1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn headset wordt dus wel herkend, maar ik hoor nooit iets. Moet je in Motorstorm en RFOM nog ets aanzetten? Of zijn er dan toevallig geen gasten met headset aan t spelen?

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Instellingen=>Randapparatuur=>Geluidsapparaat instellingen=> bij invoerapparaat je headset instellen. Dan zou het moeten werken. :)

3. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan... Dan zal er wel niemand online zijn met een headset

4. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het makkelijk om je online aan te sluiten op PS3? Net zo makkelijk als op Xbox want met PS2 snapte ik er geen reet van en bij Xbox lukte het gelijk!

Wat moet ik doen, Xbox 360 verkopen en PS3 kopen of Xbox 360 houden. Ik word gek van dat mijn Xbox 360 kapot is en dat ik er niet 100% van zeker ben als ik hem straks terug krijgt dat hij goed blijft.

Bvd.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ja dat vraag ik mij dus ook af :+ Jullie maken gebruik van twee netwerkkabels neem ik aan? Dus een naar de Xbox 360 en een naar de PS3.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beneden vanaf m'n router gaat kabel naar mijn kamer, daar gaat die kabel in een hub en vanaf daar gaan er kabels naar m'n 360, PC, Laptop en PS3..

Werkt perfect :)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals belooft wat meer foto's, kwaliteit van de foto's is niet denderend, maar toch. :)

Formula 1 Championship

Ice Age (Blu-Ray)

MotorStorm

Resistance

Tears of the Sun (Blu-Ray)

Underworld Evolution (Blu-Ray)

Totaal

8. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of de monstercable die aangesloten is op mijn ps2 (optische ingang) ook kan gebruiken voor de ps3 aan te sluiten op mijn receiver? Of heb ik nog andere kabels nodig? Wil natuurlijk ook op ps3 in surround kunnen gamen 8)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, ik gebruik ook gewoon mijn optische kabel die ik ook voor de PS2 en 360 gebruik.

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke pics kameo! Die ps3 is bijna net zo breed als je tv :)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks, hehe. :)
    Het scheelt niet zoveel inderdaad, is trouwens 26 inch.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wanneer krijgen wij screens te zien van je Beamer + PS3 :). Motorstorm spelen op een 76'' inch plasma was al een hele ervaring, laat staan op een beamer. *Daar heb ik toen ook opgespeeld, GTHD demo en R FoM. Tblijft mooi

Vind het jammer dat PS3 zo ontzettend duur is, 600 euro vind ik echt teveel. F1 is zo mooi :'-(

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De next-gen gebroederlijk bij elkaar :) Zo kan het ook!!

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een poging gedaan tot het filmen van een lap motor storm, pc staat nu te renderen met een beetje mazzel kan ik hem zo effies op me site zetten zodat je kunt kijken, zal wel flinke file worden op 1080i alleen.

Edit:het werd wel error groot render hem nu maar in lagere resolutie, kleuren lijken helaas nergens naar, in donkere ruimte filmen vind me camera niet zo leuk geloof ik :mad:

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  15. Cybercon

Cybercon Guest

Vette pics Kameo, oh my god wat ziet Motorstorm er toch heerlijk uit op een HD TV :9

@Dennizzz

Ook jij hebt een mooie opstelling :)

16. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx .. best wel grappig trouwens ik tik dit berichtje nu via de PS3... dacht zal is proberen toetsenbord erin te hangen en hij doet het gelijk. Mooie dingen.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Ja vanaf de zomer heb ik ook een PS3, want als ik naar prachtige plaatjes zit te staren wordt ik helemaal gek! :9 Ben nu eerst bezig met het uitgebreid zoeken naar een HD TV, ook erg belangrijk natuurlijk :)

Maar ik hoorde iemand nog roepen dat er geen HDMI kabel is van Sony, maar Dimensionplus verkoopt 'm gewoon wel hoor klik

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow.... De console-wars krijgt iig geen winnaar door jouw toedoen ;)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Filmpje kunnen niet worden geopend, iig die van HomeTheater niet. Die beamer blijft echt _O_

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb net ff een paar uur call of duty 3 gespeeld op de playstation 3. De console is erg stil en ziet er prachtig uit! Ik vond de laadtijden bij cod wel pittig lang.

De controller zit lekker in je handen. Als je ergens de tiltfunctie voor gebruiken bijvoorbeeld draaien, dat gaat kut! De controller is ook heel erg licht. Ik heb trouwens niet op HD tv gespeeld=(

Deel Deze Pagina