1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe weet je als je in de winkel staat of het een Engelse of een Nederlandse versie betreft? Of moet je maar gewoon hopen op goed geluk?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tekst op achterkant van de box.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit hey: dit staat er bij mijn shipping address:

Shipping Address Kevin Danes, Jensemaheerd 153, Groningen, 9736CK, NET

is 'NET' een valide afkorting voor The Netherlands?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb het nog nooit gezien, maar zal dan wel. :+

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Valt het jullie ook op dat de PS3 aan terrein begint te winnen tov de 360? Vooral qua games?

De PS3 heeft de laatste tijd Uncharted 2, Heavy Rain en binnenkort komt God of War III ook nog uit. De 360 stelt daar Alan Wake tegenover, vind ik wel een beetje karig eigenlijk. Alle 3 bovengenoemde games zijn topgames van de bovenste plankt.

@Kevf;

Ik heb dat ook nog nooit gezien, maar als er op het pakket maar gewoon The Netherlands staat. Ik denk niet dat het een valide afkorting is, maar ik weet het niet zeker.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij mijn billing address staat wel 'The Netherlands' aaaaargh

Er is iig veel te doen op de ps3. Maar vergeet Mass Effect 2 niet :)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit weekend ook even BC2 oppikken. Dus dan hebben we weer genoeg te doen. En dan GT5 nog! Anyway, dat is niet erg ontopic. :+

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op de voorkant van de Nederlandse versie staat 18 jaar en op de Engelse versie 15 jaar.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Is volgens mij niet mogelijk. Je krijgt de trophy voor het einde halen met iedereen in leven door Scott op te trekken als je die keus krijgt aan het eind. Scott overleeft alleen als ie overal mee weg komt heb ik het idee, en dat kan alleen als de rest sterft

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Stond er bij mij ook maar is gewoon aangekomen

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Maar ik zie weleens verhalen van mensen waarin ze melden dat de vier hoofdpersonen in leven waren gebleven? Daarom dacht ik dat dat ook een mogelijkheid was. Misschien dat er nog een einde is waarin Scott wordt gearresteerd? Maar bij mij ging Scott dood en toch kreeg ik de trophy dat alle personages nog in leven waren. Ik denk dat je dus wel gelijk hebt, maar ik vind het niet juist want Scott ging toch echt dood.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Denk niet dat het kan. Scott rent meteen naar boven en dan is het gelijk een gevecht op leven en dood tussen Scott en Jayden/Madison. Want als je Scott niet optrekt krijg je een andere trophy voor het falen van het einde halen met 4 man levend.

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad een beetje vreemd omdat Scott uiteindelijk dood gaat, maar het gaat er denk ik om dat je met alle hoofdpersonages in leven nog tot de laatste scene bent gekomen. Ik heb die trophy ook gekregen, en bij mij is Scott uiteindelijk ook gestorven.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb nog nooit zovaak op het puntje van mijn stoel gezeten bij een game, als bij deze.

Echt fucking briljant, en ik ben nog niet eens klaar !

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is echt een meesterwerk. Fantastisch gewoon.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een tijdje terug een PS3 gekocht voor dit soort top-exclusives zoals Little Big Planet, Uncharted 2, Heavy Rain, Gran Turismo, God of War. Echt stuk voor stuk toppers van de bovenste plank. Doen ze goede zaken mee. :thumbs:

Ok bedankt. :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook net uitgespeeld
    Met alle personages bij de eind scene aangekomen maar uiteindelijk is Scott wel dood gegaan (nadat ik hem eerst heb geholpen)

Met Ethan alle de eerste 4 trials gehaald maar ik heb het gif niet gedronken. Door de boot geluiden toch het juiste adres gekozen.

Was eerst overtuigd dat Blake de killer was en wilde hem al bijna beschuldigen maar heb toen toch naar maar iets beter naar de evidence gekeken en er met Jayden ook achter gekomen dat het Scott was

Heb wel Lauren wel gered in de auto en ze ging kort voor het einde met de trein een paar dagen richting haar moeder.

Met Madison ben ik tijdens de explosie in de koelkast gekropen en na die tijd jayden gebeld (die het adres al wist)

Eindes:
    Ethan, Madison en Shaun kijken samen naar een nieuwe woning

Jayden gooit zijn drugs door de wc, komt optv en ziet later van die rare tanks

Lauren gaat vol onbegrip naar het graf van Scott

edit//DLC doet het nog steeds niet, iemand hier deze al werkend gekregen?

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik via Heavy Rain naar de PS Store ga, krijg ik geen DLC te zien. Zijn allemaal lege vierkantjes. :confused: Zo maar even een UK account registreren om te kijken of ik het dan wel kan downloaden.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    DLC doet het nu wel nadat ik net de patch heb gedownload (speelde gewoon zonder). Je hebt dus blijkbaar de patch nodig om de DLC te kunnen spelen (werkt dus ook gewoon op een NL account)

edit//@Arjan, niet zo raar dat je geen DLC te zien krijgt in de PS Store als er (officieel) nog niets in gereleased :+

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Aah, dan is dat de oorzaak. 8) Ik was in de veronderstelling dat episode 1 vanaf dag 1 voor iedereen beschikbaar zou zijn. Nou ja, dan wacht ik het nog even af. :+ Goed nieuws dat het in ieder geval op een NL account werkt. :cool:

Deel Deze Pagina