1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony zou nooit 2.4Ghertz gedaan hebbe, dan zou Sony gewoon heel hard lachen en hetzelfde verder doen...
    En ter informatie, Sony heeft in verhouding de definitieve defkits veel sneller uitgedeeld dan Microsoft(Ze hebben meer tijd om te ontwikkelen tot de ps3 uitkomt), this maar dat je het weet...
    Ps: laten we ontopic verder gaan, je komt hier altijd zeveren xbox 360vs ps3,maar dan zit je wel in de verkeerde topic he man...
    Deze tread is bedoelt voor ps3 only...
     

  2. Ik weet niet niet of je met zoveel zekerheid kan zeggen dat ze verder waren gegaan als 2,4 ghz als MS dit ook niet had gedaan.
    Ik denk gewoon dat ze een aantal verschillende PS3's op papier klaar hadden liggen tijden de E3, en er eentje uit hebben gekozen nadat MS met de specs van de 360 kwam.

    MS heeft de uiteindelijk defkits een half jaar voor de launch uitgedeeld, Als sony nogsteeds zegt in de lente te launchen zit er ook maar een half jaar tussen.
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laten we dat maar doen ja. Deze discussie is meer voor de 360 vs. PS3 thread ;)

    Hier dus weer verder over de PS3.
     
  4. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Motion Portrait op de PS3? ()

    Sony heeft al een tijdje patent op een nieuwe ontwikkeling op games gebied genoemd Motion Portrait.
    Wat is dit?
    Nou in feite komt het hier op neer dat je met je eyetoy je eigen gezicht kunt "ïnscannen" en je gezicht dan kunt implementeren op een van de karakters in de game.
    Dus infeite loopt die dan met jou gezicht rond. En dit zou mogelijk zijn in 3D dus je hele hoofd is in 3D op het karakter "geplakt", met de bijbehorende emoties en gelaatsuitdrukkingen.

    Sony werkt al langer aan dit systeem, Je scant gewoon je eigen hoofd in en voila je loopt daar gewoon rond. Er wordt door Japanse vakmensen gezegd dat Sony dit best wel eens zou kunnen gaan gebruiken in de online functie van games op de PS3.
    Als het goed uitgewerkt zou worden zou dit wel eens een populaire future kunnen gaan worden.

    Of het gelijk gebruikt wordt is niet bekend maar de ontwikkeling van dit Motion Portrait is al een hele tijd aan de gang dus ondenkbaar dat het bij de PS3 gebruikt gaat worden is het niet.


    filmpje:http://dl.qj.net/Motion-Portrait-Technology-Demo-Gaming-Consoles-PlayStation-3-Videos-Trailers/pg/12/fid/1428/catid/206
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik heel benieuwd over! Denk wel dat het heel revolutionair gaat zijn! Dat ze hier mee bezig waren is al heel lang bekend, voor er iets bekend was van revolution trouwens...
     
  6. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ow wist ik nie:p
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maakt niet uit hoor:), ik had er trouwens niets van gezegt in mijn beginpost, nu staat het toch in de tread he;). Maar het gaat wel heel cool worden die eye toy next gen!
     
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 op de TGS

    De TGS is dat niet de Tokyo Game Show zul je wel denken?

    Ja ook, maar de TGS is ook de: Taipei Game Show.

    Op deze TGS, die gehouden zal worden tussen 16 tot en met 20 Februari zal o.a. ook Sony op bezoek krijgen.
    Sony zal daar aanwezig zijn met oa 80 gamepots waarvan er 20 gereserveerd zijn voor de PS3.

    Taipei ligt in Tawain, dus dit is nog niet het event wat Sony normaal altijd houd als ze hun nieuwe console echt voorstellen aan de Japanse bevolking.
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, als er 20 plaatsen van de 80 voor PS3 zijn denk ik niet dat het de gewoonlijke trailers zijn van E3/TGS want dat zou evengoed op 1 scherm kunnen.

    Dus hopelijk de eerste speelbare games of toch tenminste nieuwe filmpjes. Al kan het natuurlijk ook weer zijn dat we niets nieuws te weten komen....
    Gelukkig start het event volgende week al, dat is niet meer lang wachten. :)
     
  10. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony zoekt hulp in Zuid-Korea

    Sony is schijnbaar aan de weg aan het timmeren betreffende het online-verhaal van de PS3 getuige dit bericht:

    Weer een indicatie dat Sony met de PS3 grote online plannen heeft.


    Kikizo's PS3 hands on!

    Kikizo heeft verschillende PS3's onder handen genomen bij 3 ontwikkelaars.
    Ze vertelen dat de hardware min of meer definitief is.
    Ook zien ze dat de developers nog de oude Dualschock controller gebruiken.
    Ook zeggen ze dat ze niets mogen vertellen over de games die ze gezien hebben.
    Ze vertellen dus hoe hun ervaring was met de vroege devs PS3 versie.

    Check het artikel, het ziet vol met info over de PS3!

    Het is best een lang stuk tekst, klik op de link hieronder voor het artikel

    http://games.kikizo.com/news/200602/065_p1.asp
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9534



    Ik ben een fan van de ps3 daar niet van. alleen valt me wel op dat de verwachtingen steeds verder naar beneden geschaaft worden, wat ik ook wel verwachtte bij Sony. Dus ja, aan de hand van deze informatie....kunnen we gerust concluderen dat dat hele motorstorm project gewoon 1 groot bullshit verhaal is. aangezien de final dev kits pas net verstuurd zijn. De enige game waarvan ik echt geloof dat hij er zo gaat uitzien is MGS4.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Killzone en motorstorm waren idd dikke bullshit:'-( , maarja, was al langer bekend natuurlijk:). Maar je mag toch mooie graphics gaan verwachten van motorstorm hoor. Project gotham racing 3 ziet er al heel mooi uit, motorstorm komt later uit ,en zal er nog mooier uitzien, dus slechte graphics zal het niet hebben. Ontwikkelaars hebben de ps3 getest, en ze zeggen dat de games graphics hebben a la killing day,...van op E3, dat zag er ook al enorm cool uit vond ik. En we hebben het nog maar over de eerste fase games, de ontwikkelaars zeggen ook dat de games grafisch bijna geen verschil gaan hebben met de xbox 360 games, maar ze denken dat uiteindelijk(binnen zoveel jaren) de ps3 kan laten zien dat zij de krachtigste zijn,maarja, dan zijn we weer zoveel jaar verder natuurlijk... Ook draaien de meeste games op 720p. Was ergens wel te verwachten,maar toch verwacht ik dat games als gt5 op 1080p zullen draaien. Maarja, ergens toch spijtig dat Sony op dat vlak zo'n grote mond had. Maar ze hadden het grotendeels ook wel over films, en koop je een externe HD dvd op je xbox 360,dan heb je met Sony's ps3 nog altijd 1080p films, en met xbox 360 niet,maar op gebied van games is uiteindelijk die 1080p toch niet zo belangrijk(spijtig)...
    ps: Dit is mijn reactie op die hand on informatie van ps3. Maar die site is wel niet zo betrouwbaar. Ze hebben in het verleden al leugens verspreid gehad,maar dit klinkt toch wel allemaal heel geloofswaardig over de ps3. Daarom dat ik er ook zo op reageer. Maar toch afwachten geblazen...
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  13. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat er veel games op 1080p uitkomen als er nog nauwelijks tv's zijn die dat aankunnen. Pas als er meer tv's verkocht worden die deze functie ondersteunen dan zullen ze wel naar 1080p gaan.

    Wat ik toch wel een beetje vreemd vind in dat bericht is dat ze zeggen dat het disign wat ze lieten zien op de E3 veel te klein is. En dat de ps3 dus groter zou moeten worden. Fuck he hoe groot wordtr dat ding dan wel niet :confused:....weet niet wat ik ervan moet geloven anders wordt ie wel heel groot. Kijken of de fan boys die destijds de xbox afkraakte omdat ie zo groot was nu hetzelfde doen met de ps3 :)
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat artikel met een korrel zout genomen moet worden. Omdat er nergens staat bij welke 3 developers zijn langsgeweest is het moeilijk te zeggen hoe betrouwbaar die informatie is.

    Ik schat een developer als Bandai bijvoorbeeld lager in dan Naughty Dog. Je kan er al vrij zeker van zijn dat ze niet bij een Sony first party developer zijn langsgeweest. Het artikel veralgemeent te sterk, via de 3 games die ze gezien hebben, en dat kunnen gewoon B-titels zijn geweest, concluderen ze hoe ALLE games er voor PS3 er op dit moment uitzien en dat is gewoon fout.
     
  15. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit fanboy van jouw cesar?
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal je vertellen waarom dit gebeurt, het aantal tv's dat 1080 p ondersteunt is zo weinig, de meeste tv die hd tv zijn hebben de iets lagere resolutie, daarbij, verwacht niet dat de de resolutie van grote games groter zullen maken, kost veel tijd en werk, en ik denk dat de makers van bijv. een gt die tijd wel ergens anders voor kunnen gebruiken ;)
     
  18. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Denk dat ze idd pas over zullen stappen op 1080p als er veel meer tv's op de markt zijn die 1080p ondersteunen. Dus ik denk over een jaar of 2. Nu is het maar een enkele tv die dat doet.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat van aantal tv's is dikke bullshit. Binnen 2 jaar he, kan je gemakkelijk een 1080p tv kopen voor een goed prijsje. In Amerika hebben trouwens al behoorlijk wat mensen zo'n tv... Het enige waardoor er niet zoo veel games op 1080p komen is omdat het technisch nogal moeilijk is. Maarja, makers als pholyphony zouden daar geen problemen moeten mee hebben. Trouwens, ik heb wel gereageerd op dat bericht van ps3 getest,... maar zoals Cesar al zegt: je moet het met een korrel zout nemen. Die site staat trouwens ook niet bekend om hun vertrouwbaarheid. Trouwens als de ps3 echt getest is met bepaalde games,... dan zullen we eerdaags ingame footage moeten zien,... zo'n soort dingen worden altijd uitgelekt. Maar ik vertrouw de site niet zo hoor. Neem nu revolution. Er zijn sites die beweren die getest te hebben,... Sommige mensen roepen dan van, ooh, maar Revolution is af, dus heel goed op schema,... maar over ps3 zeggen ze dit soort zaken niet...Tja, ook dat van revolution neem ik met een korrel zout. Sommige mensen nemen bepaalde dingen met een korrel zout, en bepaalde dingen niet, dat noem ik vaag... Over dit soort zaken is afwachten geblazen het beste wat je kan doen...
     
  20. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sites willen gewoon publuciteit en die krijgen ze dan ook. Dat is marketing en dat is dan wel handig en waarschijnlijk nodig. Maar ja dan ga ik niet meer naar zulke site's want die zijn dan niet betrouwbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina