1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar, en dat is het dan ook, eigelijk zijn het maar 2 games op de moment, en dat zijn die. Nu is het al lang stil op de 360, niet dat het zo erg is voor mij, heb momenteel geen tijd om te gamen, maar kan wel begrijpen dat mensen het irritant vinden. En vanaf september gaat xbox 360 wel supergoed op gang komen, dan ga ik terug veel gamen met saint's row, splintercell,... :)
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ik geniet op dit moment ook nog van GT al is het een oude game, net zoals worms 2 en halo (1!).

    De meeste mensen vinden het irritant dat er weinig goede games komen omdat de andere goede games nooit hebben kunnen uitspelen en aan een nieuwe uitdaging willen beginnen die ze ook niet af kunnen maken :)

    Ziek hoeveel games mensen kopen en hoeveel procent het daadwerkelijk uitspeeld :p
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag je mij dan ook wel mee helpen tezijnertijd :+
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    :)

    Zolang je genoeg geld hebt wordt een gamepc mooier en mooier en zorgen de prestaties ervoor dat je de x360 en cell kan uitlachen ;)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ben ik me dus ook (te laat) gaan realiseren. Ik viel ook onder die categorie mensen die jij hierboven beschreef, ik kocht 3 tot 4 keer in de maand een nieuwe game (dus ook voor de volle mep), maar het merendeel belandde na uiterlijk 2 a 3 weken op de kast....leuk voor de heb, maar niet voor de portomonnee |:-

    Ach ja, beter laat dan nooit zeggen ze :+

    P.S. Sorry voor het offtopic geblaat, ik zal er mee ophouden :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 misschien in betere launchpositie dan 360 volgens Mark Rein

    www.gamed.nl
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij PGR3, Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned of CoD2 dan geen topttitels???
    Ik geef toe, het zijn niet dé groote blockbusters, maar het zijn toch zeker wel erg goede titels.

    Maar goed, dat moet maar in het discussie draadje gevoerd worden. :)
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren heb ik de ps3 besteld bij mijn gameboer. enige nadeel was dat ik maar liefst 250euro voorschot moest betalen. sta 5de op de lijst nu dus
    ik geen ps3 op 17 november heb word ik wel een beetje gek.


    ik denk dat wel dat we bijna zeker mogen zijn dat hij 17 november uitkomt omdat er al posters uitzijn van de ps3, er staat op: reserveer hier 17/11
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, aan de ene kant is de uitstel ziekte van sony een nadeel voor ons, maar zoals Rein zegt, developers vinden het mooi, ze kunnen langer optimaliseren voor de ps3, wat dus goed nieuws is. Ook zullen er hopelijk meer ps3's bij de launch beschikbaar zijn dan dat bij de x360 het geval was, dat was toch wel jammer aangezien je echt in de winterperiode had kunnen cashen.

    Het nadeel dat sony nu wel heeft is dat de concurentie veel scherper is dan vorig jaar, de games zijn waarschijnlijk een tikje beter dan de launchgames van de x360, maar die heeft al een tweede generatie op de stapel en de Wii kan nog een groter probleem worden voor zowel sony als MS nu denken, vooral omdat de sowieso verzekerd is van een blockbuster (Zelda). Time will tell, as always :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het goede games(buiten perfect dark en kameo vind ik niet zo goed), maar toppers, nee, helemaal niet! Maarja, dat is mijn mening, ik ben behoorlijk kritisch op dat vlak. Ik heb hoge eisen voor een next gen game... Maar idd, we zullen hier maar over de ps3 verder gaan :)

    @Jordo: ja dat is waar, xbox 360 komt met een hele shitload van games, en de Wii heeft 1 megatopper Zelda, maar eigelijk is het gamecube titel volledig aangepast aan de Wii controller, en daardoor zeker de moeite waart, maar een topper is het zowizo al denk ik, Wii of gamecube. Maar ik zou hem ook op de Wii uitspelen :).
    En voor Sony is het te hopen dat ze wat coole games hebben met de launch, hopelijk motorstorm, resistance(lijkt me het coolste launchgame), F1, en dan nog de games die ook op de 360 zijn,maar toch zeer bijlangrijk zijn voor Sony: double agent, Stranglehold, call of duty 3,... Als die met de launch er zijn, dan heb je wel een dikke launch set up...
    Maarja, we zullen dit voort zetten in het games gedeelte van de ps3 ;).
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    verwachten jullie net als bij de x360 een tekort bij de launch, want het lijkt me best wel een vet idee meerdere PS3's te kopen en dan weer verkopen. Ik hoef er op zich toch niet 1, maar mss dat je dan met goed handelen me eige PS3 er wel uit kan halen.

    Even nog een vraagje, waar kan je allemaal je PS3 pre-orderen en wat is nu dan de launchdag...?
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    17 november is de launchdag, je kan hem in iedere goede gameshop pre-orderen...
     
  13. basovich

    basovich Guest

    vind het een beetje raar, ik zou geen ps one games meer gaan spelen op een ps3 ofzo, waarvoor koop je anders een next-gen console|:- .
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar koop je hem hoofdzakelijk niet voor nee, maar ik vind het wel makkelijk als je je oude games erop kan spelen. Wordt anders een drukke boel als je al die consoles kwijt moet kunnen 8) :+
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    MGS, MGS2, MGS3 en MGS4 en 1 keer marathon allemaal uitspelen en dat zonder ook maar van console te verwissele. Handig toch :).

    Bovendien is er niets handiger dan nog eens wat oude games spelen als er op het ogenblik geen top game is voor de huidige generatie.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, goede zet. Kan ik me nog ff bezig houden met GT4 als ik niet langer meer kan wachten op GT5 :9
    Kijk maar eens hoeveel mensen PGR2 graag BC willen zien, aangezien die in vele ogen beter is dan PGR3. Handig toch, als je meteen met je verzamelde collectie auto's verder kan gaan (mocht hij ooit BC worden) Go Sony \o/ (ze denken ten minste aan hun fanbase, in plaats van alleen maar $$$)
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    PS1 launch prijs: $299 USD
    PS2 launch prijs: $299 USD
    PS3 launch prijs: $599 USD

    :emo:
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Zoveel duurder is hij niet hoor, dan een 360 met externe HDDVD speler en een 60 gig HDD :):
     
  19. basovich

    basovich Guest

    nou mijn ps2 was 1000 gulden
    dat is volgens mij geen 300 dollar.
     
  20. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    @basovich
    Nostalgie.. :9

    Maar het feit dat de prijs nu zowat verdubbelt is..:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina