1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ramon: je spreekt jezelf tegen. Aan de ene kant zeg je dat het niet meer dan een lineaire game-trailer is en aan de andere kant haal je er spellen bij als Uncharted en MGS die voor een groot deel uit cutscenes bestaan ;)

Tis niet jouw genre duidelijk, maar om het nou weer kansloos te noemen...

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb zo ontzettend genoten van de demo.
    De demo was alles wat ik me ervan voorgesteld had. Misschien zelfs nog beter.
    Ik kan niet wachten op het spel.
    Ik kan wel begrijpen als iemand het niet tof vind, want het is best apart.
    Maar voor mij persoonlijk is het misschien wel de beste PS3 titel van het jaar.

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net besteld voor 38 euro! :D
    Kan niet wachten!

Is de release trouwens 24 of 26 februari?

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg nergens dat er iets mis is met lineair hoor, het verschil is dat Uncharted en Metal Gear juist wel gameplay bevatten, schieten lopen rennen springen etc. Ik haal die games erbij omdat het daar ook om het verhaal gaat.

Heavy Rain heeft dat allemaal niet, af en toe hebben bepaalde events een ander gevolg, en thats it. Dat is voor mij verre van geweldige gameplay.

Ieder z'n game natuurlijk.

5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    De demo liep bij mij niet echt lekker volgens mij,
    Ik wilde die mevrouw in die kamer een Tissue geven.
    En die detective legt zijn hand op haar schouder :confused:

Dikke ruzie meteen en praten wilde ze niet meer.

Ook had ik al eerder aangegeven geen gebruik van haar diensten te willen maken en enkel even met haar wilde praten.
    Maar de mogenlijkheid om geld op tafel te leggen bleef bestaan ?

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja, Avatar is ook een rukfilm en wordt overladen met Golden Globes en Oscarnominaties...

Al lijkt Heavy Rain vooralsnog wel een goede game, zolang ze maar geen Dragonball Z Hadouken dingen erin hebben gestopt die het verhaal tegen het einde terloops van alle logica beroofd.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oeps, verkeerde post geciteerd.

Het valt me wel op dat je er vanuit gaat dat wij allemaal enthousiast zijn vanwege hype. We zijn niet allemaal gek. Misschien is dit inderdaad wel een topper, maar sluit het gewoon niet aan bij jouw smaak.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ach mij lijkt het leuk, ik heb em besteld en ik ga em spelen/ervaren. als jij em ruk vind, best. maar loop niet hier te trollen. meningen verander je niet zomaar. niet tenzij je een naam en reputatie hebt.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    24 hier en 26 in de UK volgens mij

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  11. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de Demo gespeeld, is niet mijn soort game

Misschien als ik hem goedkoop kan vinden dat ik hem dan ooit koop

graphics zijn wel erg mooi, muziek ook..

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld. Heel apart zo'n soort game. Moet zeggen dat het wel me interesse trekt. Graphics en muziek zijn zeer nice. Af en toe is de besturing wel wat sloppy. Bijvoorbeeld dat lopen, dat is soms om te janken.

Misschien dat ik deze game nog wel is op kop tik. :)

13. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel lijkt me dit, maakt mijn verwachtingen meer dan waar na het spelen van de demo. Wat een sfeer zeg, spel zuigt je helemaal op! Fantastisch!

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    de demo heeft me kunnen overtuigen. Dit spel ga ik halen op de release. Alleen wat me wel wat tegenviel is de opvallend slechte acteerwerk(gezichtsuitdrukkingen) van de characters op bepaalde momenten. Bijv net nadat je bent in mekaar getimmerd bij dat hoertje thuis, zegt ze met een droog emotieloos hoofd: 'Are you ok?' :x
    verbaast me wel enigzins hierover, want dit spel leunt zowaar op verhaal dan zou je verwachten dat ze alle moeite hierin stoppen. Ik had metal gear solid kwaliteit verwacht.

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd vrij apart, de ontwikkelaar heeft jarenlang geroepen dat dit de meest cinematische ervaring ooit zou worden, maar de gezichtsuitdrukkingen en voice-acting mogen niet eens in de schaduw staan van die van Uncharted 2 en Mass Effect 2.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is nog maar een demo he! :+

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je previews leest vallen veel previewers hier ook over. Betwijvel ten sterkste of het er nog goed inkomt. Al zou dat voor mij de pret niet drukken \o/

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij zal dat de pret ook niet drukken. Ik kijk enorm naar deze game uit!

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Dat deed ik ook. Ik vond de 'acteer' prestaties en de voice-acting zo slecht dat ik het niet kan begrijpen. Niet voor een spel waar het juist draait om geloofwaardigheid en realisme. Als die gezichtsuitdrukking me dus niet pakken, dan wordt ik niet in het verhaal gezogen hoor. Dat is dus ook meteen het probleem, het pakt me niet genoeg.

Echt een onbegrijpelijke misser vind ik persoonlijk. Ik begrijp ook niet dat mensen zeggen dat het 'maar een demo is'. Ik bedoel, een demo is toch een voorproefje? Ze laten bij voorstukjes van films toch ook geen mislukte opnames zien?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zo heel slecht vond ik het eerlijk gezegd helemaal niet.....

Deel Deze Pagina