En daarom vind ik het jammer, dat Sony de PS3 zou duur maakt, mede omdat er zoveel PC-achtige functies opzitten. Want zoals je zelf zegt kopen veel mensen 'em dus alleen maar voor het gamen, en de console had daarom dus goedkoper kunnen zijn...
En natuurlijk zijn er ook mensen die 'em wel voor de PC-functies willen aanschaffen, maar in principe heeft 98% (schatting) ál een PC in huis staan, die op z'n beurt meer kan op PC-gebied, dan dat de PS3 dat kan, dus ik zie persoonlijk het nut er niet van in, om als Sony die kant op te gaan.
IMO hadden ze beter gewoon een briljante gamesconsole kunnen produceren, en het een directe concurrent van Microsoft kunnen maken, maarja, dat is mijn mening.
EDIT: Was ook een poll, ergens op een site, waarop je kon stemmen welke 2 consoles je het liefste had. Veruit de meeste mensen kozen voor een PS3 + Wii, of een 360 + Wii. Bijna niemand koos voor een PS3 + 360, en als Sony dus hun console wil promoten, dat 'ie anders is dan de 360 of Wii, dan zou ik dat dom vinden.
Don't get me wrong, ik hoop dat de PS3 een goed apparaat wordt (ik ga er waarschijnlijk ook spelen bij een vriend), maar er is dus veel kritiek op de prijs, en ik denk juist dat die lager had kunnen liggen, door puur te richten op de games, en niet op vele PC-functies.
Klik om te vergroten...