnieuw heeft gebruikt in plaats van een update te geven. De backgrounds zijn wel verbeterd in vergelijking tot eerdere games (door middel van de Atomiswave). Als SNK bij volgende op de PS3/360 te verschijnen games de characters nu ook nog onder handen neemt dan ben ik weer tevreden! :)

    Ik heb overigens al maanden niks meer vernomen van Metal Slug 3D. De eerste beelden zagen er ook niet echt 'Metal Slug waardig' uit als ik eerlijk ben. Wie weet worden we in de toekomst nog wel verrast!

    p.s. Ik gebruik MSN eigenlijk nooit. Ik heb het wel ergens op mijn PC staan lol. Wellicht zoek ik het binnenkort even op (met bijbehorend paswoord) en kan je me toevoegen! :)
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 3D MS is volgens mij geannuleerd, want ik heb er ook niks meer van gehoord.

    Enig idee wanneer KOF: Neowave hier uitkomt? Ik weet dat hij over een paar dagen in Amerika uit is.
     
  14. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1


    Er worden hier wel wat goede punten genoemd. Ik hoop niet dat Blu Ray dezelfde weg gaat bewandelen als de minidisc en de UMD. Want dan zou dat 3 mislukte mediaformaten op een rij betekenen. Verder vind ik het wel een grote tegenvaller dat veel games niet in 1080p komen en dat het eigenlijk voornamelijk voor films geld. We zullen zien hoe het loopt.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, zo kan ik ook beginnen te schrijven hoor, persoonlijk vind ik dit geen goed stukje text, maar dat is mijn mening. Ik vind dat er veel crap in staat, zoals:
    Tuurlijk,maar daarna doen ze alsof het allemaal feiten zijn, yeah right...
    Euhm, Nintendo is master op handheld gebied,maar psp is een zeer groot succes...:{ Psp doet het lang niet slecht, daar maken ze alles behalver verlies op!
    Dat verklaart nogmaals van hoe laag niveau dit bericht is, slecht idee? what the, zo slecht doen die filmpjes het niet hoor, en de productiekost zijn ook niet hoog van die filmpjes,...
    Moet die arrogant erbij? pfff, dit zijn helemaal geen objectieve mensen die dit geschreven hebben! Sony is een miljardenbedrijf, nemen risico's,...
    Jaja kerel...:{ ug fanboy ugh...
    Maakt dit iets uit? Sony doet het op hun gemak, of misschien ook niet,maar wat maakt het uit, over dergelijke dingen kan je nu nog niet praten!
    We zullen zien of de launch beter is dan xbox 360 he. Hij heeft wel gelijk dat tegen die tijd enorme xbox 360 toppers uitkomen. Maar dat was met xbox1 ook(mgs2, gt,...)
    Ze hebben nooit 720p de grond in geboord! Ze doelden meer van "wacht maar op de echt full HD games in 1080p!" En er zullen er zijn! GT4 in 1080p was onmogelijk, sony bewees het tegendeel. En wat Sony ook heeft gezegd(en wat een feit is) is dat 720p via HDMI mooier is dan via component, en dat is iets wat xbox 360 ook niet heeft...

    Dat is waar, het zal van de grote ontwikkelaars afhangen(games als forza, gt, mgs, god of war, ninja gaiden, devil may cry, wrc, halo,...)
    Dat is waar. En dat laatste, de grote(goede, zoals Kojima productions, polyphony) ontwikkelaars gaan geen problemen hebben...
    Verstandigste van het stukje tot nu toe...

    Op insidegamer zijn er zoveel die vinden dat dit een goed stukje tekst is. Er staan idd zeer goede argumenten in,maar ook crap hoor...
     
  16. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ohh er staat ook crap in. Ook dat. Maar daarvoor is het een column he. Heb niet gezegd dat alles goed is in dat stuk tekst. Ik zeg er staan wat goede punten in. Dat is wat anders.

    Enne wat je over UMD zegt. Tweakers liegt niet hoor.

    http://tweakers.net/nieuws/41838/?highlight=Sony
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daarvoor is het een column ja:). Er staan ook wel goede punten in...
    En ik dacht een tijdje terug gelezen te hebben dat UMD filmpjes het goed deden. Maarja, lijkt toch niet dan als het op tweakers staat, en idd, die liegen niet. Maarja, UMD is nu ook geen ramp, productiekosten zijn niet veel daarvan,... Als blu-ray flopt, dan heeft Sony het pas zitten! Dan zitten ze echt in de problemen, UMD is niet zo belangrijk, als de psp maar goed blijft verkopen,maarja,UMD was toch mooi meegenomen. Tja...
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Op gamer.nl staat inmiddels vermeld dat Sony heeft aangegeven dat de PS3 tussen de EUR 500-600 zal gaan kosten... Ik had voorspeld EUR 700, dus dat valt wel weer wat mee... Maar toch is het een behoorlijke prijs voor een console, althans, dat vind ik... Hopelijk snijden ze zichzelf daarmee niet in de vingers, omdat de Xbox 360 goedkoper is en Microsoft waarschijnlijk zal gaan stunten met de prijs rond de lanceerdatum van de PS3... Ik citeer gamer.nl:

    "De PS3 gaat tussen de 500 en 600 euro kosten; aldus de president van Sony Computer Entertainment France en vice president van SCEE George Fornay. In een programma op de zender Europe 1 bracht hij dit naar voren. Ook bevestigde hij dat de release van de PS3 voor Europa gewoon in november zal plaatsvinden. Hiermee wordt nog maar eens bevestigd dat we werkelijk kunnen rekenen op een wereldwijde release.

    Het wordt ook door Fornay bevestigd dat de vertraging van de PS3 te wijten is aan problemen met de DRM(Digital Rights Management) beveiliging van de BluRay cd's. Hij zegt echter wel dat deze vertraging juist goed is voor de wereldwijde release. Sony heeft immers meer tijd om voor elke regio orde op zaken te stellen.

    Het lijkt er in ieder geval op dat wij voor de next-gen technologie diep in onze buidel moeten tasten. De vraag is of wij vergeleken met Japan en de VS, net als bij de release van de PS2 ook weer aan het kortste eind trekken."

    Link: http://www.gamer.nl/nieuws/29959
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb altijd 549.99 euro gezegd...Maarja, op E3 maken ze alle prijzen waarschijnlijk wel bekend(of TGS in september)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik dacht altijd 499,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina