1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavenly Sword

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 5 jul 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klein vraagje ik hoorde dat dit dé god of war voor de ps3 moest worde, nooit die game gespeeld wel altijd gewild.

Alleen valt het me op dat deze game lage score's haalt nou'ja vergeleken met hoe veel ie gepromooit werdt. (dus een 8 is dan laag) Alleen vraag ik me af waarom deze game dan zoveel minder is dan God of War?

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    De game scoord alleen laag door de korte speelduur. Of nou, kort, korter dan God of War 1 en 2. De game is verder erg leuk :)

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Al mensen die hem hebben uitgespeeld? Toch wel een paar onverwachtte gebeurtenissen.
    Verder is de game idd erg kort, last van wat beeld problemen en geluid loopt af en toe niet mee, maar verder... damn deze game ownt. Heb nu al zin in deel 2. :p
    Muziek was trouwes ook érg vet, aantal liedjes zijn te vinden op www.heavenlysword.nl. O-)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet iemand of hij al ergens in de Media Markt ofzo ligt? Want ik zie hem steeds nergens?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer een uur aan het spelen en ik moet zeggen hij is fantastisch, het ziet er super mooi uit en het vechten is leuk. De filmpjes zijn ook erg leuk om te zien. Alleen doet het met wel allemaal denken aan God of War maar dat is misschien juist wel een goed iets :). Zeker een aanrader voor wie god of war leuk vond, veel vechten en veel filmpjes. Goed verhaallijn ook.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat hulp nodig :)

Ik ben nu bij het gedeelte waarbij je met nariko in een arena moet vechten tegen je eigen clanmembers, je moet een aanval doen die ze verlamt, maar hoe doe ik die/

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Met driehoekje counteren als ze blauwe aanval doen en dan nog een keer op het goeie moment rondje of vierkantje.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zojuist uitgespeeld, en man wat een fantastisch spel. Denk dat dit wel 1 van de betere games is die ik ooit heb gespeeld. IIG de beste op de PS3.

Gewoon een fantastische verhaallijn, mooie graphics en geluiden. Het vechten werkt goed, leuke afwisseling tussen 2 characters, en leuk gebruik gemaakt van de sixaxis. Enige minpunt is inderdaad de wat kortere duur, maar zelfs dan nog is het een fantastisch spel.

Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ook af en toe problemen met beeld en geluid, maar idd de vetste PS3 game tot nu toe!

10. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu naast Halo 3 ook dit spel besteld,en ben erg benieuwd.Vind wel dat er snel meer echte toptitels uit moeten komen voor de ps3,maarja komt wel goed in november.

11. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het spel gisteravond gespeeld en vind het echt geweldig. Alleen vind ik die stukken dat je pijlen of kanonkogels moet schieten wat minder. Ik had bij het gedeelte met het kanon ook dat het geluid heel eventjes oversloeg.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Daarstraks ook uitgespeeld. Zoals de naam al zegt, hemels spel! Alleen veel te kort, maar damn, wat een belevenis. Die filmpjes, die emoties, die dieptegang, de sfeer, alles komt goed over, knap gedaan. En die eindbattle, over de top gewoon!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Heavenly Sword daarstraks bij een vriend gespeeld....afgezien van het feit dat de game misschien aan de korte kant is moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van de graphics, vooral gezichtsuitdrukkingen e.d. zien er gewoon prachtig uit. Ook de omgevingen ogen erg sfeervol, het vechten is gaaf en werkt heerlijk. Kan me voorstellen dat mensen de game bij nader inzien toch niet meteen gekocht hebben vanwege de korte speelduur, maar afgezien daarvan lijkt me dit verder een topspel. Hoe zit het eigenlijk met de moeilijkheidsgraad ? Want ik had tot dusver niet echt ergens problemen mee, dat is wel wat anders als de eerste keer dat ik Ninja Gaiden speelde :+

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  14. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben hem nu ook aan het spelen. Vind hem echt wreed. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg zijn die arial combo's. Je moet dat eerst met L1 en driehoekje die kerel de lucht in werken. daarna met de controller shaken alvorens weer een toetsencombinatie te gebruiken. Alleen volgens mij doe ik iets verkeerd want hij pakt hem nooit bij mij.

2e vraag. Bij sommige combo's staat een soort van vlam. Hoe doe je deze dan. Of moet je daar eerst een bepaalde reeks van vijanden achter elkaar voor gekilled te hebben.

15. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er niemand die mij kan helpen. Want volgens mij doe ik het verkeerd. 8)

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    geen idee tijger ,,, ben gewoon hakkend en slashend door het spel gegaan . incl eindbaas !

Ken je nie helpen

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Tijger: er zijn negen special moves oid die je kan uitvoeren als je een bepaald aantal vijanden achter elkaar verslaat, misschien is dat het? (ook alleen maar net de review gezien;))

Net dus deze review gezien:
    http://www.gametrailers.com/player/24686.html

en zwaar onder de indruk! Ok kort, maar de gameplay en graphics liggen voor de volle 100% in mijn straatje :)

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game nu ook uitgespeeld, en moet zeggen wow. eindelijk nog eens een leuke ervaring. de game grijpt je bij de keel en laat maar los bij de credits. minpunt is dat de game idd wel uit te spelen op 1 dag maaar tog. een game die je zekers eens moet checken.

effe een vraagje juist, hadden jullie ook zo last van haperingen/framedrops bij de tussenfilmpjes...
    ik vraag dit effe omdat ik hier sinds gisteren mijn gerepareerde ps3 trg heb gekregen en wil tog zekers zijn dat het aan game ligt en niet aan console

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen haperingen met het spel gehad of andere problemen.
    Na hem de eerste keer uitgespeeld te hebben merkte ik hoe leuk het spel is de 2 of 3e keer.

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik lees hier ondertussen dat er een update is geweest voor de game... msh eens doen en ben ik ervan verlost hopelijk

Deel Deze Pagina