Ik heb een tijdje terug tegen hem geraced met PGR3
(Ik zal de uitslag maar niet vertellen, anders is het ook zo lullig voor hem
) Hij was met een maat aan het praten, en wat hij daar allemaal zei over de X360 was een stuk minder postief dan hij hier loopt te roepen.
Dat komt waarschijnlijk omdat fanboyisme voortkomt uit de tegenbeweringen van andere mensen. Zo sta ik hier bekend als een PS3-fan, maar ben ik op het PS-forum de Xboxfanboy, gewoonweg omdat ik de belachelijke argumenten van waarom een PS3 beter is dan de 360 tegenspreek. (het is echt een zooitje daar, waarbij NIEMAND met onderbouwde meningen komt) Ik ben gewoon pro-PS, maar wanneer ik met een beter argument kom over de 360 ben ik een fanboy, en kan ik oprotten naar hier. Het fanboyisme op dit forum valt reuze mee, het lijkt alleen soms zo erg, omdat er een bepaald product verdedigd wordt. Ook kunnen bepaalde posts verkeerd opgevat worden wanneer iemand het met de verkeerde toon leest. Zo kan een bericht wat ik heel relaxed zei, overkomen als een bericht waarin veel agressie zit.
Een persoon niet gaan bashen, (ja, sorry, ik doe het soms ook, maar ik ben ff wijs nu
) want daar komen alleen maar bans uit, en de persoon waar je het tegen hebt luisterd er vaak toch niet naar.
Klik om te vergroten...