[PS4] [PS3] Heavenly Sword

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 5 jul 2007.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    L1 is ketting met mes gedoe, blokken gaat automatisch.

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm eerste indruk is niet mindblowing

graphics vind ik redelijk
    knoppen comb is ff wennen na ninja gaiden
    het is wel ff chaos met 10 tegenstanders in een kleine ruimte
    en auto-blokken is gewoon BS

een 7-

ik krijg ook steeds strepen in het midden als het een beetje druk word

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk, eerst naar Harry Potter en dan thuiskomen en zien dat de demo klaar is met downloaden :)

Wat een mooie game zeg! Die watervallen, wauw! Mooie lypsync en facial animation in de cutscenes. Game ziet er erg mooi uit.

Het vechten is een beetje hit en miss, ik had een paar super mooie combo's waarbij ze echt supermooie dingen deed, maar ik mis wel een block knop, zeer wennen. Wel leuk die drie standen, leuk om ze alledrie in 1 combo te gebruiken! Nog even de aftertouch met de sixaxis geprobeerd, ook wel geinig. Mijn mening na deze demo twee keer spelen: IK WIL MEER!

Als ze de tearing en framerate goed krijgen wordt dit echt een toppertje.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij hebben ze de framerate inmiddels al in orde gemaakt, de demo schijnt dezelfde build te zijn als die is gebruikt tijdens de Sony Gamersday afgelopen mei.

Zo maar weer even aangooien, wat combo's uitproberen :cool:

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    dit is meer een spel voor de GOW fans
    en niet echt voor de Ninja gaiden mensen

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, van de ene kant heel vet, maar van de andere kant ook weer wat minder. De demo was afschuwelijk kort dat ten eerste. Maar het begin is wel heel vet. Quick timer events vind ik een van de beste uitvindingen van de afgelopen tijd en ze zijn altijd spannend. Daarna begon het vechten. Nariko is vrij soepel maar al meteen miste ik de (inmiddels al beruchte) blok knop. Een hemels zwaard maar niet kunnen blokken? Wat is dat nou voor mentaliteit!? :p

Okee daarna ging ik wat hopeloos op de knoppen rammen. Ik had wel wat combo's bekeken maar het lukte niet echt. met een hoop minder health en wat frustaties door naar het volgende stukje ( mooi aan elkaar gelinkt door weer een quicktimer event) in de volgende 'arena' ontdekte ik dat Nariko ook flink wat met objecten kan gooien. Met als gevolg dat de tegenstanders een hoop houten stoeltjes, en lichamen van hun zojuist doorkliefde maten richting zich geworpen kregen. Daarna werdt de deur opengebeukt en... Einde... WTF! is dit een trailer of een demo? Afijn ik nog een keer opgestart (nadat ik een fatsoenlijke blik op de combo lijst had geworpen) en ditmaal ging het al wat beter. De quick time nogmaals geheel foutloos en we kwamen weer terug bij de eerste 'arena'. Ditmaal wist ik wel wat combo's en kende ik het vechtsysteem wat beter.
    Op afstand houden met de L1 attack en daarna individueel poppetjes afmaken de R1 attack was een tactiek die voor mij gunstig uitpakte. Zodra er een poppetje op mij afkwam was hij vaak de pisang doordat ik net mijn special attack volhad, op de grond gooien en zijn nek breken is hiermee peanuts (hadden ze ook wel quicktime event ala GoW van mogen maken wat mij betreft). Bij het tweede gevecht werd er weer lustig met stoeltjes en lichamen gegooid, en de tegenstanders die overbleven kregen nu nog brutere combo's tegen zich aangesmeten.

Waar ik echt op hoop is dat de totale game wat meer weet te bieden als dit. Met alleen quick time events en van gevecht naar gevecht rennen haal je het niet bij mij. Hopelijk kent de gehele game ook nog wat platform elementen (alhoewel je niet kunt springen...). Of iets anders wat de gameplay nog wat boeiender weet te maken.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom maar op met die game! Kan na de demo echt niet meer wachten. :)

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    14 september YES! Mooie datum.

Ik ga LAIR 14 augustus importeren denk ik..

Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  9. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    wat doen ze ons aan!!!! De komende maanden komen zoveel vette games uit!! Heb gewoon te weinig tijd om ze allemaal te spelen. :mad:

10. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Demo ff gespeeld. Godverdomme wat ziet dat er vet uit. Die gezichtsanimaties damn. Erg korte demo dat wel.

Tis een hele vette game. MAAR, ik hoop wel dat ze wat meer variatie nog gaan brengen in het vechtsysteem. Anders kan het heel snel eentonig worden. Blokken is geen probleem. gewoon niks indrukken. Had wel liever gehad dat ze hiervoor een aparte knop hadden.

Maar gaat helemaal goed komen, deze wordt sowieso gehaald.

Ik wordt echt arm de komende periode. heavenly sword, gta 4, assassins creed, halo 3. Hele zomer geen vette titels te bekennen....kom jongens laten we alles in 2 maanden op de markt droppen. \o/

11. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Het ziet er geweldig uit: animaties zijn verbluffend!
    Het vechtsysteem 'klikte' nog niet bij me, maar dat zal in de fullgame versie best wel beter opgebouwd worden.
    Ik hoop wel dat het uiteindelijk meer is dan alleen hack/slash.

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Blokken gebeurt niet automatisch, dat gebeurt als je niets doet. Automatisch is vanzelf, maar je moet wel degelijk iets doen.....niets namelijk. In fighting-games werkt het ook vaker zo en dat werkt prima. Ook in de demo werkte het gewoon goed.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over welke fighting games heb je het dan? In GOW moet je het zelf doen, net als in Ninja Gaiden. Ik vind het echt niet werken in de demo, en ik denk dat je er nog meer last van gaat krijgen als je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het niet over hack&slash games. Over fighting games als DOA enzo. Dat is niet echt een vergelijking, maar ik had tijdens het spelen van de demo niet zo'n last van het blocksysteem

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    die is droog.. :+

mja zo te lezen is dat wel minder, zelf blokken (dmv blokknop, check NGB) is wel veel beter..

17. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
  18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week de demo gespeeld bij een vriend van me. Was op een gewone TV, en zelfs daarop zag alles er supermooi uit, laat staan wat het resultaat zou moeten zijn op een HDTV :eek: Anyways, deze game heeft vanaf het begin al indruk op me gemaakt. De tegenstanders zijn ook echt tegenstanders (dat is wat anders dan hakvoer) in deze game. Ze blocken en counteren veel, het kostte me in ieder geval meer moeite dan in andere games uit dit genre. Petje af, ben best onder de indruk !

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben nog niet weggeblazen door deze game, vind het persoonlijk een wat opgepoetste N3 ....... denk dat het me snel gaat vervelen.... Hoop van niet

1 ding wat ik nu al irritant vind : De camera

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Een opgepoetste n3, yeah right, dat was gewoon de teleurstelling van alle xbox 360 games. Echt geen goed spel, zowel qua verhaal als gameplay. Dan lijkt heavenly sword toch iets heel anders te zijn. Het verhaal alleen al lijkt enorm goed te worden, en dat is heel belangrijk voor mij. En als je kijkt naar die ingame tussenfilmpjes, fuck, hoe mooi :). En qua gameplay zit het wel goed denk ik. Anuwel ik wacht op de reviews. Maar die demo was extreem kort, dus daar kunnen we ook niet zo op verder gaan :).

Deel Deze Pagina