1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb het een uurtje kunnen spelen, wat een super spel tot nu toe. Zit er meteen helemaal in. Had niet eens de demo gespeeld maar hij valt totaal niet tegen :D

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook, ben net zover als de demo. Gruwelijke ervaring tot nu toe !

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin vond ik vrij langzaam en saai maar naarmate je verder komt komt er wel steeds meer spanning in :)

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De game weet inderdaad als geen ander de spanning op te bouwen, maar het verhaal valt toch wel erg tegen vind ik... Veel personages komen niet echt tot hun recht en zijn meer een bijrol dan een hoofdrol. Zeker tegen het einde aan wordt het steeds minder boeiend. Heb het einde nu op twee verschillende (kleine dingen) anders uitgespeeld en ben toch wel benieuwd wat er gebeurt als ik bepaalde keuzes anders had gedaan. Toch maar proberen binnenkort!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren weer een uurtje gespeeld. Wegens tijdgebrek nog niet ver kunnen komen, maar het is echt een fantastisch spel. Het eerste spel waarbij ik écht bij het verhaal betrokken wordt. Héérlijk!

6. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony bewijst maar weer dat zij al jaren aan de top staan als het gaat om kwalitatief hoogstaande exclusive games. Man man man wat is Heavy Rain een fantastisch boeiende en goede game. De sfeer, het verhaal, de graphics, het geluid, de spanning, de O my God momenten, etc etc. Gisteren voor het eerst uitgespeeld en kan niet wachten om opnieuw te beginnen met andere keuzes! Hulde voor Quantic Dream en Sony voor dit meest meesterwerk!

Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat Microsoft ook een goede troef heeft met Alan Wake. Soortgelijke game.

8. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    kan je 'm niet op engelstalig zetten?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb Engelse stemmen, NL ondertitels.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :eek: Soortgelijke game? Denk je? Ik weet niet in welke context je dat bedoelt, maar niet qua game zelf volgens mij. Alan Wake zal wel een blockbuster worden voor de 360, in dat opzicht zouden beide games als soorgelijk kunnen worden gezien.

Over HR:

Ik heb hem nu voor de 1ste keer uitgespeeld. Ik heb zelden zo genoten van een game en er zo "in" gezeten. Gruwelijk gewoon, wat een verhaal. Ik heb zoveel shit meegemaakt, echt heel erg tof. Een klassieker wat mij betreft. Iets heel anders als een "normale" game eigenlijk.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat hij bedoelt dat Alan Wake ook een game is waar het verhaal imo belangrijker is dan de gameplay...

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat bedoel ik inderdaad.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net de game gekocht en ik kan em niet eens spelen...krijg achterlijk gezeik over trophies. Die hele trophy onzin kan me aan mijn reet roesten.

Registration of the trophy information could not be compled, the game will quit.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Probeer het 's zonder de patch te installeren.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bedoel je dat precies? Als ik nu de game start zonder internet kabel erin, krijg ik exact die error weer. Toen ik de game voor de eerste keer erin deed kreeg ik die error en toen was ik niet online op PS3 :)

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas heb ik een dikke PS3....:mad:

Heh wat shit, had ik echt zo'n zin in heavy rain.

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ach, wat in 't vat zit verzuurt niet hé :+

Hoop wel dat Sony deze problemen goed weet op te lossen, zou er niet zo vrolijk van worden als mijn Trophies weg zouden zijn en mijn savegames corrupt zouden raken.

Deel Deze Pagina