1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavenly Sword

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 5 jul 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de game ook uitgespeeld en het is echt 1 van de meest meeslepende sp's die ik ooit heb gespeeld. Pareltje! (en beter een kleine parel dan een grote hoop stront zeg maar 8))

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    beter een korte hevige rit dan eentje dat je maar moet blijven spelen tgn je zin....
    vooral die soorten eidbazen he 8) zo geniaal, tog spijtig van de framedrops.. achja strx eens opnieuw beginnen met de update geinstalleerd:cool:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Vandaag dan Heavenly Sword en Ratchet & Clank gehaald. Ben, zoals dus al duidelijk wordt door een post in dit topic, met de eerste begonnen. Wat een geweldige game is dit toch. Lekkere gameplay, mooie graphics en wat een epische omgevingen! Toch heb ik last met de framerate, maar ik zal eerst maar eens de update moeten downloaden, voordat ik de game daarop negatiever beoordeel.

Ik vind vooral King Bohan en zn "generaaltjes" geweldig humoristisch.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Andy Serkis is duidelijk zichtbaar. :) Hele toffe animaties.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Andy Serkis is btw toch ook Gollum?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, speelt ook Gollum. Erg knap gedaan. :)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geen framerate-probleem gehad.....idd eerst updaten denk ik.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ga het vandaag ff proberen. Daarnaast niet echt vreselijke framerate problemen, alleen af en toe een piepklein schokje.

Maarja, mooie game met geweldige humor van de vijandelijke kant. :+

Ik had voor ik hem kocht een meer serieuze, demonische vijand verwacht

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en King Kong :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heavenly Sword is idd erg gaaf. Aan de korte kant, maar iedere seconde is dan ook wel echt vet. Je moet hem alleen niet in het Nederlands spelen want dat werkt op je lachspieren.

"Ondeugende Kai !"
    "Stoute Kai !"

:+

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat had ik per ongeluk eerst dus gedaan :+ Gelukkig kon je het later in Engels veranderen.

Daarentegen vind ik de Nederlandse stemmen in Ratchet & Clank juist geweldig bij de game passen.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb het sowieso niet zo op Nederlands als taal. Wel leuk dat die opties er nu inzitten want ik kan me voorstellen dat niet iedereen de Engelse taal even goed beheerst, maar ik zal mijn language settings never nooit niet op NL zetten.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn idd ook genoeg gezinnen met kids. Heeft elk ps3 spel die optie trouwens?

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Maar het is ook afhankelijk van de taal die je hebt gekozen voor je dashboard zegmaar. Als je daar NL hebt gekozen zal Heavenly Sword bijvoorbeeld ook automatisch NL kiezen. Maar zelfs mijn dashboard heb ik op alle consoles in het Engels. Alleen Windows heb ik in het NL omdat ik niet zo'n computerheld ben :+

15. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    idd de nederlandse stemmen bij Ratchet & Clank zijn super!, past gewoon in de game imo

16. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanmiddag gekocht, vanavond even checken

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zeker doen! Ik kwam trouwens nergens vergelijkingen met God of War tegen. Erg vreemd aangezien beide games duidelijk uit hetzelfde vaatje tappen.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind God of War kwalitatief toch wel een flink stukje boven Heavenly Sword staan. Heavenly Sword vond ik een aardige game, maar niet meer dan dat.

19. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    dat zoiezo, God OF War is gewoon een supergame!!, ik denk dat ik me met Heavenly Sword ook zeker wel ga amuseren maar beter als God Of War denk ik niet want dan moet ie wel heel goed zijn

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heavenly Sword is zeker een vermakelijke game, maar het overduidelijk geen God of War. Er zaten gewoon echt een paar dingen in HS die ik gewoon echt niet ok vond. Het is een leuk alternatief totdat God of War 3 verschijnt.

Deel Deze Pagina