PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://ps3.ign.com/articles/713/713012p1.html

    HMMMMMM

    Als dit bericht klopt dan lijkt het alsof je zelf niet vrij bent wat betreft de keuze voor een HDD maar dan je dus een Sony HDD moet aanschaffen. Waarom? Omdat 120GB SATA laptop schijven nu al bestaan. Men wekte de indruk dat je zelf een willekeurige HDD in de PS3 kon plaatsen maar blijkbaar is dat niet het geval. :{
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Overdrijf je niet een beetje met dit en dat?
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef eens een andere reden waarom de beste man aangeeft dat deze HDD's mogelijk volgend jaar beschikbaar zullen zijn?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom, omdat je met ps3 waarschijnlijk films en stuff gaat kunnen downloaden. Dat neemt veel in beslag. Dit jaar ga je nog geen 60 gig vol krijgen hoor:{ . Trouwens, wat maakt het uit, ik vind het goed dat er grotere HDD's komen voor de ps3, is alleen maar positief, waarom trek jij alles van Kutaragi, Sony,... in het negatieve. Je zoekt je suf achter interviews,...:{
     
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, je begrijpt de essentie toch niet. En ik zoek me helemaal niet suf, ik las dat toevallig op ign en dacht huh? Dus hou eens op met die vervelende aannames van je, hoogst irritant. Ja mijn post is deels speculatie, let eens op de woorden 'als' en 'lijkt'.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man, zo bedoel ik het niet. Maar als jij mij gaat zeggen dat je al iets positiefs heb gezegd over ps3, dan lieg je. Je hebt hele goede argumenten, maar soms snap ik je gewoon niet. Nu kom je af met de grotere HDD's, en trek je dat in het negatieve. Ja, je zegt wel: ALS,... en:
    Gun ze toch even de tijd, je zegt nu wel, Als,... Maar, jij komt over, dat het allemaal precies zo gaat zijn als jij zegt(negatief)... Maarja, maakt niet uit, JIJ snapt mij helemaal niet, spijtig...
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, het gaat er niet om of ik wel of niet iets positiefs heb gezegd over de PS3, waarom je dat er nu bij betrekt is mij een volstrekt raadsel. Totaal niet relevant. Ik breng dit nieuwtje als een service voor een ieder en dat JIJ nu meteen op je achterste poten staat is JOUW probleem, niet de mijne. Het hoeft niet altijd mooi weer te zijn in de 'altijd-mooi-weer-ps3-thread'.

    Ten tweede, waarom denk je dat ik vind de een grote HDD negatief is? Dat zeg ik nergens! Lees mijn post eens goed! Neem de moeite om die bron te lezen, ik zet het er niet voor niks bij. Aangezien je nog steeds niet de essentie begrijpt zal ik het voor deze keer even haarfijn uitleggen.

    Sony profileert de PS3 als zijnde een computer. Niet al te lang geleden heeft men aangegeven dat een ieder met enige basis PC / computer kennis in staat zou zijn om de HDD te vervangen door een ander exemplaar. Ook was het Sony dat duidelijk had gemaakt dat het hier om een standaard HDD zou gaan. Al snel nam men aan dat je dus bij de willekeurige computerboer zelf een goedkoop HDDtje kan scoren. Met mijn post en het bijbehorende nieuwsbericht probeer ik aan te geven dat dit wellicht niet het geval is en dat de HDD wellicht een produkt van Sony is in de vorm van een accessoire. Het gaat bij Sony om de hardware en daar moet wel winst op behaald worden. Bij deze tevens het vriendelijke verzoek om mij voortaan niet bij het eerste de beste bericht over een console op het persoonlijke vlak aan te vallen. Ik weet nu wel dat je mij hier liever niet ziet posten maar dat zal mij een zorg zijn.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je mag je mening zeggen van de ps3, ookal is dat altijd slecht(en nu betrek je weer het negatieve, waar is mijn reactie dan onlogisch? Jij komt hier alle uitspraken in het vage trekken...), maar maakt niet uit. Het moet niet altijd goed van mijn kant komen...
    Anyways, ik bedoel maar, jij zegt wel van al snel neemt men aan dat dit en dat, altijd van dat gedoe, men neemt dit aan, men neemt dat aan. Als je wilt dat men jou daar gelijk in gaat geven, oké, whatever,maar ik doe er niet mee mee. Ik wacht voor ik daar over praat. Ook al zegt Kutaragi zelf dit en dat, maakt niet uit op dat vlak, daar wacht ik bij. Jij zou al willen dat men jou volledig gelijk gaat geven, en dat iedereen meepraat, ja maar, nu gaat het waarschijnlijk(:{ ) niet zo zijn...
    En je zegt wel, WELLICHT, maar je geeft volledig de indruk, dat het zo en zo gaat zijn... Maar maakt niet, je begrijpt mijn essentie ten opzichte van jou niet...
     


  9. Waarom moet je telkens zo persoonlijk met iedereen de confrontatie aangaan/frustratie uiten als ze wat slechts zeggen over de mythe?
    /Mod En jij krijgt een OW voor deze reactie - Conquistador
    /Mod Nou ook nog je post editen :mad: zodat anderen niet zien dat je een flame uitlokte, goed hoor... - Conquistador
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2006
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mij persoonlijk een worst wezen als Sony mij zou "verplichten" een HDD van henzelf te kopen, dat doe ik namelijk uit mezelf toch al wel. Op de een of andere manier heb ik bij gameconsoles toch altijd liever de officiele accesoires van de fabrikant zelf. Dat heeft bij mij altijd gegolden voor sowieso Memory Cards van zowel Nintendo als Sony en ook de Memory Stick van de PSP heb ik van Sony zelf. Onder het motto : just in case zegmaar. Dit omdat als er dan iets mee is of als het ergens problemen mee geeft, wat het ook is, je Sony (of Nintendo, Microsoft) dan zelf aansprakelijk kan stellen omdat het product van henzelf is. Bij third-party accesoires ligt dit voor mijn gevoel heel anders....
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006

  11. Het was wel te verwachten natuurlijk dat er speciale PS3 hd's zouden komen.
    Het punt is alleen dat ze een weekje of 2 geleden mooi weer speelden, en suggereerden dat je er zelf zo een willekeurige HD in kon zetten.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En kan je dit met xbox 360 ook? Want ik heb al eens een HDD op mijn xbox 360(via usb, externe) aangesloten, en dat gaf problemen...
    Jij en Macdennis doen precies dat Sony echt aangaf dat je éénder welke HDD kan gebruiken voor je ps3. Terwijl Sony nog wat vaag en teruggetrokken deed over dit, en zij moesten zelf nog kijken hoe ze het gingen doen. Persoonlijk vind ik het zeer goed dat je niet zomaar éénder welke HDD kan gebruiken. Dit geeft zowizo al geen problemen(Is toch logisch dat voor ps3, producten van Sony zelf gebruikt wordt, wie weet wat problemen het anders geeft zoals Paradox zei). Maarja, als jij echt gehoopt had om andere HDD's aan te sluiten op je ps3, tja, dan is dat inderdaad wel een minpunt voor jou(anuwel ik denk,dat er nooit een ps3 in je kamer komt). Tja het zij zo...
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we het over de xbox 360? Heeft men ooit geïmpliceerd dat dit bij de xbox 360 wel mogelijk zou zijn? Het antwoord is nee.

    We hebben een andere thread voor vergelijkingen met de 360. Een USB HDD hoort in principe gewoon te werken.

    De uitspraken van Sony wat betreft de HDD waren mijn inziens vrij duidelijk. Zou gaan om een standaard HDD die door een ieder eenvoudig te vervangen zou zijn. Maar klaarblijkelijk wordt het dus dezelfde opzet als bij de PS2. Niks nieuws onder de rijzende zon dus. En niks bijzonders in vergelijking met die ander.

    Daar gaat het niet om. Het ENIGE wat ik probeer aan te geven is dat men nu (verkapt) aangeeft dat de HDD een Sony accessoire wordt. Er zijn genoeg mensen die door de berichtgeving er vanuit gingen dat je een willekeurige en dus goedkope HDD kon gebruiken, de console zelf is al duur genoeg. Als je het bericht goed leest kan je niet anders concluderen dat DIE mensen van een koude kermis thuiskomen. Dat is de hele essentie. Punt! Of dit nou goed of slecht is laat ik aan de lezer over. Persoonlijk had ik het wel een leuk idee gevonden. De PS3 is immers een computer en in een Dell PC schuif je ook een groot gemak een willekeurige goedkope HDD erin en ben je niet afhankelijk van Sony. Maar dat is mijn mening.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    we hebben het inderdaad niet over de 360...
    Tja, ik had foto's, filmpjes,... op mijn externe HDD staan, en werkte niet op mijn 360, niet gelogen,maar lig er niet wakker van...

    Dus jij vind dat met ps3 niets nieuws is? En nu vergelijk je zelf ook al met anderen, "niets bijzonders in vergelijking met anderen...". Tja, dat is pure mening van jou. Er zijn nog zaken onduidelijk met ps3, en jij velt je oordeel al precies alsof je hem naast je hebt staan...
    Eerst en vooral HDD is standaard, dus er zullen mensen zijn die gewoon geen HDD meer kopen..., en ook al is de HDD(de grotere versies,...) een accessoire(wat in mijn ogen zeer goed is, vind jij dit slecht, oké, JOU MENING, maar wie zegt dat iedereen het met jou eens is, al eens aan gedacht?), maakt dat veel uit? Trouwens, voor de degene die de ps3 alleen kopen als gameconsole, die gaan zich niets aantrekken daarvan. Degene die een ps3 kopen die de functie "homecomputer" gaat vervullen(games spelen, muziek downloaden en op HDD zetten, films downen en op HDD zetten, en ga zo maar door), die gaan zich daar wel iets van aantrekken. Maar jij zit hier jou mening en de gedachte van iedereen door elkaar te halen! Jij zegt dat die mensen van een koude kermis thuiskomen, who the fuck kan jij dit weten? Jij interperteerd dit bericht zo en zo, hoe kan jij nu weten hoe andere mensen het bericht opnemen? Jij doet ook precies alsof je al de prijzen al kent,... Wie weet komt downloaden van film en op een HDD(van Sony zelf(accesoire)) wel goedkoper uit dan HD films te kopen en een gewone HDD te kopen... Dit kan jij allemaal nog niet weten. En op laatste zeg je eindelijk dat het jou mening is, maar terwijl heb je wel al zaken als: DAT IS DE ESSENTIE, PUNT!... zitten zeggen, terwijl je geen rekening houd met wat ik juist zei...
    Daarom dat ik ook een deel posts terug zei, dat ik over dit zaken nog niet wil discussiëren, maar je snapte me niet...
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ik heb het alleen over de HDD. Een HDD in de vorm van een Sony accessoire die je kan vervangen door een groter exemplaar is niets nieuws nee.

    Een oordeel vellen en een logische conclusie trekken zijn twee verschillende dingen.

    Je leest niet eens wat ik schrijf. Zet je bril eens op, ik schrijf nergens dat ik dit 'slecht' vind. Je trekt mijn posts compleet hun verband. Een hele irritante eigenschap vind ik dat. =(

    Boeit het of iemand het met mij eens is? Een normale discussie met jou blijkt helaas nog altijd onmogelijk. Ik ga niet discussiëren met iemand die per se zijn gelijk wil halen, je zoekt het maar uit. _0/
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man, je verdraaid het volledig. En ja, ik vind dat het overkomt dat jij dat heel slecht vind, of sffs ga je mij nog zeggen, dat je het nu wel goed vind...
    trouwens, lees jij jou berichten? Want jij zit daar zaken als dit te zeggen:
    Nogmaals, ben je helderziende? Want ik denk niet dat iedereen zoveel probleem om bepaalde uitspraken van Sony maakt, als jij...En misschien zijn ze wel blij dat ze alleen Sony HDD's speciaal voor ps3 erop kunnen aansluiten...

    Kan je niet anders concluderen,... pfff, lees het nu eens zelf man...

    Jaja, dada...

    En dan zeg je eindelijk dit:
    Ja, wel een beetje raar, na die andere uitspraken van jou en zo, zeg je eindelijk dat JIJ het een leuk idee had gevonden...
    En dit:
    This maar hoe je het zelf beschouwd, koop je hem als gameconsole, of homecomputer,...
    Maarja, jij neemt alles wat Kutaragi zegt letterlijk op. Zo zei hij inderdaad dat de ps3 een computer is, maar of men hem dan gaat beschouwen als computer, dat is een ander zaak...

    Maar ik ga er mee ophouden, ik snap die problemen om die uitspraken altijd niet... Maar maakt niet uit, iedereen heeft zijn mening, ik zal jou waarschijnlijk niet snappen ofzo...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Precies 2 politici die aan het discussïeren zijn... een onnodige discussie dus die maar blijft duren en duren... *zucht*
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies.
    Mag het fanboy / bitcherige gedrag weer een beetje naar beneden?
     
  19. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    just let it go boys, t`is maar een spelconsole en hij is nog nie eens uit, verspil jullie kostbare tijd toch nie aan nutteloze discussies die altijd weer op het zelfde neer komen :b: ;)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben het volledig eens met de laatste 3 berichten. Zeker, dat het kostbare tijd is, die verspilt wordt. Maarja, ik had de eerste keer gereageerd, moest ik wel blijven reageren, had ik beter niet gedaan. Anyways, het ging zelfs maar om een accesoire, en zelfs niet over de hele console zelf, daarvoor zo'n discussie:{...
    Maar gewoon in vrede verder gaan zeker:)...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina