1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Waar kan ik de Soundtrack vinden ? ik vind hem nergens, game is overigens erg erg vet !!

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren Dante's Inferno gekocht maar toch maar vandaag ook Heavy Rain gehaald, en my god.. wat een game _O_. Nog niet echt ver, maar zn geld echt waard!

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje voor de mensen die hem al hebben en ook de demo gespeeld hebben... In hoeverre gaf deze demo, in jullie ogen, een goed beeld van de hele game?? Ik vond de demo namelijk niet heel erg geweldig...

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik dan weer verkocht vandaag,niet goed*)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom vond je de demo niet geweldig? Speelstijl? Dan is de full game ook niets voor je.

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je de demo niks vind,dan de full game ook niet,ik wou altijd meer en meer weten in de demo.

7. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik las vandaag op een website dat er wat problemen waren in Amerika met de grote patch van 230 mb die je aan het begin van de game download (Zo zou Heavy Rain regelmatig crashen, geluidsfragmenten overslaan, problemen opleveren als je je voortgang wilt opslaan of laden, en sommige personages komen zelfs vast te zitten in het meubilair)...ik ben benieuwd of iemand hier deze patch gedownload heeft en hier ook last van hebben, of helemaal niet (en is er al bekend wat er allemaal in deze patch extra zit?).
    Zelf heb ik m'n ps3 (expres) nog niet aan het Internet gehangen, dus ook nog geen patch en het werkt prima.

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  8. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel problemen met de patch. ik had zo bijvoorbeeld in het filmpje dat je naar het winkelcentrum gaat al dat het geluid een seconde of 8 voorliep.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gamespot.com.

Dat is echt zuur als je alles kwijt bent, helemaal bij een spel als dit waarin het haast onmogelijk is om alles precies hetzelfde te doen. Ik heb echt het idee dat spellen steeds minder fatsoenlijk worden getest, dit soort fouten horen er gewoon niet in te zitten. Denk je een tof spel te spelen en dan heb je een paar uur gewoon voor niets gespeeld.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is wel heel heftig! :eek:

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de patch gelukkig nog niet binnengehaald. :eek: Vind het wel belachelijk dat dergelijke fouten gewoon nog in het spel zitten.

12. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist ook heavy rain gekocht, en kan hem pas vnvd spelen.
    maar nu ik al die verhalen hoor over die patch denk ik dat ik hem niet ga installeren.

als ik de patch niet installeer zijn er dan dingen die ik ga missen in het spel?

p.s.: ik las ergens als je de patch hebt geinstalleerd en de game bent begonnen en daarna meteen je gamedata van die save verwijderd, dat je dan geen last hebt van die crashes enz.
    is dit waar?

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de patch meteen geinstalleerd gisteren en ik heb volgens mij nergens last van hoor, 1x dat de audio er even mee stopte voor een paar seconden maar that's it..

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is ook niet zo dat iedereen er last van heeft maar wel honderden, zo niet meer. Daarnaast kan het ook pas na een paar uur gebeuren.

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb nog niet veel gespeeld (alleen het 1e stukje) maar daar had ik al een paar keer een sounddrop van een seconde ongeveer.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net het eerste level een stukje gespeeld, en bij mij valt ook het geluid af en toe kort weg. De camera slaat op hol in de cut scenes en er zweven allerlei objecten rond. Nu de patch aan 't downloaden, ik ben benieuwd of dat e.e.a. verhelpt. Lekker begin in ieder geval....

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gister ook gespeeld maar in het 4de stuk liep het hele spel vast :mad:

Toen heb ik hem maar uitgezet , vond het uberhaubt iets te traag allemaal.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klinkt lekker allemaal zeg. Ik heb nog nergens last van gehad, maar ik kon maar een kleine 10 minuten spelen en had dus net Ethan zijn reet afgedroogd. Ik heb wel die update gedownload overigens.

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    heb hem binnen van de free record shop. Ga de patch niet installeren. Wacht wel tot er een vernieuwde patch is.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Oke jongens,voor diegene die de C.E hebben en zich afvragen waar de OST is gebleven. Hier is het antwoord,

Wat nu te doen?? Inmiddels is er een oplossing gevonden en moet je even je gegevens achterlaten op onderstaande website

Link

Deel Deze Pagina