1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owh sorry, ik dacht minder:p Er komt een Dir Cut uit met alle dlc;s en vele extras

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet meer exact wat er allemaal in de DC stak, maar bij de Platinum/Move versie heb je ook alles erbij. Daar zit ook die Taximist DLC in ofzo en dan nog een hoop extra's.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    19 eindes geloof ik...

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zit bij die afgehaakte 26% , kon me gewoon niet lang boeien. Het was wel even leuk om eens een wat realistischer verhaal te spelen maar het gebrek aan boeiende gameplay zorgde er toch voor dat ik ruim voor het einde ben afgehaakt.

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer om te horen, zelf vond ik dit een hele mooie en spannende game en één van de redenen om een PS3 te hebben.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het 1 van de leukste ervaringen op de PS3, maar na 2 keer uitspelen had ik het wel gezien. Ik kijk in ieder geval wel uit naar hun nieuwe spel, wanneer die ooit komt. Fahrenheit was ook zo tof, op het einde na dan.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Precies, vond dit toch wel een van de beste game-ervaringen van de laatste jaren. Echt genoten van het concept.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel zelf 1x uitgespeeld en wie weet doe ik een keer nog wat anders in de laatste scenes. Moest een groot deel gedwongen opnieuw spelen vanwege corrupte savegames. Vond het een vet spel maar de herspeelbaarheid zeer laag.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Fahrenheit uitgespeeld....

Wat hebben ze het laatste stuk van de game gerushed, het ging inderdaad nergens meer over, zoveel dingen die in het plot ontbraken en de actie scenes die matrix achtige taferelen aannamen.

11. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Eindelijk ook een keer de demo gespeeld.

Moet zeggen dat het best wel leuk speelde, alleen nu al stoorde ik me aan die vele quicktime events. Heel vaak ben ik ook al te laat met op tijd reageren.

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Toch maar voor een 10tje gekocht.

Wil toch wel het spel helemaal gaan spelen.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga je geen spijt van krijgen....

10tje is een schijntje voor deze parel.

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Nee daarom. Ik hoorde er altijd al goede verhalen over. En een 10tje is ook helemaal niks voor zo'n game\o/

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Em ook gehaald vorige week. De SE met "regen sleave" voor tientje :thumbs:

Ook ooit eens mee beginnen :+ Heb nog 30 andere ps3 exclsuves liggen... dat heb je als je aan het einde van een console leven die console nog haalt :D Voorlopig nog geen ps4. Eerst alles uitspelen.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Rain sleeve (HMV.co.uk exclusive) is prachtig.

Heb hem zelf ook en kan er geen afstand van doen ;_)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die heb ik ook. Uiteindelijk doet HR mij meer dan B2S. HR heeft echt veel meer keuzevrijheid.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik haat Sony nog steeds omdat ik er geen Origami bij heb gekregen. :'-(

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoor juist dat veel mensen HR te langzaam vonden en B2S beter vinden, meer refined.

Ga ze beide wel eens proberen :)

20. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ben nu over de helft, maar weet nog steeds niet wat ik nou echt van de game moet vinden=(.

Hij is goed hoor en voel soms echt wel mee met de personages
    zeker als je je vinger eraf moet hakken

Muziek is ook super. Maar ik vind het soms echt wel verwarrend met die vele QTE's (ik ben echt vaak te laat met precies op tijd reageren) en steeds weer spelen met een ander personage. Laat ik maar niks zeggen over de laadtijden als je weer een andere verhaal moet volgen. Zo volg je een verhaal van die en dan krijg je weer een laadscherm. Dan weer 5 minuten met die en alweer een laadscherm, omdat je dan weer met iemand anders moet spelen8).

Dat vind ik wel echt minder aan Heavy Rain. Nogmaals het is zeker wel een goede game en een goed verhaal, maar misschien is het toch wel iets te langzaam voor mij:'-( Ik speel hem zeker uit, maar kijk toch wel meer uit naar Beyond Two Souls. Die demo vond ik echt fantastisch.

Deel Deze Pagina