Zojuist uit de brievenbus gevist! Jammer genoeg is PSN weer zo traag als dikke stront Zelfs de kleinste updates duren schandalig lang...
WTF....heb een kwartier nodig gehad om de eerste DLC uit te spelen Er zijn blijkbaar wel 5 eindes dus er zit wat replay value in maar toch vind ik dit vrij kort. Mag hopen dat de DLC straks max. €3 kost anders vind ik het wel wat te duur (gok dat het gewoon €4,99 gaat kosten)
Nu ik 'm heb uitgespeeld, maar 's even de patch installeren. Trouwens wel briljante timing, dag voordat ik hoogstwaarschijnlijk BC2 krijg.
Zit toch met een paar verhaal vragen Spoiler 1. Waar komen die blackouts van Ethan vandaan? Wordt volgens mij niet verder uitgelegd dan een paar hints naar schizofrenie. Misschien wat voor de DLC 2. Waar slaat het onderzoek van Shelby naar die rijke vader en zijn zoon op? Hij wordt door niemand verdacht als dader dus dus het is niet nodig om de aandacht van zich af te leiden
Prachtig spel, maar mocht je geinteresseerd zijn in de Engelse versie, heb er nu 1 over: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140276&highlight=heavy rain
Voor de liefhebbers van nudisme . Van de week de demo gespeeld en de game smaakt wel naar meer. Denk dat ik hem mij ooit ook wel ga aanschaffen. Al vond ik de besturing van het personage vrij vervelend.
Zijn beide rijp voor achtergrond DLC. Aardige strategie, plotholes in de game smijten om ze tegen betaalde content later weer op te vullen.
Went heel erg snel. Ik vond het in de demo ook nog apart aanvoelen, maar het speelt naar mate je het langer speelt echt heerlijk.
Ik vond de besturing (icm camera standpunten) juist erg slecht werken. Vooral in krappe omgevingen had ik vaak niet in de gaten waar ik nu precies heen ging of was de besturing de onnauwkeurig. Het maakt het spel er niet echt minder om omdat het tempo heel laag ligt en je dus niet echt veel last van hebt als je een keer verkeerd loopt of ergens achter blijft hangen
Persoonlijk vond ik dat wel meevallen. Even snel met L1 de camera positie wisselen en je had snel je coördinatie weer terug.
Misschien een stomme vraag waar ik het antwoord voor 99% al weet, maar zit er een boekje bij dit spel? Want pa kwam thuis met het spel en een boekje was nergens te bekennen..
Volgens sony was het verstandig om te wachten tot 4 maart..... Het mailtje van hmv was voor de soundtrack volgens mij, die kon niet gedownload vworden wegens een technische mankement
Net even een paar uurtjes gespeeld en dit is echt een van de beste games die ik heb gespeeld. Je word zo in het verhaal gezogen echt niet normaal. Spoiler Dat level met die vrouw die midden in de nacht wakker werd is zo goed gedaan, het zweet stond in m'n handen toen ik die inbrekers zag. Ik deed er alles aan om te zorgen dat ik niet vermoord werd, en toen ik uiteindelijk gevlucht was werd ik alsnog door m'n keel gesneden. Toen kwam je er achter dat het om een droom ging. Dit had ik echt zoo niet verwacht, geen woorden voor. En daarna in dat huis van Nathaneal, wtf al die kruisen. *)
Waar is die code in de hoes dan precies goed voor? DLC, Theme en OST? DLC is er toch nog niet? @Antraxx: vette scene ook idd! Zat op het puntje van mijn stoel. Echt wat een spel hey Ook gaaf stukje in het politiebureau: Spoiler Eeeeeeven zijn kamer aanpassen. Bril op en theme kiezen en dan vervolgens door dat bewijs heen, meesterlijk
Dat was inderdaad een gaaf stukje. Spoiler Ook mooi dat je daarna meteen die vader van Shaun daar ziet zitten (ff naam kwijt), je merkt echt dat alles mooi in elkaar overvloeit. Nu gauw verder spelen, ik ben bang dat ik m'n ogen niet dicht doe voordat hij is uitgespeelt.