Volgens mij heeft 't spel (mijn indruk na de (te) korte demo) qua gameplay niet veel meer te bieden dan games van hetzelfde genre uit de vorige generatie. Het zijn met name de graphics die de game naar een hoger niveau weten te tillen, maar dat mag je eigenlijk ook wel verwachten van een next-gen 1st party game. Ik heb 'm al gepreorderd omdat ik zulke games altijd wel weet te waarderen.
Mja, de replay waarde van dit spel ligt volgens mij daarnaast ook nog eens behoorlijk laag... *van de demo afgaand*
deze zou ik gewoon vissen in de budgetbak en wachten op ratchet en uncharted en al die third party titels
Het lijkt me wel een vet spel hoor, alleen jammer als ie echt zo kort is. En het is niet echt revolutionair maar dat hoeft het ook niet te zijn om leuk te zijn. Als ze net zoals God of War meerdere moeilijkheids graden doen kan er best wat replay zijn maarja.
Heb nu de demo alleen al minstens 20X gespeeld... Denk dus dat ik het echte speel ook wel meerdere keren zal spelen. Zeker aangezien er een soort van scoresysteem in het echte spel zal zitten. Maar toch wacht ik nog eventjes af wat voor punten het nog meer krijgt, denk echter toch wel dat ik hem ga kopen!
Ik ben niet echt bekend met PS3, maar heb een beetje dit idee: Elke keer als Sony een titel heeft waarvan ze denken; 'Dit wordt HET', dus die gaan ze flink promoten, schijnt 't toch wat minder zijn. Neem de launchgame Resistance. Die game zou een Halo killer worden en tevens een van de coolste launchgames voor de console. Maar de reviews lagen allemaal rond de 8. Nu leek Heavanly Sword ook een ENORM gave game te worden. De trailers en screens op i-net beloofden veel. Maar wat blijkt dan? Komt de game uit, zitten er toch wat mankementen aan. DE 2 games waar Sony 't zo op had schijnen toch minder zijn! Nu vraag ik me dus af, welke game heeft 't juist wel waargemaakt waarvan men juist dacht van niet? Want DE 2 games zijn toch minder...!
Mijn hoop voor een ps3 ''knaller van een game'' is ook flink gedaald. Het wachten op KILLZONE 2 duurt zo lang
Hoezo 7tjes? Alleen IGN Uk heeft toch nog maar een officieel cijfer gegeven? Ik vind de game erg vet, en ik wil hem zeker gaan halen Of hij bij de launch is weet ik niet.. aangezien er deze maand al zo veel games uit komen die ik gewoon moet hebben , maar ik denk wel dat ik hem bij de release haal. 6 tot 12 uur gameplay is mischien wat kort.. maar Ik heb de demo nu toch al een aantal keer gespeeld, en het is wel erg vet. (Is 6 uur trouwens niet wat overdreven? Ik kan eigenlijk niet geloven dat de game na 6 uur klaar is )
In opm krijgt het spel een 8,9. Zeer goed spel alleen omdat zij het in 6 uur hadden uitgespeeld krijgt het niet hoger dan een 9. Denk niet dat ik spel bij de launch haal. 10 euro per uur vind ik best veel. Ben nu toch nog wel even bezig met bioshock en blue dragon. Koop het spel wel als het goedkoper word dat is zeker.
Het zal geen blockbuster zijn, maar ik ga hem toch wel halen. De demo beviel mij behoorlijk en ik heb liever een korte game waar ik van geniet dan een lange saaie game. Hoewel 6 uur behoorlijk kort is, maar ik zal er waarschijnlijk wel wat langer over doen......
Als je alleen een PS3 hebt wordt dit een musthave, maar als je meerdere consoles hebt is het stukken minder interesant. Er komen deze maand zoveel top games uit. Halo 3, Crysis, Ratchet & Clank, Bioschock, Blue Dragon, en volgens mij vergeet ik er een paar
Ik denk dat heavenly sword wel één van de topgames op de ps3 is op dit moment (tegen de tijd dat het uitkomt). Ik ga HS zeker halen, maar waar iedereen denk ik wel last van heeft is het aantal topgames wat de komende maanden uitkomt op de consoles. Echt TE veel keus