1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Z3R0-P4R4DOX, geen paniek. HDMI 1.3 is volledig backwards compitable met oudere HDMI componenten. ;)

Al die roddels dat je PS3 enkel kan aansluiten aan tv's met HDMI 1.3 enz. zijn enkel roddels en niets meer en niets minder. Je hoeft zelfs niet eens HDMI te hebben want je kan PS3 ook gewoon probleemloos aansluiten op oude tv's zonder HDMI.

Ik erger me er soms erg aan dat mensen die er niet zo van op de hoogte zijn door die roddels vanalles worden wijsgemaakt. Dat geeft de PS3 alleen maar ten onrechte een slechte naam.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, ja, HDMI is HDMI, ook al is het 1.3(iets meer pinnetjes ofzo iets, maar dat kan je gewoon insteken in je HDMI input(een gewone, maakt niet uit, als het maar HDMI is, kan je vergelijken met de scart zeg maar, je hebt betere scartkoppen dan andere,...) ofzo, is gewoon compatibel, dus daar moet je je echt geen zorgen om maken:). En zeker Plasticman NIET geloven,want tja...meer hoef ik niet te zeggen:). IK kan echt niet begrijpen dat deze geruchten de wereld in gezonden wordt. Want als je erbij na denkt, is het nogal dom. Ik bedoel,waarom zou dat nu niet compatibel zijn?
    http://www.hdmi.org/consumer/faq.asp
    Hier staat een hele uitleg van HDMI, en dit staat er ook:
    Does HDMI support 1080p/60Hz?
    Yes, every version of the HDMI standard supports 1080p/60Hz. However, as discussed below, this is not a requirement, and manufacturers may choose to only implement 1080i, for example. For some types of devices (e.g. DVD players), this has not historically resulted in a reduction in quality as there has been relatively little true 1080p/60Hz content available, and 1080i can deliver all of the visual information available from the source.
    Dus nogmaals, Alle HDMI inputs zijn goed. Trouwens, ik denk dat HDMI 1.3 speciaal gemaakt is voor 1080p,denk ik he. In ieder geval, Paradox, minder zorgen maken, dat is slecht voor je hart! :D

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je wel boss, en Cesar, mijn dag is weer goed :+
    *Gemiddeld aantal hartslagen per minuut neemt drastisch af* 8) ;)

Nee maar ik zal het idd maar gewoon aankijken. Het leek me al een beetje sterk, maar gelukkig zijn er mogelijkheden zat om mijn PS3 straks op mijn Samsung aan te sluiten :) 1080p kan mijn TV toch niet aan, dus dat boeit me niet zo. Ik wil gewoon op z'n minst rete strakke beelden in 720p straks, om de vergelijking met X360 games voor mezelf en vrienden zo eerlijk mogelijk te kunnen laten zien ;)

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd:).

5. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik alleen maar HD resoluties krijgen via HDMI of ook nog via de analoge component ingang op mijn TV?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide, en VGA kan ook nog als je dat hebt.

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

He He ben er weer *zucht* :)

Ik trap dan maar af:

bron: www.gamer.nl

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik weet wel niet dat met de ps3 VGA gaat ofzo. Dat is eigelijk nog niet bekend denk ik. Maarja, zal wel gaan ja:).

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, is ook eigenlijk nog niks van bekend....maar het lijkt me voor de hand liggend :)

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De launchgames vind ik nog niet echt je van het maar dat had ik wel verwacht, er zullen denk ik geen echte killer aps bijzitten. Wel leuke games maar niet games waar je een console vanaf dag 1 wilt hebben. Zolang ze maar zo'n breed mogelijke launch up hebben ben ik tevreden. En natuurlijk zijn er altijd nog vette ps2 games die je erop kan spelen :p

11. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    emm hallo unreal 2007?

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, devil may cry, motorstorm, warhawk, lair, en nog vele projecten zijn normaal launchgames, voor launchgames zijn dat toch heel vette games...

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    DMC is wel een vette launchgame als het de launch haalt.
    Bij tekken verwacht ik niet veel vernieuwing en ws zal het een tekken tag 2 worden. Motorstorm boeit me niet evenals warhawk en lair.
    Voor unreal 2007 zou ik ook niet alleen een ps3 kopen, het is een leuke game maar niet een must have voor mij. Geef mij maar vernieuwende games en geen vervolgdelen als launchgames (MGS4 mag dan wel weer :9).

14. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    De US prijs van de PS3 ()

PSM, een betrouwbaar tijdschrift meld in hun nieuwste uitgave de Amerikaanse prijs voor de PS3 en ze gaven de nodige nieuwtjes waarvan enkele al bekend zijn;

-De PS3 krijgt een wereldwijde release in de tweede helft van november.

-De prijs zou volgens het magazine rond de $399.99 liggen. Omgerekend is dat €322,-, maar vergis je niet, de prijzen in Amerika worden altijd zonder BTW weergegeven dus de prijs zal daar rond de €350,- gaan zitten en dit komt overeen met de richtprijs die op de GDC bekend werd gemaakt.

-De harde schijf van 60GB zal bij elke console worden meegeleverd er zal dus bij de launch niet de keuze zijn over verschillende pakketten zoals bij de 360.

-De launchtitels en de uiteindelijke vorm van de controller zullen op de E3 worden getoond.

-PSone en PS2-games zullen in 720p, 1080i en 1080p speelbaar zijn.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    350,-
    kan het bijna niet geloven

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat europa ook vast wel €399,- wordt, lijkt een goeie prijs.
    zeker voor wat er voor geleverd wordt.
    500 euro zal me zelfs niet verbazen

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je dat dan gelezen? Want ik volgens mij klopt dat totaal niet. Zijn het geen Engelse Ponden i.p.v. dollars?

Een vriendin van mij werkt bij Playlogic (je weet wel die game ontwikkelaar met TE slechte spellen :)). Die hebben een officieel persbericht gekregen dat de PS3 €650 wordt. Dat persbericht is dan alleen wel 2 maanden oud.

Sowieso is het praktisch gezien bijna onmogelijk voor Sony om er €350 voor te vragen aangezien die BluRay techniek peper en peper duur is. Daarom zou er ook 300 euro prijs verschil met de 360 inzitten!

Maar goed, eigenlijk weet je nooit iets zeker dus misschien wordt hij wel €350...

Weet iemand ergens een spec. lijstje van de 360 vs PS3? Want de een zegt dat de PS3 uber beter is dan de 360 de ander zegt dat ze bijna 't zelfde zijn etc. Dus ik zou graag even zo'n vergelijkend lijstje willen zien :) En de controllers van de PS3 vind echt %$#@* lelijk! Dus...

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft het van ps3focus.nl en die durven nog al eens dingen eruit te floepen...
    Trouwens, de controller is niet definief, dus wie weet is hij gewoon lelijk inplaats van %$#@*lelijk...:{

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Psssst, € 700,-

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gozer wanneer flikker je eens op met je fanboy berichten?! Je begint me nogal de strot uit te hangen.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina