Gisteren Dante's Inferno gekocht maar toch maar vandaag ook Heavy Rain gehaald, en my god.. wat een game . Nog niet echt ver, maar zn geld echt waard!
Even een vraagje voor de mensen die hem al hebben en ook de demo gespeeld hebben... In hoeverre gaf deze demo, in jullie ogen, een goed beeld van de hele game?? Ik vond de demo namelijk niet heel erg geweldig...
Ik las vandaag op een website dat er wat problemen waren in Amerika met de grote patch van 230 mb die je aan het begin van de game download (Zo zou Heavy Rain regelmatig crashen, geluidsfragmenten overslaan, problemen opleveren als je je voortgang wilt opslaan of laden, en sommige personages komen zelfs vast te zitten in het meubilair)...ik ben benieuwd of iemand hier deze patch gedownload heeft en hier ook last van hebben, of helemaal niet (en is er al bekend wat er allemaal in deze patch extra zit?). Zelf heb ik m'n ps3 (expres) nog niet aan het Internet gehangen, dus ook nog geen patch en het werkt prima.
Ik heb wel problemen met de patch. ik had zo bijvoorbeeld in het filmpje dat je naar het winkelcentrum gaat al dat het geluid een seconde of 8 voorliep.
Gamespot.com. Dat is echt zuur als je alles kwijt bent, helemaal bij een spel als dit waarin het haast onmogelijk is om alles precies hetzelfde te doen. Ik heb echt het idee dat spellen steeds minder fatsoenlijk worden getest, dit soort fouten horen er gewoon niet in te zitten. Denk je een tof spel te spelen en dan heb je een paar uur gewoon voor niets gespeeld.
Heb de patch gelukkig nog niet binnengehaald. Vind het wel belachelijk dat dergelijke fouten gewoon nog in het spel zitten.
ik heb zojuist ook heavy rain gekocht, en kan hem pas vnvd spelen. maar nu ik al die verhalen hoor over die patch denk ik dat ik hem niet ga installeren. als ik de patch niet installeer zijn er dan dingen die ik ga missen in het spel? p.s.: ik las ergens als je de patch hebt geinstalleerd en de game bent begonnen en daarna meteen je gamedata van die save verwijderd, dat je dan geen last hebt van die crashes enz. is dit waar?
Ik heb de patch meteen geinstalleerd gisteren en ik heb volgens mij nergens last van hoor, 1x dat de audio er even mee stopte voor een paar seconden maar that's it..
Het is ook niet zo dat iedereen er last van heeft maar wel honderden, zo niet meer. Daarnaast kan het ook pas na een paar uur gebeuren.
Ik heb nog niet veel gespeeld (alleen het 1e stukje) maar daar had ik al een paar keer een sounddrop van een seconde ongeveer.
Heb net het eerste level een stukje gespeeld, en bij mij valt ook het geluid af en toe kort weg. De camera slaat op hol in de cut scenes en er zweven allerlei objecten rond. Nu de patch aan 't downloaden, ik ben benieuwd of dat e.e.a. verhelpt. Lekker begin in ieder geval....
Ik heb het gister ook gespeeld maar in het 4de stuk liep het hele spel vast Toen heb ik hem maar uitgezet , vond het uberhaubt iets te traag allemaal.
Klinkt lekker allemaal zeg. Ik heb nog nergens last van gehad, maar ik kon maar een kleine 10 minuten spelen en had dus net Ethan zijn reet afgedroogd. Ik heb wel die update gedownload overigens.
heb hem binnen van de free record shop. Ga de patch niet installeren. Wacht wel tot er een vernieuwde patch is.
Oke jongens,voor diegene die de C.E hebben en zich afvragen waar de OST is gebleven. Hier is het antwoord, Wat nu te doen?? Inmiddels is er een oplossing gevonden en moet je even je gegevens achterlaten op onderstaande website Link