Niet dacht ik of toch niet direct. Ze hebben de ontwikkeling van de DLC (tijdelijk) stop gezet omdat van Sony aan de move ondersteuning moesten werken. EDIT:
45 minuten extra content voor de move-editie: http://www.gamerzines.com/ps3/news/heavy-rain-move-extra-content.html http://www.gamerzines.com/ps3/news/heavy-rain-move-extra-content.html Ik mag toch hopen dat dit ook in die gratis patch zit!
Damn, wat een game is dit. Sfeer is echt subliem en verhaal is tot nu toe echt zwaar boeiend. Net echt een zware indrukwekkende chapter gehad waarbij je [spoiler1]je vinger eraf moet hakken. Damn, wat een chapter! [/spoiler1] In tijden niet zo'n game gespeeld met zo'n sterke sfeer, karakters en verhaal. Zag dat er ook DLC is, iemand gespeeld en of het die €4 waard is?
Imo is de DLC het geld niet waard. Is maar "missie" die verder niets met het verhaallijn van de game zelf te maken heeft.
Uitgespeeld, gister en vandaag niks te doen + verslavend = moet door spelen hehe. Zwaar toffe game, en zag het einde eigenlijk helemaal niet aankomen. Echt zwaar episch qua verhaal en sfeer. Spoiler Alle dingen gedaan voor de Origami Killer dat ik moest doen, alles goed gedaan wat ik kon doen. Madison had het adres van Shaun, Ethan was op tijd bij Shaun en Jayden was erachter gekomen dat het Shelby was. Alleen lukte me het laatste stukje van de QTE events niet wat betekende dat Jayden dood ging in het gevecht tegen Shelby.
Haha, ja die laatste is een kreng! Helaas is dit wel een soort game die je maar 1 keer uitspeelt...hooguit 2 om te kijken wat je nu opvalt met de kennis van het einde, maar de spanning is er wel af.
Ik had hem 2 keer uitgespeeld. De tweede keer deed ik zo´n beetje het tegenovergestelde van de eerste keer. Maar toen was ik er wel klaar mee. Ondanks dat ben ik zeer benieuwd naar hun volgende project, want Fahrenheit en Heavy Rain zijn beide topspellen.
Ik ben nog steeds vlak na het moment dat je een vinger af moet snijden, kan me niet motiveren om door te spelen. Ik vond het tot daar toe bij vlagen geweldig maar soms ook totaal niet. Vooral die dugsverslaafde met zn Star Trek bril vind ik weinig toevoegen, net als die dame die in haar ondergoed tegen Ninja's vecht
Welke versie heb jij?? Ben geen Ninja tegengekomen in heel dit spel.... En niets toevoegen? Nou ja, dat kan natuurlijk, maar ik ben het er echt niet mee eens. Norman met zijn ARI bril is de politie (FBI) in het verhaal en Madison is de buitenstaander die door omstandigheden meegezogen wordt in de gebeurtenissen van het spel. Voegen juist een andere soort kijk op het verhaal IMO.
Norman past voor mij gevoelsmatig niet echt in de setting. Z'n drugsverslaving vind ik dan nog wel een leuk verhaalelement, maakt hem wat interessanter .. maar die ARI bril verpest echt de sfeer voor mij. Ik snap dat he tqua gameplay wel wat toevoegd maar ik had liever gezien dat ze het zo realistisch mogelijk hadden gehouden. Dat doen ze met de andere characters wel en daarom valt die Norman zo uit de toon. En die Madison met haar spectaculaire actiedromen word er ook maar met de haren bijgesleept omdat er wat meer actie in moest..
Dat is maar 1 scene in het spel. Als je het spel even uitspeelt kan je zien dat ze wel een waardevolle toevoeging is voor het verhaal. Dat van die ARI bril is wel waar, maar ik denk dat ze gewoon een makkelijke manier zochten om als speler makkelijk door het bewijs heen te scrollen. Op die manier laten ze Jayden de zaak onderzoeken, niks mis mee.
eindelijk uitgespeeld! ik ben ergens wel de mist in gegaan geloof ik want mijn einde: Spoiler Wel gif gedronken, geen vinger eraf gehakt, Ethan vond het adres van Shaun wel maar Norman niet. Daarnaast weet ik gewoon niet meer wat Madison aan het uitvreten was Ze is nog bij de moeder geweest van Shelby en verder niet? Anyways zoon gered, maar vervolgens werd ik buiten dood geschoten. Ik heb verder het idee dat het vooral de laatste scenes zijn die zorgen voor een ander einde, dus wellicht speel ik die nog een keer over Wat ik wel raar vind Spoiler Shelby is de killer, maar als speler kruip je ook vaak zat in zijn huid en hoort zelfs zijn gedachten. Dan is het wel een beetje vreemd dat je er als speler niet achter komt dat hij de killer is al met al een gedenkwaardig spelletje, dit is wat Fahrenheit had moeten zijn. Benieuwd naar hun volgende project!
Ik moet hem nog steeds eens kopen. Dus niet zo'n enorm hilarisch, teleurstellend einde als Fahrenheit? Dat sloeg echt nergens op. Dat werd opeens een soort The Matrix.
mijn savegame was corrupt. Bleek echter al op 75% te zijn, zonde want ik vind de herspeelbaarheid maar matig. Daarnaast gewacht op de move edition/patch, maar uiteindelijk toch gewoon met een controller gespeeld. Maar nee geen vreemde eindes zoals bij Fahrenheit, gewoon een goede actie-thriller