En dan vraag ik me nog af over Gordi en zijn vader... Spoiler Waarom wilde hij Scott en Lauren uiteindelijk vermoorden? Wat zijn de rollen van Gordi en zijn vader uberhaupt in de game? Misschien moet ik een volledig new game starten en alles rustig opnieuw doen.... Wij hadden hoe dan ook het echte slechte einde..hehe.
Antwoord Spoiler Gordi werd ervan verdacht de origami killer te zijn omdat hij deze had nagedaan en een kindje vermoord had. Die vader wilde niet dat dit bekend zou worden en wilde daarom het onderzoek naar zijn zoon stoppen door ze te vermoorden. Meer een bijverhaal naar mijn mening. Ik denk dat Scott Gordi de origami killer wilde laten zijn ipv hemzelf, zodat hij ermee weg zou kunnen komen.
Spoiler Gordi werd er van verdacht om de origami killer te zijn. Zijn vader gaf ook toe dat Gordi een jongen ontvoert en vermoord heeft om op de origami killer te lijken. Snap alleen niet waarom Scott Shelby hier onderzoek naar doet. Als Jayden het zou doen zou ik het snappen maar Shelby heeft geen enkel motief (hooguit dat een copycat killer slecht voor zijn reputatie is)
Zit er trouwens een gigantische bug in het huisje waar Ethan Spoiler zijn vingers kan afhakken? Want ik heb nu echt 2x gehad dat ik iets op de tafel leg, een zaag..noem maar op, en ik kon gewoon niks oppakkken. Op een gegeven moment lag die tafel vol met allemaal shit en ik kon niks...2x gebeurd nu. echt heel erg irritant. Genoeg bugs ook...knap waardeloos. Nog nooit zo erg in een game gehad.... 1- Geluid wat bij bepaalde chapters gewoon weggaat en ineens weer terugkomt. 2-Meerdere keren gehad dat de game gewoon vastliep. 3- Een chapter waar je normaal zelf moet lopen en ineens ging de character zelf die handeling doen.... en meer....
Ik heb de dikke PS3...ik meen ook iets gelezen te hebben dat de oudere PS3's er last van hebben. Beter brengen ze wel een patch er voor uit zeg..pffff.
Ik heb de 60GB PS3, en ik heb geen van die bugs meegemaakt. De muziek stopt even als ik de pauze stop en verderga, maar that's it.
Ik begin aardig zat van de game te worden...puur om die fuckign achterlijke errors, man dit is niet normaal meer. Twee duimen naar Quantic Dream voor de game en het verhaal, hardstikke goed. Twee duimen omlaag voor die idiote bugs...en of dat nou aan de oudere PS3 ligt..ik kan er niks aan doen iig,maar begin er wel aardig klaar mee te raken....gaat nergens meer over. De bugs die ik al opnoemde...maar het word alleen maar erger. Welke chapter ik nu ook inlaad...de game geeft me een zwart scherm en dan niks meer.... http://www.giantbomb.com/heavy-rain...y-annoying-heavy-rain-bug-spoilers/35-390730/ http://www.playdevil.com/news/989/details-on-how-to-fix-the-heavy-rain-freez-bug/ Helaas heb ik die chapter dus nou weer net niet...gvd.
Vandaag helaas Heavy Rain uitgespeeld en gelijk het einde in 3 x anders gedaan. Damn wat een beleving........ Voor mij met gemak de game van het jaar...... al blijkt GoW3 nog zo te knallen, heavy rain is een juweeltje in zijn eigen klasse. Deze game hou ik in mijn collectie.
Helemaal mee eens! Maar hoe heb je gelijk het einde 3 keer anders gedaan, laatste chapters geload en andere keuzes gemaakt?
Yep ! Spoiler 1- chickie NIET laten wegkomen met dr motor. 2- fbi agent niet laten winnen 3- chickie laten wegkomen en fbi agent laten winnen
Zero Punctuation reviews Heavy Rain. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1528-Heavy-Rain
Kreeg net bij het opstarten de melding dat er een patch (1.02) beschikbaar was. Kan zo snel geen changelog vinden, dus geen idee wat de patch precies inhoud. Edit: Datum en prijs van de eerste episode bekend: Mooi prijsje.
vind de bugs vaag. Ik heb ook een oude ps3 (GT5P bundel), en mijn huisgenoot hier heeft Heavy Rain gekocht en binnen 2 dagen uitgespeeld, zonder maar een bug tegen te zijn gekomen....
1ste DLC komt 1 april uit en gaat €3,99 kosten http://blog.eu.playstation.com/2010/03/19/heavy-rain-dlc-release-date-and-patch/
Zijn de technische problemen al verholpen in deze game? Las net na uitgaven dat er problemen waren met savegames die corrupt raakte. Is dat nog? Lijkt mij nog steeds leuke game.
Heb er in 't begin wel last van gehad, maar sindsdien niet meer. Ondertussen heb ik 'm al meerdere keren uitgespeeld. Ze hebben trouwens een nieuwe patch uitgebracht die het een en ander op zou moeten lossen.