[GT]61124[/GT] Nooit iets van de game gezien, maar zit nu dit te kijken en lijkt me toch wel erg mooi. Denk dat ik maar eens langzaam ga sparen voor een PS3, misschien volgende maand maar een kopen.
Beetje offtopic, maar ik heb de 15e wat cd's besteld bij HMV, en vanochtend vielen ze op de deurmat. Dit is voor het eerst dat ik zo snel een bestelling van HMV heb ontvangen, dus wellicht valt het met Heavy Rain dan wel mee.
Ik twijfel. Of de normale versie, of de Special edition. De soundtrack van de special edition kan ik wel ergens downloaden wil ik die luisteren, de boekjes enzo boeien me niet. Dat papieren figuurtje boeit me ook niet. Enigste wat mij boeit is de downloadeble content. Deze is gratis bij de special edition. Weet iemand wat die thema voorstelt? Of is dat gewoon een achtergrond thema voor je ps3 menu? Aangezien de downloadeble content maar 5 euro gaat kosten ( of minder) kan ik beter de gewone versie bij de free record bestellen 64,99 - 10% pu korting - 6,49 addiscount korting. En word gratis verzonden. Ook ben ik benieuwd naar de nl voice met carice van houten. Die zal niet in de engelse versie sitten als ik hem daar bestel.
Volges mij gaat het om een dynamische achtergrond !!! Even opgezocht. Een PSN voucher waarmee je het volgende kan downloaden: -Heavy Rain: Chronicle 1 - The Taxidermist -De soundtrack van Heavy Rain -Een dynamisch XMB thema
http://www.youtube.com/watch?v=-jYeGvIk5zE Hier het Dynamische Thema dat bij de Special Edition zit. Je kan hem ook nu al downloaden voor 1,99 euro. Niet echt iets speciaals dus.
Eerste 9 minuten van de game: Nice! Edit: Weet niet hoe ik moet linken naar youtube... Heb het al tussen
Je moet alleen het laatste gedeelte van de url gebruiken http://www.youtube.com/watch?v=-QPri_UI5hE edit//ga er trouwens niet naar kijken
Net bij de Free Record Shop besteld. 64,99 - 10% korting -6,49 dissacount. En toen ben ik gaan google naar coupon bonnen van de free en die ingetypt. Kreeg bij alle codes een fail dat die niet meer in gebruik was. Dus het was toch 52 euro. Dus ik ga betalen hoefde ik maar 46,80 af te rekenen. Nouja hoor je mij niet klagen\o/