1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Wattuh? :{ :emo:

Dit is nog niet mogenlijk, maar hier schijnt wel later een update voor te komen. Ik zal het eens opzoeken voor wanneer dat was gepland :D

2. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx, weet ik in iedergeval dat het er wel aan zit te komen.. dan is het even afwachten wanneer..

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Media Markt Rotterdam Alexander is de PS3 'afgeprijst' van €599 voor €549. :)

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind het maar raar, bij elke winkel is er 50 af zowat. Heb ik er 600 voor betaald

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ja bij ons filiaal (MM Leeuwarden) scheen men ook zo'n frappante actie te hebben.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Aah lekker hoor, dat gaat de goeie kant op. Tegen de tijd dat de goede spellen uitkomen hoop ik hem voor 400 op te pikken ;)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    @ tweakers zeiden een paar zelfs €539, maar daar dachten ze dat het kwam doordat MM er 700 ingekocht had voor de launch, en nu dus overstock hebben

8. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandeweek ook een PS3 gekocht. Voornaamste reden om een PS3 aan te schaffen is blu-ray + HDMI. Wat in verhouding dus goedkoper is dan een 360 met HD-DVD en toebehoren zonder dat je uberhaupt HDMI hebt. Ja oke tenzij je de Elite versie aanschaft maar dat woord dan helemaal een dure grap. Bovendien is blu-ray gewoon beter :)

Maar de PS3 heefd natuurlijk nog veel meer te bieden zoals goeie games ;)

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nou, deel je wijsheid. Waarom is Bluray beter als HD-DVD?

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind persoonlijk de ondersteuning van de filmstudios en de releases op Blu-ray een stuk beter, meer titels en voor mij persoonlijk betere titels. Dat zijn voor mij de hoofdredenen, er zijn nog meer redenen, maar deze vind ik het belangrijkst.

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan praat over het aanbod etc. Niet over Bluray vs HD DVD zelf, waar de poster wel op doelde. :)

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hd-dvd en blu-ray en als ik eerlijk ben is het beeld van hd-dvd mooier dan van blu-ray.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook geen wonder.
    Sony bezit de grootste filmstudios in Hollywood.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en dat kan net dat ene beetje zijn wat blu-ray nodig heeft om te winnen.

Ik heb zelf nog nooit hd-dvd of blu-ray gezien dus ik kan niet over de kwaliteit oordelen.

Maar het feit dat blu-ray de grootste studios achter zich heeft staan kan misschien de doorslag geven voor blu-ray

15. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste bluray kan tot 50gb per schijfje (double layer) daar kan HD-DVD zowiezo niet aan tippen. Oke bluray schijnt duurder te zijn dan HD-DVD maar daar heb ik tot heden nog niks van gemerkt :)

Boven dien zal de PS3 de meest gebruikte bluray speler zijn volgens mij en voordat geld eerder genoemde vergelijking

Edit nog even om nog net ietjes duidelijker te maken :D

XBOX 360 Premium + HD-DVD
    ===================
    20gb HD
    Geen HDMI

598 euro

PS3
    ==
    60gb HD
    HDMI

599 euro

Oke ik weet dat de Hardeschijf niks met het afspelen van Bluray of HD-DVD te maken heefd maar het weegt wel mee als je dat met de prijs gaat vergelijken :)

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Vond dit wel een 'mooie' verklaring:

Bron

Voordeel van HD DVD vind ik dat alles (voorlopig nog?) regio-vrij is. Erg fijn, aangezien 't aanbod in NL zacht gezegd bedroevend is. Lekker import titels kopen, tenminste een groter aanbod voorhanden. :)

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nog steeds geen antwoord waarom de 1 beter zou zijn als de ander.
    Je praat alleen over prijs en beschikbaarheid.

Uit een aantal vergelijkingen die ik laatst zag, vond ik dat HD-DVD beter uit de test kwam.
    Betere zwartbalans, betere keluren, dat soort dingen.
    Zal nog eens zien of ik het linkje ergens kan vinden.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bovendien maakt hd-dvd gebruik van de beste nieuwe compressie techniek, terwijl blu-ray een super oude techniek gebruikt, no wonder dat ze dan 50gb nodig hebben voor een film:+

En hd-dvd kan allemaal vette interactieve shit erin gooien wat blu-ray niet kan. Maar over 2 jaartjes zal het wel beslist zijn. Ik weet wel dat ik liever een hd-dvd voor 20 euro haal dan 35 euro voor een blu-ray schijfje neer te leggen;)

19. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn gewoon de toepasingen die daarbij gebruikt woorden. Dat heefd niks te maken met bluray of HD-DVD

Een goeie firmware update en de ondersteuningen van bijvoorbeeld bluray zijn weer beter. Dus dat zegt allemaal niks.

En geloof maar dat al die bluray en HD-DVD spelers firmware hebben i.v.m. copyright enzo

PS voor 3 tientjes kun je al een bluray film krijgen geen 35 euro dus.

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe Blu-ray films maken inmiddels ook al gebruik van 't VC-1 codec. De eerste batch maakte idd gebruik van 't 'oude' MPEG-2 codec.

Deel Deze Pagina