1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, hoe raar het ook klinkt, maar met de ps2 manier en nu ook de ps3 manier van online gamen zou je in principe van veel minder last mogen hebben dan met xbox. En nu ga ik veel mensen op mijn dak krijgen, maar het is gewoon zo. Als je met servers werkt is 5X beter dan met zelf host te zijn. Dat is gewoon klote. En ik heb met xbox 360 pas echt het online gamen gestart voor mij. Het is super ja, maar velen groten games als saints row(niet normaal!!!!), ghost recon, call of duty in het begin(na patch gelukkig niet meer), fight night, Doa 4, hadden echt zoveel last van lag en shit... Dat is toch spijtig. Dan liever servers, maar dat is puur een mening...
     
  2. COD3 mooier op de Xbox 360

    Gepost door XSamu op donderdag 19-10-2006 16:46 Bron:360 party
    Als we IGN mogen geloven in ieder geval. Dit is vreemd aangezien Treyarch in het begin zei dat de PS3 versie mooier zou gaan worden.

    Om even een deel van de IGN crew te quoten over de game:

    "(Generally speaking)When you see the 360 version and you see the PS3 right next to it and 360 is by and large looking better." - Matt C

    "(Marvel Alliance) is running in 1080P on the PS3 which is cool but it was also running much slower, the framerate was not nearly as nice." - Matt C

    "Call of Duty was far and away better looking on the 360"- Matt C

    "(PS:cool: may not have a very strong line up...but you can go back and play a great majority of the PS1 and PS2 games.." Jeremy Dunham from PS3 IGN

    "I dont think there is a reason to rush out and pick up a PS3...unless you are one of those types of people..." - Jeremy Dunham from PS3 IGN

    "Resistance is it for the Playstaion 3" - Peer Schneider

    Verrassend? Zeker wel, aangezien de PS3 meer kracht zou moeten hebben dan de Xbox 360 volgens Sony. Volgens Treyarch zou de Xbox 360 en PS3 versie identiek zijn maar zou de PS3 versie betere lichteffecten hebben. Nu de games klaar zijn blijkt dit echter niet helemaal het geval te zijn.
    ====================================================


    TE GEK!!!!!!!
     
  3. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de ps3 importeren uit japan,dan heb ik hem 17 november al,wat heb ik allemaal nodig om hem thuis gewoon af te kunnen spelen?????
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    huh 17 november?? is ie dan al uit daar? :confused:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, 11 November al ;)
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat die PS3 20 GB verwaarloosd word. Wat ik daarmee bedoel is dat bijna niemand die zal halen want voor 100 euro meer heb je al een PS3 met 60 GB, en daarom zal die hard in prijs dalen en dan zouden wel meer voor die gaan. Dit ook zeker weten het geval met de Xbox 360 core.
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft jou deze onzin wijs gemaakt? :confused:
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb al 8 maanden geen Live en ik download nog steeds demo's en trailers. En sommige gratis gamepics
     
  9. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een (gratis) silver account kan je gewoon alles doen, behalve het online gamen zelf. Marketplace, friends list, chatten enzo is allemaal gratis
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :)
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    laat ik het zo zeggen. Wil je online gamen op live ben je verplicht 5eu p/m te betalen, terwijl het makkelijk gratis kan, want sinds wanneer kost het ms geld als ik met mijn xbox een game host? Dus je betaald eigenlijk voor de demos en andere goodies die je download. En daarom is xbox live niet rendabel, omdat er teveel silver members zijn die alles gratis downloaden. Het liefst heeft ms meer gold members, zodat iedereen betaald voor het binnenhalen van de demos etc.
    Denk logisch na, wat zullen de serverkosten zijn waar al die miljoenen mensen die demos van downloaden? Heel hoog ja en ms moet het geld toch ergens vandaan halen. Juist ja de gold membership.
     
  12. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand????:confused:
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm, Microsoft verzorgt services zoals matchmaking e.d. Hierdoor worden de kosten voor developers lager, omdat zij zelf niet beschikken over een dergelijke infrastructuur. Dus i.p.v. dat je voor bijna elke game een bepaald bedrag per maand moet betalen, betaal je aan MS een bepaald bedrag voor een periode. :)
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja dus zoiets als gamespy wat geheel gratis is :)
    en zoveel pc games zijn gewoon gratis online te spelen, die hetzelfde concept hebben als xboxlive.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  15. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor niet gaat de zon op.
    Dat wil dus zeggen dat je het op de een of andere manier wel moet betalen, en als je zo gaat redeneren zijn er genoeg manieren waarop je voor ps3 online ook moet betalen.
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ahum. Spelers verzorgen daarbij servers voor andere spelers. Dat is een heel ander concept.

    _0/
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Op de ps3 kan je gratis online spelen. Alleen de extras kosten geld, die zijn niet noodzakelijk om online te kunnen spelen.
    Ik denk niet dat sony zelf servers gaat opzetten voor elke spel, want dat wordt te duur. Ze laten dat waarschijnlijk aan de developer over. Grote developers als EA zetten wel hun eigen servers op, waarop je dan lekker lagfree kan gamen.
    De meeste spellen zullen echter wel hetzelfde werken zoals bij LIVE( 1 gebruiken is host en de rest kan joinen) En het zal dan wel laggy worden soms. Maar bij sony betaal je er tenminste niet voor en bij MS wel.
    Ik betaal 5eu p/m voor LIVE en dan heb ik nog lag games, dat had ik niet van LIVE verwacht. Volgend jaar absoluut geen LIVE meer voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  18. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier net gezegd dat je voor content de gold members betalen, en omdat silver members gratis downloaden betalen gold members er extra voor. En jij redeneert dat ps3 wel geheel gratis is en sony op geen enkele manier geld krijgt.

    Dus als je bij xbox alleen content download is het gratis maar eigenlijk betaal je ervoor, en bij ps3 online is alles compleet gratis, als je echt zo redeneert en dus niet objectief kijkt ben je dus een simpele fanboy en ga ik er niet verder mee in discussie:thumbs:
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Je begrijpt me niet. Het gaat hier om online SPELEN. voor ps3 betaal je daar niets voor. Dus je kan zonder een cent uit te geven online spelen, bij de xbox niet.
    Die content boeit me niet. Ik snap jou redenatie wel, maar dat is niet mij punt. Het gaat mij niet erom hoe sony of xbox hun zaakjes financieren, maar om de manier waarop. Dus diegene die gebruikt betaald en niet andersom.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  20. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt:

    xbox live gold members betalen voor content downloads van silver members
    maar als ps3 iets online gratis aanbiedt komt het uit sony's zak?
    denk het niet hoor, die servicekosten komen op een of andere manier uti de zak van de consument, al is het maar van 1 % van ps3 verkopen, het komt ergens vandaan, net als met xbox live silver content downloads


    waar je gelijk in hebt is dat het verdeeld wordt over alle klanten, niet alleen de klanten die alleen content downloaden en geen online games spelen
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina