1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavenly Sword

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 5 jul 2007.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    in welke store? europeze of amerikaans?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In beide. :)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Woohoow, kan niet wachten!!
    Ps: Kameo, je hebt echt een vette avatar nu :b::thumbs:.

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond maar eens checken hoe deze game is, ben toch er benieuwd na wat ik gezien heb.
    eerst werken :mad: dan gamen.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is er nog steeds niet :{

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel laat in de avond/nacht worden.

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu dus.

8. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist de demo even gespeeld en moet zeggen.. dit is wel wat voor mij.
    Grafisch ziet het er prima uit en de cutscenes zijn ingame en geen CGI troep.
    De demo doet me erg denken aan een vrouwelijke versie van God of War.
    Veel hakken en bloed spat er echt vet uit.
    Ontzettend veel tegenstanders, maar dat houdt het lekker pittig.
    Topper voor zo ver ik kan zien!

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem nu even spelen!

Edit:

Heb hem nu ook gespeeld en ik ben blij verassend. Zoals hacktic al zei lijkt het behoorlijk op god of war. Waarschijnlijk nog beter!
    3 Verschillende wapens, 1 groot zwaard, 2 kleine zwaardjes die je duel wield een een zwaard aan een ketting ala god of war.

Lekker veel combos, veel tegenstanders mooie graphics. De omgeving is behoorlijk levendig, kraten kunnen kapot en dergelijke.

Dit is echt een must have voor mij! Enige nadeel is de demo die wel heel erg kort was.

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo inmiddels meerdere malen gespeeld.
    Wow, ik ben echt zwaar impressed!! Ik keek al heel erg uit naar deze game, maar nu ik de demo heb gespeeld ben ik echt super enthousiast over deze game. Grafisch een van de mooiste (zoniet de mooiste) game die ik heb gespeeld, echt jawdropping. De animaties zijn echt echt super vloeiend en heel mooi. Lekker veel (pittige) tegenstanders, heel uitdagend. Over de gameplay ben ik heel erg te spreken! Vind het lekkerder spelen dan God of War. Het switchen met de verschillende wapens is heel erg tof. De twee kleinere zwaarden, de kettingen met messen en het grote zwaard. En dan die combo's! _O_ Zitten echt waanzinnig mooie dingen bij. Dit word echt een AAA game voor de PS3, wow wat een game! Wel jammer dat de demo wat aan de korte kant is, maar gezien de kwaliteit vind ik het niet zo heel erg. Hier koop je een PS3 voor.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hey pas ff op anders word ik jaloers :+

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem op Nederlands gezet, dat is dus geen aanrader. Best een leuk spel, demo is wel extreem kort, 2x poppetjes hakken en je bent klaar.

13. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal heel goed uit... Wat is die demo kort!!!! Weet alleen niet of deze game iets is voor mij. Vond Ninja Gaiden namelijk ook niet zo geweldig (misschien is het gewoon niet mijn genre).

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan heavenly sword beter vergelijken met God of war. Ninja gaiden is veel moeilijker. En heavenly sword zit er juist tussen. Het blijft allemaal nog dikke fun. En terwijl kan je veel combo's,... uitvoeren. Maar het gaat nooit heel frustrerend worden ofzo, zoals met ninja gaiden(sommigen vinden). Demo was wel kort. Maar fuck, die graphics. Echt mooi :).

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ook nog een dikke vette wallpaper!
    Check!

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Net de demo even gespeeld, hele fijne gameplay, en de grafische presentatie is van hoog niveau! :cool: Ik ga die demo helemaal grijs spelen tot 't spel in de winkel ligt :+

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kwam die ook alweer uit? september?

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij inderdaad in september, ik dacht de 12de. :)

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de demo gespeeld: graphics heel mooi maar weet nog niet of de gameplay wel zo goed is. Ik mis echt een blokknop, daar wil ik zelf controle over hebben en niet dat het automatisch gebeurd, waarvan nog de vraag is of het altijd wel even goed zal werken. Maar misschien is dit ook omdat ik de afgelopen twee dagen veel Ninja Gaiden heb gespeeld, waarin het blokken en counteren echt van levensbelang is.

20. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    blokken kan volgens mij met L1.
    Ook bij het wegdraaien van tegenstanders met de rechter stick blokt ze soms.
    Verder erg vette game.. er zijn maar weinig demo's die mij meerdere keren kunnen boeien. Vette game!
    Ook als je op O drukt krijg je af en toe een dikke combo :D

Deel Deze Pagina