1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen de 500 en 600 euro is ook wat ik altijd gedacht heb. Prima prijs in mijn ogen :)
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Op Majornelson.com ongeveer hetzelfde bericht

    PS3 pricing slipped
    Posted: April 5, 2006 @ 8:06 am (24 minutes ago) By: Major Nelson
    The president of SCEA France let some PS3 pricing details slip yesterday: the PlayStation 3 will cost between €499 and €599. That’s equivalent to between US$613 to US$736!. Let’s just say I hope that there is a finance plan available for this thing, because some people may need it.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt niet echt wat hij zegt, de prijs in dollars. Want de xbox 360 is daar ook niet 100€ dollar meer dan hier. Maar €500 valt nog te doen, 600 is aan de dure kant.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij klopt het wel wat hij zegt
    check xe.com (currency converter)
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    je zat er precies tussen in :D
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Omdat MS heeft besloten de prijs wereldwijd hetzelfde te houden. Bij de vorige Xbox zaten er ook veel prijsverschillen per land (net zoals andere consoles...)


    Ik vermoed dat je voor een beetje opgeleukte PS3 meer dan €600,- betaald in Europa. Een harde schijf zal niet standaard zijn denk ik, ook een draadloze controller zal je er (volgens mij) los bij moeten kopen.
    Als ze slim zijn komen ze dus met een "core" en "premium" .
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Hou er dus maar rekening mee dat hij 599 hier gaat kosten. Toen met de ps2 waren wij ook het enige land die het meest betaalde voor de ps2 en die ook het langst die prijs heeft volgehouden. Thx Sony Nederland!!
     
  8. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 zal tussen 500 en 600 Euro kosten !!!

    Dat is dus niet weinig, tussen de 500 en 600 € :eek:

    bron: http://www.playfrance.com/news/ps3-215296249-Infos-PlayStation-3-dans-la-fourchette-des-500-euros.html
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, is zeker niet weinig, maar je hebt wel mooi een blu-ray en stuff erin zitten. Koop dat met een xbox 360, ben je ook al zoveel geld kwijt in totaal waarschijnlijk, plus het is extern,wat toch niet mooi is. Met ps3 is het mooi ingebouwd. Trouwens, we kunnen beter afwachten voor we conclusies trekken...maarja, ik mijn ogen krijg je waar voor je geld.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    In mijn ogen krijg je ook wel waar voor je geld maar ik denk dat voor velen (de gewone gamers en ouders daarvan) dit bedrag veel te hoog is.... Zeker in vergelijking met de 360 of Revo...


    Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Nou dit geeft weer enigsinds hoop. Ben beniewd wat nou de werkelijke prijs wordt van het beestje.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken het wel spannend zo :+
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel, elke keer is het zo duur, de andere keer zo duur, verwarrend dus.
    Ik wacht wel, ik wil de launchgames wel weten:p
     
  14. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijs wordt vermelt in de E3!

    De prijs van de PS3 wordt NIET 500-600 Euro

    Hebben wij en vele andere sites eerder vermeld;


    Blijk dit niet waar te zijn, wat is er nu precies gezegd?

    De vice president, Georges Fornay,van Sony in Frankrijk zei in een radio interview met Europe 1 radio Générations Europe 1 precies het volgende:
    De interviewer vroeg aan hem; "gaat de PS3 nu $500 kosten?"
    Waarop hij antwoordde: "$500 voor een videogameconsole is duur, (ja, de dollars van de V.S., niet Euro's). Als de PS3 onder de $500 verkocht wordt is dat heel erg goedkoop omdat er ook een Blu Ray speler inzit. Als de PS 3 rond de 500-600 Euro de markt op gaat is dit heel belangrijk voor Blu Ray ten opzichte van HD-dvd."
    Verder zei hij letterlijk: "Deze prijs inschatting is mijn eigen beoordeling en is NIET de officiele prijs die Sony aan de PS3 zal gaan toekennen.

    De prijs van de PS3 is een hot issue op vele sites. Velen vinden het te duur. In Februari Melde Merrill's rapport dat de productie kosten voor Sony $900 zouden bedragen.
    In het hele interview vermeld hij nergens dat de prijs wel eens 600 euro kan gaan worden,

    Sony heeft inmiddels officieel gereageerd op de uitspraken van Georges Fornay op www.jeux-france.com, en Jeux France heeft zijn bericht door middel van een update aangepast.

    Sony vermelde in een officieel persbericht:
    Wat dus zoveel wilt zeggen dat de prijzen die nu op veel sites genoemd worden conclusies zijn die voorbarig getrokken zijn.
    De prijs van de PS3 is NIET de genoemde 500 tot 600 euro. De prijs voor de PS3 is nog NIET officieel door Sony vastgesteld.
    voor de link naar Jeux France klik ---->klik hier
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kijken ze wat de meeste mensen er maximaal voor neer willen leggen en zo hun prijs bepalen.
    Wat ook kan is dat ze iedereen laten denken dat hij heel duur wordt, maar dat hij eigenlijk veel goedkoper wordt. Mensen denken dan:"Oh, hij is goedkoper dan ik dacht, laat ik hem maar gelijk halen."
     
  16. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sindskort ook intresse in de PS3 verkregen en ben nu informatei aan het zoeken/vergelijken. Wat mij vooral opvalt zijn de nog vele onduidelijkheden.

    - Zoals de hier al bovengenoemde prijs
    - De compatibiliteit met de PSP
    - De compatibiliteit met de PS1 en PS2 (waren ook al weer vragen over)
    - De controller die nu weer wordt veranderd
    - De precieze releasedatum
    - Of hij nou Regiovrij is
    - En nog wat andere zaken waar ik niet gelijk opkom :p

    Kortom, ik vind het jammer dat er nog zo veel onduidelijk is, anders zou ik misschien beter kunnen kiezen tussen de ps3 en de 360 (beide is voor mij geen optie)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    E3 is in zicht...
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Nu een 360 kopen en een maand voordat de PS3 uitkomt in NL de 360 verkopen. Verlies je er misschien 100 euro mee maar heb je wel een jaar next gen kunnen gamen :)
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter wachten tot hij uit is, dan kun je pas kijken of je het echt zo leuk vind. Zo niet, dan kan je alsnog de 360 halen:p
    Verder, wat voor soort spellen vind je leuk? Noem genres, dan kunnen we kijken wat voor jouw het beste is.:p
     
  20. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is het ook nog wat te vroeg voor, Sony heeft bijna een jaar lang niets meer vrijgegeven qua gamesinfo. Na de E3 zal dat wel wat beter gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina