1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het er niet over of men daar iets van zal merken, ik vond het alleen een loze opmerking van Alisum41 om te zeggen dat Sony helemaal niks zelf ontwikkeld.
    Je merkt trouwens wel dat er een Cell chip in je PS3 zit, want de laadtijden zijn op de E3 een stuk sneller gebleken dan die van de 360.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat snap ik dus ook niet, mensen die in de toekomst kunnen kijken. Hoe kunnen zij nu weten dat Cell niets uitmaakt,... Ik ben er vanovertuigd dat het wel iets uitmaakt. Maar bewijzen kan ik het nog niet, dus wachten tot hij uit is. Nog een goed pluspunt, de HDD is standaard in de ps3. Dus de ontwikkelaars kunnen er echt gebruik van maken. Dit is zeeeeer goed! En als Blu-ray de macht neemt, dan begint Sony serieus wat geld te verdienen,maar voordat, blu-ray ingeburgerd is, zijn we al effe verder...

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

mm dat zou ik niet zeggen.

waar veel gamers zich aan ergeren zijn de laadtijden en die gaan heel strek verminderen door de cell ship.

maar dat hangt natuurlijk weer af van de makers ook hoe goed ze de hardware benutten.

dit is mijn ogen ook het enigste voor deel dat de ps3 heeft tov de xbox360 in mijn ogen.
    games zoals bv oblivion zullen veel rapper geladen zijn bij een ps3 dan bij een xbox360

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inverband met de goedkopere versie, duurdere versie, foto's,...

Inverband met die goedkopere versie en de duurdere versie. Ik heb er wat over zitten zoeken, en ik vind het allemaal vaag:
    sony japan geeft ons dit op de E3 :
    http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/060509ae.pdf

en Phil Harrison zegt nu dat het niet juist is:
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=64607

is het nu een fout van sony japan of van Phil Harrison ???

waarom staat dit dan nog op de site van sony http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/060509ae.pdf ???

Vaag...

Nog wat foto's:)(luchtgaten genoeg _O_):
    Drukgevoelig?(geen knoppen?_O_ )
    En je moet er ook bij nadenken dat de voeding ingebouwd zit, als met xbox 360 de voeding ingebouwd zou zitten:D , zou wel iets heel anders zijn.
    In ieder geval, ik vind de ps3 er heel vet uit zien, maar dat is smaak hé:).

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  5. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd wel afwachten hoe hij het hier in europa gaat doen maar in het verre oosten wordt hij zeker marktleider

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, De Wii heeft ook zeeeeeeeer veel kans om marktleider daar te worden...

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PS3 er ook strak uitzien hoor, maar dit vind ik ook van de X360....het zijn beide mooie, stijlvolle apparaten _O_ De Wii vind ik persoonlijk iets minder, mja het uiterlijk van een console doet er natuurlijk ook niet echt toe, het gaat om de games ! :cool:

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Weet je wel zeker dat de voeding erin zit....? Of denk je dat gewoon omdat ie zo groot is....?
    Ik denk dat ze er alles aan zullen doen om de PS3 zo klein mogelijk te krijgen aangezien zo'n beetje heel de fanbase in Japan van klein houd.....
    Volgens mij zal de voeding net als bij de 360 niet in de console zitten...

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :) Officieel bekend...;)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat ps3 screens...

Oh yeah \o/

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    hij is wel erg groot zoals ik het hier zie

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft een cell chip met laadtijden te maken? Waarom zou zo'n chip invloed hebben? Op de E3 gebruikte men ps3 dev-kits. Geen final hardware dus, wat je daar zag is dan ook geen indicatie voor wat we uiteindelijk kunnen verwachten. Wellicht werden de demo's wel van de HDD geladen?

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, hij is groter dan de 360 he...:)
    Ik vind het niet erg, helemaal niet zelfs, ziet er voor mij supervet uit. Maar xbox1 was ook heel groot, maar die was lelijk! Dat was iets heel anders voor mij...

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Okay, dan is het begrijpelijk dat ie groter is... Hoewel ik hem nog steeds erg lelijk vind maar tja...
    De PS2 (eerste uitvoering) vond ik echt een strak design en vond ik altijd mooier dan iedere andere console...

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Design van dat ding blijft echt spuuglelijk echt onbegrijpelijk dat sony met een dergelijk design op de proppen komt. Blijft persoonlijk natuurlijk, hij oogt ontzettend groot en log op de foto's.

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Hij lijkt ook een stug groter te zijn geworden in vergelijking met 2005. De voeding aansluiting lijkt op een standaard PC aansluiting, wat dus zou betekenen dat de voeding in het apparaat zit. Dat neemt natuurlijk aardig wat ruimte in beslag. Een externe voeding zoals bij de pstwo en x360 is eigenlijk veel handiger want die kan je gewoon uit het zicht wegmoffelen waardoor het apparaat zelf klein blijft.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jullie hadden liever de voeding eruit?
    Mijn broer gaat de ps3 kopen dit jaar,en in de living zetten(aangesloten op mijn vader's toekomstige dikke HD tv tegen de muur_O_). Als dan zo'n voeding,als met xbox 360 daar in het zicht ligt, wordt mijn vader gek he, letterlijk! Ik ben er blij mee dat de ps3 wat groter is met de voeding erin. En ik vind persoonlijk het uiterlijk ook heel mooi,maarja, dit is persoonlijk, zo vond ik gamecube lelijker dan xbox... Iedereen heeft idd hun smaken...

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de zekerheid nog eventjes posten :)

PlayStation 3 gemakkelijk te upgraden

19. JeePee

JeePee Guest

Ik vind de PS3 ook echt strak hoor :) Voor mij wordt het die zwarte. Hoop alleen wel dat het past naast mijn 360. Ik denk het wel. Om een beetje inzicht te krijgen over hoe groot hij nou is, moet je naar de dicslade kijken.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    PlayStation 3 heeft zeker vijftien launchtitels

www.insidegamer.nl
    Vorig jaar heeft Sega en THQ toch ook niet zitten klagen met xbox 360. Met ps3 hebben ze in vergelijking sneller hun final devkits...:{
    In ieder geval, slimme reactie van directeur Yves Guillemot...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina