Ik ben het gezeik hier ook een beetje beu als ik heel eerlijk moet zijn. Ik zou geen specifieke namen willen/kunnen noemen om 1 iemand als de schuldige aan te wijzen want ik vind dat we ons allemaal wel wat respectvoller kunnen opstellen naar elkaar toe....maar er vallen me wel een aantal zaken op, en dat komt omdat ik de hele gang van zaken hier al een tijdje volg. Zo is die laatste post van LeZe enkel en alleen bedoeld om te stoken, is niks inhoudelijks in te vinden wat ook maar iets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Plasticman NL jij bent zo anti-Sony als het maar zijn kan, wat doe je uberhaupt hier ? We weten nu inmiddels wel dat je Sony het licht in de ogen niet gunt, zet het in je signature ofzo en ga lekker Sony lopen bashen (je hebt er weliswaar niks mee zeg je, maar als ik dan zie hoeveel tijd en moeite je erin steekt om duidelijk te maken dat ze kut zijn vind ik dat toch wel een opmerkelijke manier om je tijd in te vullen) in de vs. thread in plaats van hier. Net zo min als dat het voor PS liefhebbers iets uithaalt om jou de positieve aspecten van de PS3 te willen laten zien, heeft het voor jou geen enkel nut om PS liefhebbers duidelijk te maken dat ze geen PS3 moeten kopen want dat doen ze toch wel. Verder praat ik het soms wat agressieve postgedrag van boss niet goed, maar je hoeft geen psychologie gestudeerd te hebben om tot de conclusie te komen dat het gewoon een reactie is op het feit dat zodra er hier een nieuwtje omtrent PS3 gepost wordt (vaak door hem zelf en daar ben ik hem dankbaar voor want ik vind het goede, informatieve posts), er altijd mensen moeten volgen die iets te zeiken hebben en vaak zijn dat dan ook dezelfden. En dan is er ook nog een verschil tussen zeiken met inhoudelijke argumenten, of zeiken puur en alleen omdat je Sony kut vindt....en vooral dat laatste irriteer ik me mateloos aan.
Mijn suggestie is om hier gewoon wat objectiever te kunnen discussieren over zaken omtrent de PS3, tuurlijk mag je je mening geven, maar als het gaat om vergelijkingen met andere consoles en discussies over wie de "betere" is dan is er nog altijd de X360 vs. PS3 vs. Wii Thread....ik neem aan dat ik niemand meer hoef te vertellen waar die te vinden is ?
Waar ik me voornamelijk aan stoor is dat hier om de een of twee nieuwsberichten gelijk een flame-discussie gestart wordt....ik ben van mening dat het respect voor anderen hier ver te zoeken is. Het gevolg hiervan is wel dat het er voor mensen zoals ik (en ik ben vast niet de enige) niet leuker op wordt om uberhaupt nog in deze thread te komen kijken....
Niet dat ik hier de baas ben hoor, ik heb net zo min iets te zeggen wat dat betreft, maar kan er niet wat meer op toegezien worden dat hier gewoon op een leuke, normale en vooral gezellige manier over de PS3 gekletst wordt, ookal weten we allemaal dat we ons op een Xbox forum begeven ? Zou het feit dat dit een Xbox forum is, waar altijd fanboys te vinden zijn want die heb je overal, uberhaupt iets uit moeten maken ?
En als mensen het toch niet kunnen laten om te discussieren en te vergelijken, doe dat dan gewoon in de thread die ik daarstraks noemde. Als je niks met de PS3 hebt, prima, maar moet dat zonodig aan de grote klok gehangen worden vraag ik me dan af ? Kan hier niet gewoon op een gezellige manier, door PS liefhebbers, met elkaar gepraat worden over Sony's nieuwe console zonder dat deze sfeer iedere keer weer uit moet draaien op geflame ?
Ik volg de discussie in de X360 vs. PS3 vs. Wii thread ook allang niet meer, keer op keer als ik er een kijkje nam ergerde ik me aan hoe veel mensen vaak op de meest idiote manieren duidelijk proberen te maken welke console in hun ogen de "betere" is. Als dat op een inhoudelijke manier gebeurt is dat nog tot daar aan toe, maar ik erger me mateloos aan mensen die een andere console koste wat kost de grond in moeten boren alleen omdat ie niet tot hun favoriet behoort. Mark my words, er is geen betere....vind je van wel en wil je dat duidelijk maken met goede argumenten, doe dat dan in die thread maar niet hier. Laat de mensen die wel open staan voor de PS3 hier ook gewoon een leuke babbel maken, andersom kan dat ook als het gaat om Xbox. Hou het een beetje gezellig en denk ook eens een keer aan een ander dan alleen jezelf alsjeblieft....
Klik om te vergroten...