1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    a. Toch wel, zoek maar eens wat.
    Rest heb je gelijk in :+.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    a ik heb er wel een, zoek maar eens goed
    b jah , maar ik kab dit wel al betalen
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    a. Oliver heeft een 1080p tv, dat is iets anders he!:D
    b. Oliver heeft er één, en hij is niet gestolen :lol:
    c. Ja, daar heb je wel een punt,maar toch zal gt5 ofzo er in 1080p mooier uitzien dan 720p op een 100 cm tv, schat ik...
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    b. Maakt het een True HDTV betaalbaar? Is hetzelfde als zeggen dat een Ferrari betaalbaar is omdat iemand er ook één heeft.
    c. Het zal er mooier uitzien, toch heb ik liever dat de developers gewoon bij 720p blijven. Zo kunnen ze de games nog schoner maken en dat op een schone resolutie (hoe hoger de resolutie, hoe minder de eigenlijke graphics worden).
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik zei dit nu niet omdat ik wil dat ze dit persé doen...
    Ik zei dit, omdat ik het grappig vond dat Macdennis zit te zeggen dat die tv's hier nog niet bestaan en nog niet betaalbaar zijn, terwijl Oliver het wel heeft...
    Maarja, voor mij is 720p perfect, en moeten ze zich niet op 1080p focussen,maar er zijn wel ontwikkelaars die dat zowizo wel gaan doen, maarja...
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al wel monitoren die het kunnen weergeven. Ik neem dan ook aan dat je de PS3 ook op een monitor kunt aansluiten, zoals nu ook het geval is met de X360.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ehm noem aub 1080P geen True HDTV, dat is een Sony term ... Menig kenner is er nog niet over uit wat men mooier vind :eek:

    dit is nog leuk lees voer uit the Guardian: http://technology.guardian.co.uk/weekly/story/0,,1835502,00.html

     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe moet ik het dan noemen? Bovendien is de term al wat in geburgd (of hoe je het ook zegt) en er zal sowieso een hogere resolutie komen.

    Het kwaliteitsverschil tussen 720p en 1080p is op heden minimaal en daarom dat men er nog niet uit is ;).
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    PlayStation 3 online 'werkt'

    Brad Shoemaker, een medewerker van de gameswebsite GameSpot, heeft aangegeven dat de PlayStation 3 online service 'werkende' is.

    Dit betekend dat ontwikkelaars nu al hun spellen online kunnen spelen. Zo heeft Shoemaker o.a. Full Auto 2: Battlelines voor de PlayStation 3 al online kunnen spelen.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :eek: Ik wou juist hetzelfde posten en met bronvermelding :+.

    Goed om te horen, maar het maakt ons nog niets wijzer over hoe die dienst zal zijn.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Zelfs Philips noemt hun eigen 1920x1280 tv een True-HD scherm :)


    Jep.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd :). Maar na TGS zullen we over de dienst wel meer weten. Maar ik over die "ps3 achievements"(entitlements, of hoe heten ze). Het is wel gestolen van Microsoft(is ook wel een briljante toevoeging), maar het coole is(als de geruchten waar zijn), dat je met deze punten(die je dus zelf verdient door te gamen) speciale content en stuff kan kopen(winnen)... Anyways, we weten nog veel te weinig over de ps3. Zoveel is duidelijk. Maar, ze launchen ook pas in november, ze moeten geheimen hebben, ze moeten dingen achterhouden, dat is nu éénmaal zo...:)

    Hier is trouwens nog een filmpje van een ps3 devkit(final dev kit wel te verstaan):
    http://gamevideos.com/video/id/5104
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind die devkit er echt niet uit zien, al goed dat PS3 meer op een broodtrommel gaat lijken dan op die devkit :+.

    Noot: De broodtrommel vergelijking is niet bedoeld om een discussie uit te lokken.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed jongens. Aan jullie de eer. Geef mij een link / bron waar ik NU een echte 1080P TV kan kopen waarmee ik optimaal van een 1080P signaal kan genieten. Of geef een type nr, ook goed. Let op: TV eh, geen monitor. Ik ben heel erg benieuwd!

    Freakyoliver, welke type heb jij?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe wat mij opvalt, is dat de ps3 aangesloten is aan een samsung HDtv, zouden ze bij sony geen hdtv's uitdelen aan de publishers :cool:
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is waarschijnlijk gewoon de monitor die de developer van MS heeft gekregen voor de 360 games. Dus waarom zou Sony zotte kosten doen als ze toch een HDTV hebben. Alhoewel, die tvis geen 1080p en als Sony iedere developers een 1080p tv moet moet bezorgen :x.

    O.a. de Samsung HL-R6768W. Deze kan wel alleen 1080p signalen ontvangen via de computer, maar hij kan de signalen toch aan.

    EDIT: Oeps, verkeerde knop (wou edit bij m'n vorige post doen) :+.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2006
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Die menu's van de PS3 devkit zien er ook echt niet uit...
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je, ze trekken op de menus van de psp.
    die ik heel overzichtelijk. en de psp gebruikt ook al zo een guidebuttom en die werkt ook goed, het zal wel op hetzelde gedacht zijn bij de ps3
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd. Maar op TGS zullen de mensen het menu wel kunnen bezichtigen(testen,...)
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar wat ziet de PS3 er anders uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina