1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  2. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    er staan er veel tussen die ik niet kende :D
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik hoop dan niet dat de games er in multiplayer dan een heel stuk minder uit gaan zien. 20% is toch wel erg veel. Van mij hoeven die menu's niet zo mooi te zijn. Als ze maar functioneel zijn, al die toeters en bellen hoeft van mij niet. Laat ze maar zorgen dat de games enorm mooi worden :)
     
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Vind ik erg goed nieuws dit. Eindelijk niet meer dat eindeloze wachten op bepaalde games. Goeie zaak :)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, goede zaak, zeker dat alle games die door Sony uitgegeven worden waarschijnlijk zowizo regiovrij zijn. Maarja, third party ontwikkelaars hebben nog steeds de keus wat ze doen he...
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi. Hoeven wij niet meer zo lang te wachten op bepaalde games. Socom III is hier nog steeds niet uit :'-(
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens een aantal schimmige (Sony?) bronnen blijft de Play Station 3 met problemen kampen. Met een release die steeds dichter bij komt, schijnen de onderdelen voor het strakke doosje nog steeds 50% te groot te zijn. Het past niet. Ook schijnen volgens The Inquirer de gesprekken rond de onderdelen nog steeds niet afgerond te zijn. Sony is nog steeds aan het zeuren over de prijzen van de verschillende fabrikanten. Wellicht is dat de reden dat Sony niet gewoon wil zeggen dat ze GEEN werkende PS3 op de E3 kunnen tonen...


    bron: geenstijl.nl
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is dan nou dan kan Sony het een beetje schudden want dan laten de revo,xbox 360 veel dingen zien en sony niet eens een werkende Ps3?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht gewoon af voor jullie oordelen, iedereen stuurt geruchten de wereld in, ...
     
  10. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    emm ik weet niet wat jullie zeggen maar er klopt niets van kijk is naar het nieuws van deze maanden http://www.ps3focus.nl
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Trek het je niet aan, who cares. We zien wel wat komen komt}:] .
    Bye the way: Ik ben er sterk van overtuigd dat ps3 wel speelbaar gaat zijn op E3. PS3 komt in november uit, waarschijnlijk einde van de maand. Dus je kan de datum een beetje vergelijken met xbox 360 een jaar geleden. En was xbox 360 vorig jaar speelbaar op E3? Simpel antwoord: NEE. Een apple G5 was speelbaar. Ik ben er van overtuigd dat ps3 niet zoiets gaat doen, maar echt de ps3 speelbaar gaat zetten op E3(productie begint al in juni-juli(veel vroeger dan xbox 360 vorig jaar). Maar zo denk ik erover. Ik heb er vertrouwen in. Net zoals ik vertrouwen heb, dat revo speelbaar gaat zijn op E3...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu wel.
     
  13. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oud nieuws eigelijk. Hadden ze vorig jaar al allemaal bekend gemaakt en laten zien op E3(foto glas water,... hadden ze gedemonstreerd, en achteraf is daar nog veel nieuws over vrij gekomen). Maar die eerst foto had ik nog niet gezien:).
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij meer opheldering geven over het feit of de PS3 nou wel of niet compatibel gaat zijn met standaard HDMI ingangen ? Ik lees allerlei berichten over HDMI 1.3 enzo....en ik zou het zwaar klote vinden als blijkt dat de HDMI ingang die op mijn HDTV van nog geen half jaar oud zit straks alweer niet goed genoeg meer is voor de PS3 :mad:
     

  16. Het zou SOny niet zijn als ze je niet gelijk hun nieuwste type Tv aan probeerden te smeren...
    Ga der dus maar vanuit dat je HDMI 1.3 nodig hebt voor de 'beste' kwaliteit..
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, met alle respect naar Sony....maar dat zou ik wel een gigantische klote streek van ze vinden als ze dat zouden doen. Niet dat er geen alternatieven zijn naast HDMI, maar toch.
     

  18. Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze dat HDMI 1,3 nou een beetje gaan proberen te hypen..
    Ze verkopen dan ten eerst weer een aantal Tv's, en als mensen bij de PS3 zeggen dat het er maar matig uitziet kan SOny het mooi als excuus gebruiken, en zeggen dat dat komt omdat ze geen HD-TV met HDMI 1,3 hebben.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ondanks dat ik je ken als iemand die....uhm, niet zo positief kan zijn als het om Sony gaat (:+), geef ik zelf ook toe dat er nu wel wat zaken beginnen op te duiken waar ik mijn vraagtekens bij zet.

    Ik bedoel, nu dit weer. Eerst werd er gezegd dat de PS3 compatibel zou zijn met HDMI, dus ik helemaal blij want ik heb een HDMI ingang op m'n TV zitten en wou die ook speciaal voor de PS3 vrij houden. En nu begint het erop te lijken dat als het niet om een HDMI 1.3 versie ingang gaat, je er dus gewoon helemaal geen kloot aan hebt straks met de PS3. Beetje jammer....

    Maar goed, zoals ik al zei....er zijn natuurlijk alternatieven. Ik heb ingangen zat op mijn TV zitten, daar ligt het probleem niet. Mijn TV kan sowieso "slechts" 720p native ontvangen, dus het maximale wat Sony van plan is met de PS3 zou mijn TV toch niet kunnen weergeven. Nou is 720p al een hele vooruitgang t.o.v. wat de meeste mensen tot nu toe gewend zijn, dus het zal er alsnog goed uit komen te zien, daar ben ik niet zo bang voor. Ik zie het allemaal wel....als het niet op HDMI kan, dan maar op een andere manier.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hier nog een artikel wat ik vond naar aanleiding van het hele HDMI verhaal :

    http://www.tgdaily.com/2006/03/24/gdc2006_ps3_no_hdmi/

    Wat ik eruit begrijp is dat als je dus geen TV hebt die HDMI 1.3 kan ontvangen, je dus geeneens gebruik kunt maken van de HD functies van de PS3 ??

    Klinkt een beetje als een doem-scenario, ik mag hopen dat Sony met een oplossing komt want dit zou voor mij persoonlijk een zware tegenvaller zijn....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina