1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Scott Shelby is trouwens echt een bad-ass mofo (om het zo maar te zeggen) btw 8)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel helaas nog niet binnen van HMV maar dit baart me wel een beetje zorgen. Ik wil binnenkort mijn hd misschien upgraden maar mijn save van HR kan dus niet mee?

Ben een weekje op vakantie geweest, maar wat lees ik hier een gelazer over bugs/patches etc 8)

3. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
  4. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde topic, wou ik eigenlijk bij playstation network zetten

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben met de game bezig nu, de error is opgelost en kan de game nu eindelijk spelen. Ik heb de patch nog niet geinstalleerd, maar dat is wel aan te raden? Net tijdens een filmpje was er een gekke hapering en het bleek even heel kort steken. Wellicht zal die patch daarvoor zijn dan.

Even wat vraagjes..

Ik heb nu bij twee laadschermen gehad (met een gezicht die je dan ziet van degene die je bent in de aankomende chapter) dat het idioot lang duurde. Het laad icoontje was allang weg, en toch bleef ik het gezicht zien en welke knop ik ook indrukte..er gebeurde niks. Ineens kreeg ik een trophie...bij beide keren kreeg ik dit. Dit is zeker normaal dan?

En kan ik niet een eigen savegame aanmaken? Bijvoorbeeld als ik iets anders wil doen op een andere manier...dat ik dan kan reloaden?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je iets anders wilt doen, moet je een totaal nieuwe game starten. Een film spoel je toch ook niet even stuk terug om het op een andere manier te bekijken! Dat zou heel de fun weghalen. De game draait juist om de acties die je doet, met bijbehorende consequenties. Het zou wel erg lame zijn als je telkens iets nieuws kon proberen.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is inderdaad normaal! Hebben ze gedaan om je tijdens het spelen niet af te leiden. :)

Je kan zelf niet saven, maar achteraf wel eerder gespeelde hoofdstukken opnieuw laden.

Heb zelf al een tijdje geen complete backup meer gemaakt, maar de laatste keer werd m'n Assassin's Creed 2 save niet meegenomen. Daar zit ook een kopieerbeveiliging op.

Als je dit leest zou het wel mogelijk zijn?! :confused:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmm das vaag.... nou ja ik zie wel even.

Zitten er hier nog mensen te wachten op hun versie van HMV?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb mijn versie van HMV ook nog niet binnen

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, ben nog niet thuis geweest , dus ik heb nog hoop.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben ik even blij dat ik daar niet besteld heb! Dat was dus precies de reden..

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    echter heb ik voor de prijs van een gewone editie wel de limited edition.

Dat heb ik er wel voor over.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben inmiddels aan m'n 2de playthrough begonnen! :cool: Allemaal andere beslissingen genomen, maar tot nu toe nog geen grote gevolgen gezien m.b.t. de verhaallijn.

Niet lezen als je 'm nog niet heb uitgespeeld of als je niets wil weten van een ander einde!!!

Ik vind het jammer dat ze Scott Shelby als moordenaar hebben genomen. De hele tijd kan je de gedachte van het karakter beluisteren, en er komt natuurlijk nooit iets voorbij waar ie als de moordenaar denkt. Niet lezen als je niets wil weten over een ander einde:
    Op een gegeven moment heeft Madison Paige ontdekt wie de moordenaar is, en dan krijg je de keuze om Ethan of Jayden te bellen. Als je Jayden belt zegt ze dat hij de enige is die ze kan vertrouwen. Hoe kan zij dat nou allemaal weten, want in het spel is er nooit contact tussen die twee geweest? Net als hoe Ethan elke keer na zo'n blackout een origami hondje in z'n hand heeft.
    Hoop losse eindjes, wellicht dat e.e.a. duidelijk wordt met de DLC.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In Fallout 3 of andere bepaalde games deed ik dat ook, dus ik vroeg me dat gewoon af. Maar dit zorgt ervoor dat ik sowieso een tweede playthrough zal doen. Op het doosje staat achterop ook dat jouw keuzes de dood van een character kunnen betekenen, dat is wel erg cool.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben niet zo van de Limited Edition. Ik wil een game z.s.m. hebben, dus dan betaal ik er graag wat meer voor.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit wanneer een spel binnenkomt (als het maar niet langer dan 2 weken ofzo duurt) Heb normaal ook niets met LE's maar hier zat de eerste DLC er ook bij dus dan neem ik de LE wel voor de prijs van de normale versie

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    DLC is uitbreiding van het verhaal? Of een heel nieuw verhaal?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij meer een soort Proloog op het verhaal

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus dat komt vóór het verhaal?
    Heb echt af en toe flinke 'schrik' momenten. Je wordt zó in de game gezogen..
    Sound en graphics zijn echt fan-tas-tisch gedaan.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier staat het uitgelegd

Deel Deze Pagina