1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, zal je nog eens 50 euro extra moeten betalen. Maar de component kabels zullen er wel bij zitten. Maarja, ik ga toch die HDMI kabels zowizo kopen...
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nu weer voor een loze post.. ? Bovendien lijkt mij internetten op een tv met een controller niet werken, en als je een muis+toetsenbord op wilt aansluiten kun je beter een gewone computer nemen.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben persoonlijk van mening dat het allemaal een beetje het principe van een 'spelcomputer' voorbij schiet. Natuurlijk proberen ze een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken.

    Ik wil games spelen op zo'n apparaat, en geen tv kijken, niet MSN'en, internetten en e-mailen. Het is allemaal leuk en aardig dat ze op deze manier de spelcomputers als een centraal entertainment systeem willen profileren, maar in de eerste instantie wil ik er op kunnen gamen. ;) Voor al het andere werk heb ik kabel-tv en een PC. Goed, dat je dan middels een Marketplace content kan kopen en downloaden, oké.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben het enerzijds eens met je mening,maar aan de andere kant.
    Zie het als een leuke extra:)
    Nooit verkeerd om er gratis een webbrowser bij te krijgen toch.

    Lijkt me toch wel cool op m,n 32" samsung tv surfen over het web.

    Blu-ray ben ik minder te spreken over.
    Ik bedoel allemaal leuk en aardig,maar je betaalt er wel voor.
    En ben je iemand die een filmfreak is,is er niks mis mee.
    Maar mensen die het alleen voor het gamen doen,worden toch gedwongen om gewooon voor de blu-ray te betalen.

    Zelf wilde ik binnenkort een denon dvd speler aanschaffen.
    Maar nu blu-ray en hd-dvd hun opwachting maken,begin ik in de war te raken of ik nu beter kan wachten met het kopen van een dvd speler.
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    das een moeilijke keuze.. ik weet niet hoe lang dvd nog de standaard blijft..

    als 360 met de hd-dvd add-on komt en als de PS3 is gereleased zal de strijd denk ik wel zo'n beetje losbarsten rond de opvolger van het dvd formaat..

    het maakt mij niet zoveel uit welke er wint.. ik koop de PS3 en de 360 hd-dvd add-on sowieso.
     
  6. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd vind ik dat er bijna GEEN leuke titels tussen zitten :) Xbox 360 heeft veel meer exclusieve titels die MIJ aansprekken, Ook Sony live zie ik niet zo zitten :)
     
  7. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Opeens is het allemaal wat minder interressant wat hier allemaal aangekondigd wordt. Wederom kom Europa op de derde plaats. De PS3 is uitgesteld tot Maart 2007 en hier baal ik ontzettend van.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA Creator Not Hip to Sony's Online Service

    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67412

    Zoals hier al eerder vermeld, een van de redenen dat de on-line 'service' van de PS3 gratis aangeboden kan worden. Zelfde idee als bij de PS2 dus ..
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens met die beste man :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    playstation 3 draait gewoon op zijn volle kracht

    Eerder heeft "the Inquirer" rondverspreid dat de ps3 in snelheid gedaalt is, niets is minder waar:
    [​IMG]
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las eerst: HD-DVD eerste ronde gewonnen van Blu-ray disc omdat ze 3 films lieten zien, en HD-DVD kwam er als beste uit. En ik las een lijst met de specs van de Xbox 360 en PS3 en bleek toch dat de Xbox 360 krachtiger waren. Ik begrijp het echt niet meer, PS3 is juist de console die zo krachtig was enz. en vele zitten aan het twijfelen over de online. Ik hoor de laatste tijd alleen maar slecht nieuws. Tenzij er verklaringen zijn voor dit, en ze op de TGS een goede conference geven en als Amerika en Japan zeggen dat het echt een goede console is, goede online, echt hele goeie graphics (zoals de beelden van de E-:cool:, niet veel kinderziektes en geen blu-ray disc problemen (als happeringen enz.) Als dit allemaal niet zal gebeuren ga ik zeker een PS3 halen.

    Is er een verschil van kwaliteit als het 'made in Japan' of 'made in China' is?
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn enorm veel slechte geruchten die verzonden worden door de sites spong en kikizo. Dat is gewoon pure bullshit allemaal! Zo simpel is het. Ook dat er geen games op 1080p zijn, niet mogelijk is, is als hoofdbron van die sites gekomen! En qua kracht is ps3 gewoon krachtiger, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar ga je het daadwerkelijk zien? Ik weet het niet, blu-ray en de HDD standaard helpen ook wel. Maarja, ik weet het niet. Dan HD-dvd heeft idd met de eerste films gewonnen, maar dat was omdat blu-ray op de mpeg2 codec draaide. Dit gaat HELEMAAL NIET het geval zijn uiteindelijk...
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Iemand deze al gezien?

    [​IMG]

    Ik vind hem eerlijk gezegd erg mooi :eek: (als ie echt is, dan :D [aangezien het wel op een badkamer/woonkamer lijkt])
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind hem ook mooi. Maar iemand had dat al gepost, volgens mij in de thread PS3 vs X360 vs Wii.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad je aan deze discussie niet aan te gaan, in theori kon de emotion engine net zo goed presteren als de xbox.... Hardware balans is belangrijker dan een goed component bezitten. Een nieuwe videokaart installeren in een oud moederbord zeg maar. Echt, je kan pas zeggen welke krachtiger als we(de hardware sites) ze beiden naast elkaar kunnen leggen na de launch van de ps3, en ik kan je nu al vertellen, het gebrek van de een, vult de ander weer aan en andersom.

    De x360 en de ps3 werden in hetzelfde jaar ontworpen, dat de ps3 een jaar later komt komt niet door de hardware componenten maar het medium, en denk je echt dat MS toelaat dat de ps3 drie of mss zelfs 2 keer zo krachtig zou worden? De hardware die gebruikt wordt is uit dezelfde generatie waardoor de verschillen echt minimaal zijn (mijn conclusie met de hudige feiten die door veel hardware sites ook wordt gedeelt). Time will tell..
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zeg je nu, "denk je echt dat MS toelaat dat de ps3 drie of mss zelfs 2 keer zo krachtig zou worden?" ?? Ik zeg gewoon dat ps3 krachtiger is dan xbox 360, wie heeft er ooit gesproken over 3maal zo krachtig,...
    En ja, het gebrek van de één vult het ander op. Maar swat, uiteindelijk gezien is ps3 practisch de sterkste console, zo simpel is het. Waarom(ook al is het een xboxsite) moet daar altijd over ge$$$$$ worden?
    En idd: time will tell, ik roep het al zolang hier! Je zal wel zien. Alles hangt van de ontwikkelaars af. Maar voor ps3 ziet het er lang niet slecht uit, ontwikkelaars vinden het niet zo moeilijk ervoor programmeren. Eerst werd er gezegd dat het moeilijk ging zijn,... Maar met ps2 hadden ze al multicore systeem,... en met ps3(met alle tools,...) zitten de ontwikkelaars al redelijk snel op de goede weg:).
     
  17. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de blauwe bluray rand echt niet mooi, te prominent aanwezig, en ja het PS3 logo is ook niet voor iedereen het mooiste.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bruut, zonet de preview van Killzone binnen gekregen en tot me verbazing zie ik bij Statics & Rewards onder Online Rewards ''PS3 Preview Pack'' is te unlocken. Ben benieuwd wat dat inhoud :eek:

    PSP ^^
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk daar ga ik dus tegenin, we weten het gewoon nog niet. De hardware komen uit dezelfde generatie dus hoeft het echt niet te zijn dat de ps3 sterker is. Met mijn 'time will tell' wil ik zeggen dat we moeten afwachten tot er officiele hardware reviewss van sites zijn. Tot die tijd is elke kreet van: xbox 2 is sterker, of ps3 pwnt en ruleert met zijn kracht' gewoon onzin. Als jij het al hebt kunnen reviewen, ala, maar ik weet dat dat niet zo is, dus please wees niet voorbarig met je conclusies, die trekken we later wel als hij is gereviewed :)

    Ik neem aan dat je theoretisch bedoelt, want praktisch is nieuwe hardware bijna nooit ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Boos blijft biased..... Okay, beide bedrijven willen dat hun console beter is. Hardwaretechneuten hebben beide specs bestudeerd en zijn nimmer eenduidig. Herinner me deze: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453&p=13


    Ik denk dat de PS3 hooguit iets krachtiger is. Alleen top developesr zullen er meer uit kunnen persen. Dat het apparaat blue ray heeft is ook een pre. maar daardoor schietd e prijs omhoog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina