Killzone en motorstorm waren idd dikke bullshit , maarja, was al langer bekend natuurlijk. Maar je mag toch mooie graphics gaan verwachten van motorstorm hoor. Project gotham racing 3 ziet er al heel mooi uit, motorstorm komt later uit ,en zal er nog mooier uitzien, dus slechte graphics zal het niet hebben. Ontwikkelaars hebben de ps3 getest, en ze zeggen dat de games graphics hebben a la killing day,...van op E3, dat zag er ook al enorm cool uit vond ik. En we hebben het nog maar over de eerste fase games, de ontwikkelaars zeggen ook dat de games grafisch bijna geen verschil gaan hebben met de xbox 360 games, maar ze denken dat uiteindelijk(binnen zoveel jaren) de ps3 kan laten zien dat zij de krachtigste zijn,maarja, dan zijn we weer zoveel jaar verder natuurlijk... Ook draaien de meeste games op 720p. Was ergens wel te verwachten,maar toch verwacht ik dat games als gt5 op 1080p zullen draaien. Maarja, ergens toch spijtig dat Sony op dat vlak zo'n grote mond had. Maar ze hadden het grotendeels ook wel over films, en koop je een externe HD dvd op je xbox 360,dan heb je met Sony's ps3 nog altijd 1080p films, en met xbox 360 niet,maar op gebied van games is uiteindelijk die 1080p toch niet zo belangrijk(spijtig)...
ps: Dit is mijn reactie op die hand on informatie van ps3. Maar die site is wel niet zo betrouwbaar. Ze hebben in het verleden al leugens verspreid gehad,maar dit klinkt toch wel allemaal heel geloofswaardig over de ps3. Daarom dat ik er ook zo op reageer. Maar toch afwachten geblazen...
Laatst bewerkt: 12 feb 2006