1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Net de demo gespeeld. En de verwachtingen zijn voor mij waar gemaakt.

Fahrenheit vond ik echt een geweldige game. Het was meer een filmervaring en door het goede verhaal wilde ik de game niet loslaten.

Dus meer verwacht ik ook niet van Heavy Rain kwa gameplay.

Net dus de demo gespeeld. Grafisch is de game heel erg mooi. Heb een klein stukje met de nederlandse stemmen gespeeld maar die heb ik ook maar gelijk afgezet. Ik ga hem dalijk gewoon in het engels spelen. ( had ook niet verwacht dat die nl stemmen goed werden)
    Van mij mag de game komen. Heb hem al ge pre orderd. Ik ga me een heel weekend opsluiten.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Super demo inderdaad, wilde de game toch al hebben, maar nu helemaal. _O_

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Net nogmaals gespeeld en ik vind er vrij weinig aan. Denk dat het te weinig 'game' voor mij is...

Vond alleen dat gevecht wel lache...

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik lees hier over een code voor de demo van Heavy Rain !!!

Zou iemand mij die code kunnen pm'en ???? Mijn ps3 speelt geen discs meer af en tevens is mijn windows bak vandaag ook overleden, je zou me een grote plezier kunnen doen dmv een code......... ;-)

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net de demo dan ook maar gespeeld.
    En jezus wat is dit goed _O_

Fahrenheit vond ik ook al beestachtig goed en Heavy Rain is alleen maar meer en beter :D
    Die graphics zijn echt niet normaal mooi, okee de animaties zijn misschien een beetje houterig, maar absoluut niet storend.

Het mooie was dat ik nog helemaal niks van het verhaal weet, maar ik wel al helemaal trillend was aan het spelen. Zelfs de demo zoog me al op...

Fenomenaal :thumbs:

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het in SD niet zo ontzettend mooi hoor... Valt wel mee iig

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die gezichten zien er anders net echt uit!

8. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten. Heb zelf al een eigen code ergens vandaan gehaald.

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Iedereen ... hoe download ik het nou ????

ik krijg dezelfde fout melding als peter aragorn...... en tevens zie ik niet de mogelijkheid voor USE AN EXCISTING ACCOUNT

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Even een nieuwe user aanmaken op je PS3. Dan aanmelden bij PSN, dan kan je daar wel voor kiezen :)

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Is gelukt .... thx ! momenteel aan het downen en ben UIT het account....

12. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je me de gegevens even pm'en zodat ik na jou kan?? Alvast bedankt

Laat maar zitten. Ben hem al aan het downloaden met mijn eigen code :)

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Cool dat je die handelingen heel langzaam kunt doen, je hebt er weinig aan maar het is toch leuk bedacht. Verder zit de sfeer er perfect in, en ik vind het meer een adventure dan een interactieve film, net als Fahrenheit. Een interactieve film was het geweest als je alleeen maar cutscenes kijkt en QTE's moet doen. Nu loop je nog zelf en dergelijken.

Ipv teksten staan de vragen nu gewoon op een andere manier op het scherm,best leuk bedacht ook. Heeft iemand het tweede stuk echt kunnen uitspelen of is dat niet echt mogelijk?
    Of betekent het gewoon dat je bepaalde bewijstukken vind en dan sowieso weg gaat bij die crime scene?

Ik denk wel dat ik deze ga halen.

Demo was kort maar krachtig.

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is de code nog aanwezig ? en zou iemand die mij willen PM'en ?

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond de 2e scene vanwege wat je zegt in je spoiler een beetje vaag

Je verzamelt wat bewijs and that's it. Er volgt helemaal niks uit je gaat gewoon weer

Verder een vraagje over jullie gamma-settings. Scene 1 was prima te doen op default, maar bij scene 2 was het praktisch 100% zwart. Echter in de settings moest ik hem bijna helemaal naar rechts zetten voordat ik het figuurtje zag. Alles leek ineens wel overbelicht toen ik vervolgens ging spelen.
    Hoe hebben jullie hem staan?

Verder echt genoten en vooral de sleazy room scene droop van de sfeer. Graphics zijn bloedmooi, maar het is vooral de hele setting die tot in de puntjes verzorgd is.

Kan niet wachten op het hele spel!

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Net de demo opnieuw gespeeld. Dat stuk in het appartement bij die sloerie. De eerste keer wilde ze dat ik wegging en vertelde ze me niks over haar zoon. Daarna heb ik die gast neergemept en ging hij ervandoor.

De tweede keer deed ik het net anders en kon ik vragen gaan stellen over haar zoon. Daarna heb ik me in elkaar laten beuken maar die gast gaat er dan gewoon vandaar waarna ik gewond ben. Het plot is hetzelfde, maar toch net weer wat anders.

Echt cool gedaan.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb dat appartement stukje ook 2 keer gedaan.

Eerste keer via de harde weg iets proberen los te peuteren dus geen medeleven tonen en ze vertelde me super veel en ik ging ook naast haar op bed zitten.

En de 2e keer proberen m'n medeleven te tonen maar toen flipte ze helemaal; 'wat weet jij er nu vanaf, jij hebt je zoon niet dood' bla bla. En toen vertelde ze me geen fuck meer. :9

Echt gaaf die verschillende wendingen. Word zeker een must buy.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bij de crime scene schijn je ook de snelweg op te kunnen....

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de settings op default laten staan, en dan zie ik nog net dat icoontje. Controleer even de beeldinstellingen van de PS3. Zet 'm eens op Limited RGB en schakel Super White uit. Met Full RGB en Super White kan je last krijgen van "black crush". Ipv verschillende gradaties zwart zie je één zwarte massa. In de eerste instantie oogt Limited RGB fletser dan Full RGB, maar dat komt omdat je het contrast en de helderheid van je tv weer aan moet passen.

Deel Deze Pagina