1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb deze keer nog wat off-topic reacties verwijderd, maar laat het nu wel even duidelijk zijn dat de eerstvolgende die een flame uitlokt er minder genadig vanaf komt. Er is nu vaak genoeg gewaarschuwd, en als sommige dan nog de boodschap niet hebben begrepen....


    Nee, je kan één HDTV aansluiten of één conventionele tv.

    Bij de 20GB uitvoering: 1x AV-MULTI OUT (composite, s-video, RGB scart, component HD).
    En bij de 60GB uitvoering: bovenstaande plus 1x HDMI OUT.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht zeer veel van eye toy next gen(lijkt me super te worden, na E3 2005 was ik toch meteen verkocht!) Met deze nog een GERUCHT:

    www.ownage.nl
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er leuk uit ALS ze het ook in games zetten en liefst niet alleen eye-toy games. Want ik ben helemaal niet voor dat eye-toy gedoe =(.

    Btw, welcome back boss :) (kon jij nu echt geen andere nick hebben :+).
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat nieuws over eye toy next gen, ...

    bron: megagames...

    Als eye-toy next wordt, zoals ik hoop dat het wordt, dan gaan er enorm veel eye-toy games op de ps3 verschijnen, en gaat het inslaan als een bom. De vraag is alleen, kan Sony bovenstaande zaken en geruchten waarmaken(voor de ps3...)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja dat krijgt de xbox 360 ook (gesture modus) dus het lijkt me logisch :)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik daar een bron van aub? Want lijkt me toch sterk, aangezien Sony er alles aan doet om het geheim te houden en het voor hun ps3 af te krijgen...
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony <> Microsoft

    http://www.gesturetek.com/press_may10.php

     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de eye toy op ps3 veel geavanceerder gaat zijn dan de camera van xbox 360. Eye-toy's "dieptezicht-berekening" en stuff was al op E3 2005 bekend, en hebben ze toen ook laten zien. Effe later kwam Microsoft ook op de proppen met een camera in dat genre. Bijna identiek zelfs. Maar ik denk dat Sony nog dingen achterhoud tot TGS of tot bij launch misschien, allé, ben natuurlijk niet zeker, denk het maar...
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie de speech van Microsoft E3, OXM juli 2006

    Microsoft laat ook nog een paar dingen achter .. op X06 wordt heel veel bekend gemaakt .... :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer begint de X06?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    28 of 29 september als ik me niet vergis.
    Xbox 360 zal ook op tgs(net als ps3, heel belangrijk voor hen) zijn, dat is op 22 september(als ik me niet vergis)...
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt maar traditie getrouw is de TGS Japan georienteerd en wacht MS met een aantal aankonidgingen op de X06 ... TGS wordt heel intressant, omdat dan de 2 nieuwe consoles speelbaar zijn. Ik ben ook benieuwd wat de launch line up is van de PS3
     
  13. 36O

    36O Guest

    @boss fardo en Macdennis: maakt niet uit wie van jullie 2 het antwoord....maare kunen jullie mij nou ff uitleggen wat jullie bedoel met die nieuwe mogleijkheid van Vision en Eyetoy?
    Ik had al op die bron gekeken van Macdennis maar werd er niet veel weizer van....alvast bedankt!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan met je lichaam een game "besturen" ... verder is er nog weinig bekend
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals Fardo het al zegt:)... Maar wat ik nog interessanter zou vinden is, als Sony het standaard mee in de ps3 bouwt. Dan zou je je interface zoals in Minority report kunnen besturen(en misschien in velen games de interface controleren, functies in het spel,...). Dus dan schuif je gewoon je blad weg en ga je naar het volgende blad. Wil je dan het het spel spelen, klik je play aan, door met je vinger naar voor te tikken. Precies alsof je het beeld aanraakt, maar je staat er een paar meter van af. DAT ZOU SUPERDOPE ZIJN. Maar dat gaat waarschijnlijk niet het geval zijn :D...(ik droom graag)
     
  16. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...lijkt me echt tof!:)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Kans op 1 - 100000 maar het zou wel heel vet zijn :D
     
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen de PS3 maar eens reserveren bij Dynabyte, dan ben ik zeker op tijd :)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dan zal je wel op tijd zijn ;). Hopelijk kan je met de launch ook een mooie game kopen. Want de launch is nooit zoals men zou hopen dat hij ging zijn...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina